Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63983
Kirjoituksia 174261

Tavaran palauttaminen ilman Telia tunnuksia



Highlighted

Tavaran palauttaminen ilman Telia tunnuksia

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

Tavaran palauttaminen ilman Telia tunnuksia

1/7

Minun pitäisi palauttaa tavara telialle, mutta tilauksen perumislomake on pois käytöstä enkä omista telian liittymää joten en saa yhteyttä asiakaspalveluun. Miten voin perua tilauksen ilman Telian tunnuksia?

0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted

Herrasmies
Herrasmies
Viestejä 2 065 kpl

2/7

@lusmu00  kirjoitti:

Minun pitäisi palauttaa tavara telialle, mutta tilauksen perumislomake on pois käytöstä enkä omista telian liittymää joten en saa yhteyttä asiakaspalveluun. Miten voin perua tilauksen ilman Telian tunnuksia?


Heippa ja tervetuloa keskustelemaan tänne Yhteisöön @lusmu00!  Tässä ovat toimintaohjeet...

 

Laitteen palauttaminen

https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/tilaukset/palauttaminen

 

Toivottavasti tästä oli apua kysymykseesi Hymiö Onnellinen

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 249 kpl

3/7

Moikka!

 

@Sekunti laittoikin tuohon aiempaan viestiin linkin palautusohjeisiin. Niissä on avattu läpi hyvin tuo palautusprosessi 🙂 

 

Verkkokaupasta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla on 14 päivän peruutusoikeus. Pelkkä laitteen palautus ei irtisano palvelua, vaan tilauksen peruuttamista varten täytä peruuttamislomake osoitteessa telia.fi/palautus. Myös tilauksen mukana on tullut perumislomake, joten sen täyttäminen onnistuu myös. Asiakaspalvelumme avustaa tarpeen vaatiessa myös! 🙂  

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

4/7

Telia on poistanut tuon palautuslomakkeen käytöstä eikä minulla tämän takia ole mitään tapaa ilmoittaa tilauksen perumisesta

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

5/7

Tuo linkki mistä pystyy perumaan on tilapäisesti pois käytöstä ja ilman telian tunnuksia en saa yhteyttä asiakaspalveluun

0 tykkäystä

Moderaattori
Viestejä 249 kpl

6/7

No jopas, niinpäs näyttääkin! Tavoitat kyllä asiakaspalvelumme esimerkiksi chatin kautta, jos kirjaudut verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella. 🙂 Meille voi myös varata soittoajan tai jättää kirjallisen yhteydenottopyynnön! 

 

Tästä pääset varaamaan soittoajan, niin meiltä soitetaan sinulle takaisin: https://bit.ly/2RwoJfV

ja tämän linkin kautta onnistuu tuo yhteydenottopyynnön lähetys: https://bit.ly/2IEBylr

Highlighted

Uusi keskustelija
Viestejä 5 kpl

7/7

Kiitos

Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.