Taloyhtiölaajakaista

  • 24 October 2019
  • 2 kommenttia
  • 46 katselukertaa

Meillä  on 10 Mbit taloyhtiö valokuitu laajakaista, josta maksamme tietyn summan vastikkeessa 

Lisäksi olen ottanut yhteyskotiin 50 Mbit sekä kanavapaketit MixS joista maksan erikseen.

Laskun yhteydessä on lisäksi Laajakaista laskun kuukausimaksu 14,89 onko oikein?

 


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

@Keurutar@  kirjoitti:

Meillä  on 10 Mbit taloyhtiö valokuitu laajakaista, josta maksamme tietyn summan vastikkeessa 


Lisäksi olen ottanut yhteyskotiin 50 Mbit sekä kanavapaketit MixS joista maksan erikseen.


Laskun yhteydessä on lisäksi Laajakaista laskun kuukausimaksu 14,89 onko oikein?


 




Tuo laajakaistan kuukausimaksu on todennäköisesti tuo lisänopeudesta tullut maksu. Hieman riippuu itse taloyhtiösopimuksesta, että minkä hintaisia lisänopeudet ovat! 


Myös se mikä tulee mieleen, on että tuossa summassa voisi olla mukana Telia TV (10 euroa), jonka kautta Mix S -kanavapakettiakin katselet. Eli tällöin tuo lisänopeus oli 4,89 euroa, Telia TV 10 euroa, ja kanavapaketti siihen päälle.


 


Nämä ovat tosiaan nyt vain arvailuja kun asiakastietoihisi minulla ei näin Yhteisön kautta ole pääsyä. Jos nämä arvailut eivät kuulosta oikealta, niin voisimme katsoa tätä tarkemmin esimerkiksi asiakassivujen chatin kautta! Ollaan siellä paikalla ihan vuorokauden ympäri, ja chat-ikkuna aukeaa sivun oikeaan alanurkkaan sisäänkirjautumisen jälkeen :smileyhappy:

Olen SannaMKoon kanssa samaa mieltä. 10 eur TeliaTV:stä ja 4,89 eur lisänopeudesta 50M on just oikein. Terveiset taloyhtiöasiakaspalvelusta ;)

Vastaa