Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Oantikainen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia Pay liikasuoritus ja rahojen palautus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka!

 

Kokemus liittyen Telia Pay sovelluksen kautta tapahtuviin maksuihin ja Telian rahoitukseen. Ostot oli tapahtumien kohdalla yhteensä 516,8e. Päädyin kuitenkin noista ostoista maksamaan 558,39e. Asiasta olin noin 4 kertaa yhteydessä Telian asiakaspalveluun ja asiakaspalvelijoilta tuli myös ihmetystä ja sitten oli lähetetty rahoitukseen korjauspyyntö mutta asia olikin kuulemma niin. Vastausta en kuitenkaan saanut siihen mistä tämä erotus tuli vaikka sitä useampaan otteeseen kysyin. Mitään hyvitystäkään en tililtäni löytänyt. Laitoin vielä yhteydenottopyynnön jälkeenpäin Telialle mutta eipä kuulunut. Tykännyt pitää kaikki palvelut Telialla mutta tämä kieltämättä sapetti jonkun verran. En tiedä onko muilla samanlaisia kokemuksia?

 


Edit SaJoonas: muokattu allekirjoitus pois ja fiksattu otsikkoa

7 vastausta
SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Oantikainen@  kirjoitti:

Moikka!

 

Kokemus liittyen Telia Pay sovelluksen kautta tapahtuviin maksuihin ja Telian rahoitukseen. Ostot oli tapahtumien kohdalla yhteensä 516,8e. Päädyin kuitenkin noista ostoista maksamaan 558,39e. Asiasta olin noin 4 kertaa yhteydessä Telian asiakaspalveluun ja asiakaspalvelijoilta tuli myös ihmetystä ja sitten oli lähetetty rahoitukseen korjauspyyntö mutta asia olikin kuulemma niin. Vastausta en kuitenkaan saanut siihen mistä tämä erotus tuli vaikka sitä useampaan otteeseen kysyin. Mitään hyvitystäkään en tililtäni löytänyt. Laitoin vielä yhteydenottopyynnön jälkeenpäin Telialle mutta eipä kuulunut. Tykännyt pitää kaikki palvelut Telialla mutta tämä kieltämättä sapetti jonkun verran. En tiedä onko muilla samanlaisia kokemuksia?

 


Edit SaJoonas: muokattu allekirjoitus pois ja fiksattu otsikkoa


Moikka @Oantikainen ja tervetuloa Yhteisöön 🙂

Täällä Yhteisön puolella en pääse katsomaan asiakastietojasi ja tarkistamaan, mikä tuon erotuksen syynä on. Ymmärsinkö oikein, että korjauspyynnön lähettämisen jälkeen sinulle kerrottiin, että nuo ostojen ja tehtyjen maksusuoritusten kuuluikin olla noin, kuten ne tällä hetkellä ovat? Yhteydenottopyyntöihin vastataan yleensä muutaman arkipäivän kuluessa. Milloin olet jättänyt yhteydenottopyynnön?

Oantikainen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@SaJoonas@  kirjoitti:

@Oantikainen@  kirjoitti:

Moikka!

 

Kokemus liittyen Telia Pay sovelluksen kautta tapahtuviin maksuihin ja Telian rahoitukseen. Ostot oli tapahtumien kohdalla yhteensä 516,8e. Päädyin kuitenkin noista ostoista maksamaan 558,39e. Asiasta olin noin 4 kertaa yhteydessä Telian asiakaspalveluun ja asiakaspalvelijoilta tuli myös ihmetystä ja sitten oli lähetetty rahoitukseen korjauspyyntö mutta asia olikin kuulemma niin. Vastausta en kuitenkaan saanut siihen mistä tämä erotus tuli vaikka sitä useampaan otteeseen kysyin. Mitään hyvitystäkään en tililtäni löytänyt. Laitoin vielä yhteydenottopyynnön jälkeenpäin Telialle mutta eipä kuulunut. Tykännyt pitää kaikki palvelut Telialla mutta tämä kieltämättä sapetti jonkun verran. En tiedä onko muilla samanlaisia kokemuksia?

