Taaskaan "Ei käyttöoikeutta" omille sivuille.


Taas sama ongelma, kuin 4 viikkoa sitten. Kirjautuminen omille sivuille onnistuu, mutta liittymän tietoihin ja laskuihin ei pääse.

Alkaa jo lievästi sanottuna ketuttamaan koko Telia ja varsinkin tämä tutuksi tullut virheiilmoitus;

"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla."

 

- Kyllä. On liittymä teillä. (ainakin vielä)

- Kyllä. Kyseinen Ilmoitus tulee kirjautuessa Telian tunnuksilla.

- Kyllä! Sama ilmoitus tulee myös pankkitunnuksilla kirjautuessa.

 

Eli jostain kumman syystä minulta on taas evätty pääsy liittymäni laskuihin yms. tietoihin. 

Pitääkö teille kirjoittaa ruotsiksi, vai miten saisitte tuon surkean kyhäelmän (jota kutsutte sivustoksenne) toimimaan.

En jaksaisi soitella asiakaspalveluun aina, kun tarvitsen liitymäni laskuja tai muita tietoja!


10 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@MakeM88  kirjoitti:




Taas sama ongelma, kuin 4 viikkoa sitten. Kirjautuminen omille sivuille onnistuu, mutta liittymän tietoihin ja laskuihin ei pääse.







Alkaa jo lievästi sanottuna ketuttamaan koko Telia ja varsinkin tämä tutuksi tullut virheiilmoitus;


"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla."


 


- Kyllä. On liittymä teillä. (ainakin vielä)


- Kyllä. Kyseinen Ilmoitus tulee kirjautuessa Telian tunnuksilla.


- Kyllä! Sama ilmoitus tulee myös pankkitunnuksilla kirjautuessa.


 


Eli jostain kumman syystä minulta on taas evätty pääsy liittymäni laskuihin yms. tietoihin. 


Pitääkö teille kirjoittaa ruotsiksi, vai miten saisitte tuon surkean kyhäelmän (jota kutsutte sivustoksenne) toimimaan.


En jaksaisi soitella asiakaspalveluun aina, kun tarvitsen liitymäni laskuja tai muita tietoja!







Kyseinen liittymä ei ilmeisesti ollut tilattu niimisi vaan olet liittymän maksaja ja käyttäjä? 


 


Onko käytössäsi oleva Telia tunnus luotu sinun vai liittymän omistajan verkkopankkitunnistuksen kautta?


Jos kirjaudut omilla tunnuksillasi ei kyseisen liittymän tietohin pääse käsiksi, koska sivusto ei tunnista sinua kyseisen liittymän omistajaksi. 


Liittymän tietoja ja laskutustietoja näytetään vain liittymän omistajalle.  

Tunnus on luotu liittymän omistajan verkkopankkitunnuksillatunnuksilla.

 

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@MakeM88  kirjoitti:

Tunnus on luotu liittymän omistajan verkkopankkitunnuksillatunnuksilla.




Siinä tapauksessa olisi hyvä seuraavaksi liittymän omistajan tehdä häiriöilmoitus tilanteesta vaikka Minun Telian kautta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@KaPetri  kirjoitti:

Liittymän tietoja ja laskutustietoja näytetään vain liittymän omistajalle.  


Siis kuinka tämä nyt oikeasti on? Vielä kuukausi sitten tiedot kuulemma sai tarvittaessa näkymään myös liittymän käyttäjälle.

 


@SannaMKoo  kirjoitti:

Jos ymmärsin oikein, sinulla on siis käytössäsi nimenomaan laajakaistayhteys ja sen omistajana on nyt joku toinen? Suosittelisin sinua (jos sinulle on annettu täydet  valtuudet) tai liittymän omistajaa nyt olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pystymme tarkistamaan että myös meidän tiedoissamme sinä näyt virallisesti palvelun maksajana. Tällöin pystyisimme suoraan sinulle jatkossa lähettämään laskut eikä tällaista ongelmaa pitäisi tulla enää eteen. Ja jos sinä näyt siellä jo maksajana, niin sitten meidän on tarpeen selvittää miksi laskut eivät sinulla näy.


Olin juuri yhteydessä liittymän omistajaan. Hän olisi tehnyt häiriöilmoituksen, mutta sivustonne mukaan hänelläkään ei ole siihen oikeutta.

Kertokaahan onko kuluttajalla Telian mielestä mitään oikeuksia?

- On. Maksaa laskut ja pitää turpansa kiinni!


@irritus  kirjoitti:

@KaPetri  kirjoitti:

Liittymän tietoja ja laskutustietoja näytetään vain liittymän omistajalle.  


Siis kuinka tämä nyt oikeasti on? Vielä kuukausi sitten tiedot kuulemma sai tarvittaessa näkymään myös liittymän käyttäjälle.

 


@SannaMKoo  kirjoitti:

Jos ymmärsin oikein, sinulla on siis käytössäsi nimenomaan laajakaistayhteys ja sen omistajana on nyt joku toinen? Suosittelisin sinua (jos sinulle on annettu täydet  valtuudet) tai liittymän omistajaa nyt olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pystymme tarkistamaan että myös meidän tiedoissamme sinä näyt virallisesti palvelun maksajana. Tällöin pystyisimme suoraan sinulle jatkossa lähettämään laskut eikä tällaista ongelmaa pitäisi tulla enää eteen. Ja jos sinä näyt siellä jo maksajana, niin sitten meidän on tarpeen selvittää miksi laskut eivät sinulla näy.



En tiedä mitä kasvia chat-asiakaspalvelijat polttelevat, mutta näyttää kolahtavan. Viimeksikin totesivat liittymän omistajalle, että "Sulla ei oo liittymää täällä!" (Toisin sanoen "Älä vaadi minua tekemään työtäni.") Soittaessa asiakaspalveluun liittymä löytyi heti.

Pyydän omistajaa soittamaan huomenna asiakaspalveluun ja kysymään mikä tässä on ongelmana.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@MakeM88  kirjoitti:

Olin juuri yhteydessä liittymän omistajaan. Hän olisi tehnyt häiriöilmoituksen, mutta sivustonne mukaan hänelläkään ei ole siihen oikeutta.


Kertokaahan onko kuluttajalla Telian mielestä mitään oikeuksia?


- On. Maksaa laskut ja pitää turpansa kiinni!




Liittymän omistaja voisi kokeilla nyt luoda uuden tunnuksen verkkopankkitunnusten avulla. Täältä löydät ohjeen "Unohtuneen salasanan tai käyttäjätunnuksen tilaaminen". 

Kiitos vastauksesta! Kokeilemme jos tuolla saisi ongelman korjattua.

Uuden Telia tunnuksen luominen ratkaisi ongelman. Kiitos vielä kerran vastatuksesta! 🙂>

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@MakeM88  kirjoitti:

Uuden Telia tunnuksen luominen ratkaisi ongelman. Kiitos vielä kerran vastatuksesta! 🙂>




Hienoa kuulla, että homma on nyt kunnossa! 🙂> Kiitos, ja mukavaa Itsenäiisyyspäivän illan jatkoa!  

Vastaa