Telia Pay kirjautuminen ei onnistu

  • 17 August 2019
  • 3 kommenttia
  • 9 katselukertaa

Olen jälleen asentanut Telia Pay - sovelluksen Samsung Galaxy Tab S5e ja Huawei Mate 10 Pro laitteille, ja kirjautuminen sovellukseen ei edelleenkään onnistu.

 

Tunnistautuminen jää vaiheeseen :Hetkinen, varmistetaan henkilöllisyyttä. 

Sama tilanne molemmilla tunnistustavoilla ja molemmilla laitteilla. 

 

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Hei @Pekuli65 

 

Testasin itse sovellusta ja pääsin mobiilivarmenteella sisään. Onko sinulla ollut samaa ongelmaa aiemminkin sovellukseen kirjautumisen kanssa? 

Telia Pay -sovelluksen TUPAS tunnistautuminen, eli verkkopankkitunnuksilla, onnistuu vain Dansken, Nordean, OP-pankkien ja S-Pankin tunnuksilla. Mobiilivarmennetta suositellaan käytettäväksi. Toimiiko mobiilivarmenteesi muilla sivuilla, esim. Telia.fi sivuille kirjautuessa?

Mobiili varmenne toimii kaikkialla missä olen sitä käyttänyt, paitsi Telia Pay - sovelluksessa. Olen myös kokeillut molemmilla liittymillä, joissa minulla on mobiilivarmenne käytössä. Jotka molemmat toimivat kaikissa muissa palveluissa joita olen käyttänyt. 

Yritin myös kirjautua Osuuspankin kautta, samalla huonolla menestyksellä. 

 

Ainoa missä kirjautuminen ei onnistu on Telia Pay - sovellus. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

Aivan, testailut on siis testattu ja tuosta tulee kirjata häiriöilmoitus, niin voidaan tutkia tarkemmin. Täällä yhteisössä en pysty asiakastietoja avaamaan, joten pyytäisin jättämään häiriöilmoituksen asiasta tai ottaamaan yhteyttä häiriöilmoituksiin meidän chatissa. Lauantaisin ja sunnuntaisin häiriöilmoitukset vastaa chatissa 09:00 - 19:30 välisenä aikana.

Vastaa