 


Edit SaJoonas: muokattu allekirjoitus pois ja fiksattu otsikkoa


Moikka @Oantikainen ja tervetuloa Yhteisöön 🙂

Täällä Yhteisön puolella en pääse katsomaan asiakastietojasi ja tarkistamaan, mikä tuon erotuksen syynä on. Ymmärsinkö oikein, että korjauspyynnön lähettämisen jälkeen sinulle kerrottiin, että nuo ostojen ja tehtyjen maksusuoritusten kuuluikin olla noin, kuten ne tällä hetkellä ovat? Yhteydenottopyyntöihin vastataan yleensä muutaman arkipäivän kuluessa. Milloin olet jättänyt yhteydenottopyynnön?


 

Joo korjauspyynnön lähettämisen jälkeen. Sovittiin silloin että ollaan sähköpostitse yhteydessä ja sitten tuli viesti että asia tarkastettu ja on siten niinkuin pitääkin. Sitten olin vähän ihmeissäni. Useampaan kertaan oltiin asiakaspalvelijoiden kanssa ensin samaa mieltä mutta sitten tulikin tieto että ei kun rahoituksen puoli onkin oikeassa. Yhteydenotto pyynnöt jätin vielä erikseen 16.12.2020 ja nyt tänään 7.1. 

 

Sain sitten vielä jonkun excel taulukon itselleni asiaan liittyen mutta eipä se hirveästi avannut. Ainut edelleen kun Telia Payn kautta katson tekemäni maksusuoritukset niin liikaahan sinne on maksettu. Sitten yhdessä laskuerittelyssä lukee hyvitys mutta selasin kyseisen hyvityksen kohdalla tilitiedot kuukauden eteen ja taakse mutta eipä siellä mitään palautusta ainakaan näkynyt. 

 

Edit MinnaLN: poisteltu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä käyttäjäasetuksistasi esittelyn itsestäsi.

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 133 custom-general.kudos
  • 491 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Oantikainen@  kirjoitti:

Joo korjauspyynnön lähettämisen jälkeen. Sovittiin silloin että ollaan sähköpostitse yhteydessä ja sitten tuli viesti että asia tarkastettu ja on siten niinkuin pitääkin. Sitten olin vähän ihmeissäni. Useampaan kertaan oltiin asiakaspalvelijoiden kanssa ensin samaa mieltä mutta sitten tulikin tieto että ei kun rahoituksen puoli onkin oikeassa. Yhteydenotto pyynnöt jätin vielä erikseen 16.12.2020 ja nyt tänään 7.1. 

 

Sain sitten vielä jonkun excel taulukon itselleni asiaan liittyen mutta eipä se hirveästi avannut. Ainut edelleen kun Telia Payn kautta katson tekemäni maksusuoritukset niin liikaahan sinne on maksettu. Sitten yhdessä laskuerittelyssä lukee hyvitys mutta selasin kyseisen hyvityksen kohdalla tilitiedot kuukauden eteen ja taakse mutta eipä siellä mitään palautusta ainakaan näkynyt. 

 

Edit MinnaLN: poisteltu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä käyttäjäasetuksistasi esittelyn itsestäsi.


Telia Rahoitus toimii periaatteessa samalla idealla kuin luottokortti. Kaikki suoritukset kohdistuvat loppuvelkaan ja jos ylisuoritusta tulee, on luotonsaldo ilmoittettu sen mukaisesti. Epäselvyyksien setvimiseksi suosittelen kuitenkin, että olet vielä meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Esimerkiksi Minun Teliasta löytyvän chatin kautta on aika näppärä jutella asiakaspalvelumme kanssa.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oantikainen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Oantikainen@  kirjoitti:

Joo korjauspyynnön lähettämisen jälkeen. Sovittiin silloin että ollaan sähköpostitse yhteydessä ja sitten tuli viesti että asia tarkastettu ja on siten niinkuin pitääkin. Sitten olin vähän ihmeissäni. Useampaan kertaan oltiin asiakaspalvelijoiden kanssa ensin samaa mieltä mutta sitten tulikin tieto että ei kun rahoituksen puoli onkin oikeassa. Yhteydenotto pyynnöt jätin vielä erikseen 16.12.2020 ja nyt tänään 7.1. 

