Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 66747
Kirjoituksia 180156

Taustamelun mykistys puhelinasiakaspalveluun



Taustamelun mykistys puhelinasiakaspalveluun

Antsa92
Kommentaattori
Viestejä 71 kpl

Taustamelun mykistys puhelinasiakaspalveluun

1/3

Kun olen joskus soittanut asiakaspalveluun niin välillä siellä on taustamelua jolloin en meinaa saada selvää mitä asiakaspalvelija sanoo. Voisiko väliin saada ohjelman joka poistaa taustamelun jolloin pelkkä asiakaspalvelijan puhe kuuluu?

 

Tämmöisiä on esimerksi Krisp jota esimerkiksi Discord käyttää https://krisp.ai/

 

Edit HannaMarikaL: Korjattu hieman otsikkoa

Vastaa
0 tykkäystä
2 vastausta

MMALINEN
Vakiokalustoa ☆☆
Viestejä 482 kpl

2/3

@Antsa92  kirjoitti:

Kun olen joskus soittanut asiakaspalveluun niin välillä siellä on taustamelua jolloin en meinaa saada selvää mitä asiakaspalvelija sanoo. Voisiko väliin saada ohjelman joka poistaa taustamelun jolloin pelkkä asiakaspalvelijan puhe kuuluu?

 

Tämmöisiä on esimerksi Krisp jota esimerkiksi Discord käyttää https://krisp.ai/


Sama häiritsee mua  onneksi  ei ole tapahtunut usein 

 eikö  yritykset vois asiakasta  edes sen vertaa arvostaa että   muut puhelut ei kuulu läpi ja siten häiritse  puhelua  .

Vastaa
0 tykkäystä

HannaMarikaL
Moderaattori
Viestejä 298 kpl

3/3

 


@Antsa92  kirjoitti:

Kun olen joskus soittanut asiakaspalveluun niin välillä siellä on taustamelua jolloin en meinaa saada selvää mitä asiakaspalvelija sanoo. Voisiko väliin saada ohjelman joka poistaa taustamelun jolloin pelkkä asiakaspalvelijan puhe kuuluu?

 

Tämmöisiä on esimerksi Krisp jota esimerkiksi Discord käyttää https://krisp.ai/

 

Edit HannaMarikaL: Korjattu hieman otsikkoa


Harmillista kuulla, että taustamelu on häirinnyt asioimistasi meidän kanssamme. Laitoin tästä palautetta meillä eteenpäin, josko tälle asialle saataisiin jotain tehtyä juuri esimerkiksi tuollaisen taustamelun poistavan ohjelman avulla. Kiitos palautteesta. 🙂

 


@MMALINEN  kirjoitti:
Sama häiritsee mua  onneksi  ei ole tapahtunut usein 

 eikö  yritykset vois asiakasta  edes sen vertaa arvostaa että   muut puhelut ei kuulu läpi ja siten häiritse  puhelua  .


Kyllä me arvostamme asiakkaitamme ja ymmärrän, että taustalta kuuluvat äänet saattavat olla häiritseviä. Onneksi tuota ei ole tapahtunut kuitenkaan usein.

Vastaa
0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.