TXT viestit modeemin saapumisesta


moi, olen hakenut postista LÄHETYKSEN:JJFIxxx(modeemi)


nyt posti pyytää hakemaan maanantaina/tänään:JJFIxxx modeemilähetyksen vai onko se muuta teiltä, koska kuitunetti toimii osoitteessa moitteettomasti :)

Edit IlariJR: osoite ja postikoodit piilotettu.


3 kommenttia

Moi @Jumalatar81 ja tervetuloa Yhteisöön! Tätä kautta emme valitettavasti pääse asiakastietoihin käsiksi, joten joudun pyytämään että otat yhteyttä asiakaspalveluumme esimerkiksi chatin kautta. Chattiin pääset kirjautumalla telia.fi:hin täällä.

Piilotin myös osoitteesi ja JJFI-koodit, koska niitä ei ole hyvä jakaa näin julkisella keskustelupalstalla. Mutta yleisellä tasolla autetaan toki mielellään :)

Kunniamerkki +14

@Jumalatar81@  kirjoitti:

moi, olen hakenut postista LÄHETYKSEN:JJFIxxx(modeemi)


nyt posti pyytää hakemaan maanantaina/tänään:JJFIxxx modeemilähetyksen vai onko se muuta teiltä, koska kuitunetti toimii osoitteessa moitteettomasti :)

Edit IlariJR: osoite ja postikoodit piilotettu.




 


Oliko noissa molemmissa viesteissä siis sama seurantatunnus (JJFI-koodi)? Mikäli kyllä, niin olet saanut haamumuistutuksen samasta lähetyksestä, ilmeisesti lähetyksen hakukuittaus ei ole mennyt Postilla järjestelmissä perille saakka, tuon toisen ilmoituksen pitäisi tulla vain jos paketti on edelleen hakematta.


 


Voithan ihan mielenkiinnosta myös tarkistaa Postin seurannasta mitä se näyttää lähetyksen tilaksi.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Moi @Jumalatar81 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Lähetysseuranta laittaa tekstiviestillä tai myös sähköpostilla ilmoituksen saapuneesta lähetyksestä. Posti laittaa myös saapumisilmoituksen lähetyksestä. Posti ei vain ehdi rekisteröidä järjestelmäänsä noudettua lähetystä, jos olet noutanut sen tekstiviestillä tulleella ilmoituksella kun samaan aikaan on ollut postin jako käynnissä.


Minulle on sattunut tuo monta kertaa, asiasta saa varmuuden kun tarkistaa Lähetysseurannan numeroiden että on sama tekstiviestissä kuin postin postittamassa lapussa.

Vastaa