Suljetusta liittymästä lasku ja omat sivut ei toimi

  • 21 April 2017
  • 1 kommentti
  • 5 katselukertaa

Heippahei, on vähän erikoinen tilanne kun sain laskun yli kuukausi sitten suljetusta liittymästä, asian selvittäminen on kuitenkin hieman vaikeaa kun chat yms asiakaspalvelu vaatii Telia tunnuksilla kirjautumisen, kuitenkin jos yritän kirjautua pankkitunnuksillani niin tulee ilmoitus että en ole asiakas. Mitä kautta tälläisen asian saa hoidettua, en rupea tuommoisen takia soittelemaan maksulliseen asiakaspalvelunumeroon tai varsinkaan lähde myyntipisteeseen ihmettelemään?


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Saunatonttu1 kirjoitti:

Heippahei, on vähän erikoinen tilanne kun sain laskun yli kuukausi sitten suljetusta liittymästä, asian selvittäminen on kuitenkin hieman vaikeaa kun chat yms asiakaspalvelu vaatii Telia tunnuksilla kirjautumisen, kuitenkin jos yritän kirjautua pankkitunnuksillani niin tulee ilmoitus että en ole asiakas. Mitä kautta tälläisen asian saa hoidettua, en rupea tuommoisen takia soittelemaan maksulliseen asiakaspalvelunumeroon tai varsinkaan lähde myyntipisteeseen ihmettelemään?




Morejsta!


 


Voisikohan tuo olla loppulasku? Oletko katsonut, mikä on laskutettava ajankohta ja tuote? Onko se sellaiselta ajalta, kun liittymä on ollut vielä käytössä? Tai jos samalla laskulla on ollut jokin laitesopimus (puhelin, tabletti, nettitikku/router taikka jokin muu), niin tuo soppari jatkunee, vaikka liittymän sulkee.


 


Koska et voi kirjautua Omille Sivuille chattiin etkä halua puhelimessa jonottaa (en minäkään haluaisi), niin onnistuu yhteydenotto tältä sivulta löytyvällä lomakkeella: https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto  joka ei vaadi kirjautumista sisälle.


 


Toivottavasti tästä oli apua. Toivotaan, että homma selviäisi mahdollisimman pian. :smileyhappy:

Vastaa