Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Pekuli65
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia Pay kirjautuminen ei onnistu

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen jälleen asentanut Telia Pay - sovelluksen Samsung Galaxy Tab S5e ja Huawei Mate 10 Pro laitteille, ja kirjautuminen sovellukseen ei edelleenkään onnistu.

 

Tunnistautuminen jää vaiheeseen :Hetkinen, varmistetaan henkilöllisyyttä. 

Sama tilanne molemmilla tunnistustavoilla ja molemmilla laitteilla. 

 

 

3 vastausta
HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 181 custom-general.kudos
  • 942 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Pekuli65 

 

Testasin itse sovellusta ja pääsin mobiilivarmenteella sisään. Onko sinulla ollut samaa ongelmaa aiemminkin sovellukseen kirjautumisen kanssa? 

Telia Pay -sovelluksen TUPAS tunnistautuminen, eli verkkopankkitunnuksilla, onnistuu vain Dansken, Nordean, OP-pankkien ja S-Pankin tunnuksilla. Mobiilivarmennetta suositellaan käytettäväksi. Toimiiko mobiilivarmenteesi muilla sivuilla, esim. Telia.fi sivuille kirjautuessa?

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

Pekuli65
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Mobiili varmenne toimii kaikkialla missä olen sitä käyttänyt, paitsi Telia Pay - sovelluksessa. Olen myös kokeillut molemmilla liittymillä, joissa minulla on mobiilivarmenne käytössä. Jotka molemmat toimivat kaikissa muissa palveluissa joita olen käyttänyt. 

Yritin myös kirjautua Osuuspankin kautta, samalla huonolla menestyksellä. 

 

Ainoa missä kirjautuminen ei onnistu on Telia Pay - sovellus. 

HenriLie
Telialainen
Telialainen
  • 181 custom-general.kudos
  • 942 custom-general.replies
  • 77 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Aivan, testailut on siis testattu ja tuosta tulee kirjata häiriöilmoitus, niin voidaan tutkia tarkemmin. Täällä yhteisössä en pysty asiakastietoja avaamaan, joten pyytäisin jättämään häiriöilmoituksen asiasta tai ottaamaan yhteyttä häiriöilmoituksiin meidän chatissa. Lauantaisin ja sunnuntaisin häiriöilmoitukset vastaa chatissa 09:00 - 19:30 välisenä aikana.

Tekniikasta aina mielenkiinnolla keskusteleva. Päivitän myös meidän asiakastukisivustoa

osana asiantuntijatiimiämme. Kerrothan tarvittaessa palautetta sivuston ohjeista.

Tämän osion uusimmat keskustelut