 

Sain sitten vielä jonkun excel taulukon itselleni asiaan liittyen mutta eipä se hirveästi avannut. Ainut edelleen kun Telia Payn kautta katson tekemäni maksusuoritukset niin liikaahan sinne on maksettu. Sitten yhdessä laskuerittelyssä lukee hyvitys mutta selasin kyseisen hyvityksen kohdalla tilitiedot kuukauden eteen ja taakse mutta eipä siellä mitään palautusta ainakaan näkynyt. 

 

Edit MinnaLN: poisteltu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä käyttäjäasetuksistasi esittelyn itsestäsi.


Telia Rahoitus toimii periaatteessa samalla idealla kuin luottokortti. Kaikki suoritukset kohdistuvat loppuvelkaan ja jos ylisuoritusta tulee, on luotonsaldo ilmoittettu sen mukaisesti. Epäselvyyksien setvimiseksi suosittelen kuitenkin, että olet vielä meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Esimerkiksi Minun Teliasta löytyvän chatin kautta on aika näppärä jutella asiakaspalvelumme kanssa.


No kyllä sen ymmärrän. Tämä kuitenkin hauska kun seurasin Telia Pay:n kautta aika tiivisti tekemiäni maksuja ja ensimmäisen kerran nimenomaan olin yhteydessä jo 1.10.2020 tälläisella viestillä: 

 

"Kysymykseni liittyy Telia Payn kautta tapahtuviin maksuihin. Miksi sovellus nyt ilmoittaa että olen käyttänyt luottoa 124,69e vaikka aikaisemmin edellisen laskuni maksun jälkeen se näytti 83,1e en ole tehnyt luoton kautta mitään ostoja. Mietin että minne tuosta on hävinnyt se yksi maksu yhtäkkiä?"

 

Tähän vastaus oli "Sovellukseen ei ole vain vielä päivittynyt viimeisin maksusuoritus. Pitäisi kyllä päivittyä mutta viivettä varmasti on. Laskin itsekin luottosi että 83,1e pitäis olla."

 

Tämän jälkeen laskin nyt että yhteensä 6 kertaa olin asiakaspalveluun yhteydessä asian tiimoilta. Lopullista vastausta en kuitenkaan saanut mistä se tuli että maksoin laskuja 558,39e vaikka luotolla tekemäni ostot olivat 516,8e. Viimeisessä viestissä mainitsin jo että taidan luovuttaa vain asian tiimoilta, en tiedä miten se olisi muuttunut jos nyt olen asiakaspalveluun yhteydessä? Odotin että asialle olisi joku looginen selitys mutta en saanut ni se varmaan tässä enemmän vielä harmittaa kuin itse rahan menetys. 

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 133 custom-general.kudos
  • 491 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Oantikainen@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Oantikainen@  kirjoitti:

Joo korjauspyynnön lähettämisen jälkeen. Sovittiin silloin että ollaan sähköpostitse yhteydessä ja sitten tuli viesti että asia tarkastettu ja on siten niinkuin pitääkin. Sitten olin vähän ihmeissäni. Useampaan kertaan oltiin asiakaspalvelijoiden kanssa ensin samaa mieltä mutta sitten tulikin tieto että ei kun rahoituksen puoli onkin oikeassa. Yhteydenotto pyynnöt jätin vielä erikseen 16.12.2020 ja nyt tänään 7.1. 

 

Sain sitten vielä jonkun excel taulukon itselleni asiaan liittyen mutta eipä se hirveästi avannut. Ainut edelleen kun Telia Payn kautta katson tekemäni maksusuoritukset niin liikaahan sinne on maksettu. Sitten yhdessä laskuerittelyssä lukee hyvitys mutta selasin kyseisen hyvityksen kohdalla tilitiedot kuukauden eteen ja taakse mutta eipä siellä mitään palautusta ainakaan näkynyt. 

 

Edit MinnaLN: poisteltu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä käyttäjäasetuksistasi esittelyn itsestäsi.


Telia Rahoitus toimii periaatteessa samalla idealla kuin luottokortti. Kaikki suoritukset kohdistuvat loppuvelkaan ja jos ylisuoritusta tulee, on luotonsaldo ilmoittettu sen mukaisesti. Epäselvyyksien setvimiseksi suosittelen kuitenkin, että olet vielä meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Esimerkiksi Minun Teliasta löytyvän chatin kautta on aika näppärä jutella asiakaspalvelumme kanssa.


