Telia Chat 24/7 ruuhkautunut

  • 14 September 2020
  • 6 kommenttia
  • 32 katselukertaa

Hei miten voi olla mahdollista että olen kirjautunut asiakaspalaute chattiin klo 16 ja olis 15. jonossa . Nyt kello on 21.53 ja olen 3. 😁>


 


Edit MinnaLN: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

@Tanja123456@  kirjoitti:

Hei miten voi olla mahdollista että olen kirjautunut asiakaspalaute chattiin klo 16 ja olis 15. jonossa . Nyt kello on 21.53 ja olen 3. 😁>




Hei,


 


Tuossa oli päivä pari sitten samanlainen aloitus. Ilmeisesti jokin selain tai laiteyhdistelmä aiheuttaa tuon jonon hajoamisen. Kokeile toisella selaimella, tapahtuuko sama. Vaikea uskoa, että olisi noin kova jono ihan koko ajan.


 


@Purnipsi@  kirjoitti:




Hei,


 


Tuossa oli päivä pari sitten samanlainen aloitus. Ilmeisesti jokin selain tai laiteyhdistelmä aiheuttaa tuon jonon hajoamisen. Kokeile toisella selaimella, tapahtuuko sama. Vaikea uskoa, että olisi noin kova jono ihan koko ajan.


 




Juu ei ollut jono, messengerissä sanoi että harvinaisen hiljainen maanantai...empä haluais jonottaa kun on kiirus....


 


Edit MinnaLN: lyhennetty lainattua tekstiä.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

@Tanja123456@  kirjoitti:


@Purnipsi@  kirjoitti:




Hei,


 


Tuossa oli päivä pari sitten samanlainen aloitus. Ilmeisesti jokin selain tai laiteyhdistelmä aiheuttaa tuon jonon hajoamisen. Kokeile toisella selaimella, tapahtuuko sama. Vaikea uskoa, että olisi noin kova jono ihan koko ajan.


 




Juu ei ollut jono, messengerissä sanoi että harvinaisen hiljainen maanantai...empä haluais jonottaa kun on kiirus....


 


Edit MinnaLN: lyhennetty lainattua tekstiä.




Huomenta @Tanja123456 ja kiitoksia hyvästä keskustelun avauksesta.


 


Lähdemme tätä asiaa tottakai selvittämään. Kertoisitko millä laitteella olit chatissamme tuolloin? Käytitkö laitteella Minun Telia sovellusta vai selainta (mikä selain) ?


@KaPetri@  kirjoitti:

@Tanja123456@  kirjoitti:

@Purnipsi@  kirjoitti:


Hei,

 

Tuossa oli päivä pari sitten samanlainen aloitus. Ilmeisesti jokin selain tai laiteyhdistelmä aiheuttaa tuon jonon hajoamisen. Kokeile toisella selaimella, tapahtuuko sama. Vaikea uskoa, että olisi noin kova jono ihan koko ajan.

 


Juu ei ollut jono, messengerissä sanoi että harvinaisen hiljainen maanantai...empä haluais jonottaa kun on kiirus....

 

Edit MinnaLN: lyhennetty lainattua tekstiä.


Huomenta @Tanja123456 ja kiitoksia hyvästä keskustelun avauksesta.

 

Lähdemme tätä asiaa tottakai selvittämään. Kertoisitko millä laitteella olit chatissamme tuolloin? Käytitkö laitteella Minun Telia sovellusta vai selainta (mikä selain) ?


Läppärillä ja Minun Teliaan kirjauduin Chromen kautta. Ja voin kertoa että 7 tunnin jonotus ei ihan vastannut ajatustani Telian asiakaspalvelusta. 

Samoihin aikoihin Edgellä chatti näytti jonossa 15. Muutaman minuutin jälkeen joku neiti näpyttelit jo minulle päin. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Hei ja kiitos kaikille ilmoituksistanne!

Häiriön syytä on tutkittu ja häiriön aiheuttaja on tänään paikallistettu järjestelmästämme. Korjaus tullaan tekemään pikimiten ja huomisen aamun jälkeen häiriön ei tulisi enään toistua, eli jonot toimivat normaalisti kaikilla.

Pahoittelut aiheutuneesta harmista ja mahdollisesti ylipitkistä jonotusajoista.

Vastaa