No kyllä sen ymmärrän. Tämä kuitenkin hauska kun seurasin Telia Pay:n kautta aika tiivisti tekemiäni maksuja ja ensimmäisen kerran nimenomaan olin yhteydessä jo 1.10.2020 tälläisella viestillä: 

 

"Kysymykseni liittyy Telia Payn kautta tapahtuviin maksuihin. Miksi sovellus nyt ilmoittaa että olen käyttänyt luottoa 124,69e vaikka aikaisemmin edellisen laskuni maksun jälkeen se näytti 83,1e en ole tehnyt luoton kautta mitään ostoja. Mietin että minne tuosta on hävinnyt se yksi maksu yhtäkkiä?"

 

Tähän vastaus oli "Sovellukseen ei ole vain vielä päivittynyt viimeisin maksusuoritus. Pitäisi kyllä päivittyä mutta viivettä varmasti on. Laskin itsekin luottosi että 83,1e pitäis olla."

 

Tämän jälkeen laskin nyt että yhteensä 6 kertaa olin asiakaspalveluun yhteydessä asian tiimoilta. Lopullista vastausta en kuitenkaan saanut mistä se tuli että maksoin laskuja 558,39e vaikka luotolla tekemäni ostot olivat 516,8e. Viimeisessä viestissä mainitsin jo että taidan luovuttaa vain asian tiimoilta, en tiedä miten se olisi muuttunut jos nyt olen asiakaspalveluun yhteydessä? Odotin että asialle olisi joku looginen selitys mutta en saanut ni se varmaan tässä enemmän vielä harmittaa kuin itse rahan menetys. 


Todella ikävä kuulla, että asian selvittäminen on ollut näinkin hankalaa ja vaatinut sinulta jo useamman yhteydenoton. Jätit asiakaspalveluumme ilmeisesti vielä yhteydenottopyynnön? Toivottavasti sen perusteella nyt asia loppu viimein ratkeaa. Pahoittelut puolestani tilanteesta.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Oantikainen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 4 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Oantikainen@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Oantikainen@  kirjoitti:

Joo korjauspyynnön lähettämisen jälkeen. Sovittiin silloin että ollaan sähköpostitse yhteydessä ja sitten tuli viesti että asia tarkastettu ja on siten niinkuin pitääkin. Sitten olin vähän ihmeissäni. Useampaan kertaan oltiin asiakaspalvelijoiden kanssa ensin samaa mieltä mutta sitten tulikin tieto että ei kun rahoituksen puoli onkin oikeassa. Yhteydenotto pyynnöt jätin vielä erikseen 16.12.2020 ja nyt tänään 7.1. 

 

Sain sitten vielä jonkun excel taulukon itselleni asiaan liittyen mutta eipä se hirveästi avannut. Ainut edelleen kun Telia Payn kautta katson tekemäni maksusuoritukset niin liikaahan sinne on maksettu. Sitten yhdessä laskuerittelyssä lukee hyvitys mutta selasin kyseisen hyvityksen kohdalla tilitiedot kuukauden eteen ja taakse mutta eipä siellä mitään palautusta ainakaan näkynyt. 

 

Edit MinnaLN: poisteltu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä käyttäjäasetuksistasi esittelyn itsestäsi.


Telia Rahoitus toimii periaatteessa samalla idealla kuin luottokortti. Kaikki suoritukset kohdistuvat loppuvelkaan ja jos ylisuoritusta tulee, on luotonsaldo ilmoittettu sen mukaisesti. Epäselvyyksien setvimiseksi suosittelen kuitenkin, että olet vielä meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Esimerkiksi Minun Teliasta löytyvän chatin kautta on aika näppärä jutella asiakaspalvelumme kanssa.


No kyllä sen ymmärrän. Tämä kuitenkin hauska kun seurasin Telia Pay:n kautta aika tiivisti tekemiäni maksuja ja ensimmäisen kerran nimenomaan olin yhteydessä jo 1.10.2020 tälläisella viestillä: 

 

"Kysymykseni liittyy Telia Payn kautta tapahtuviin maksuihin. Miksi sovellus nyt ilmoittaa että olen käyttänyt luottoa 124,69e vaikka aikaisemmin edellisen laskuni maksun jälkeen se näytti 83,1e en ole tehnyt luoton kautta mitään ostoja. Mietin että minne tuosta on hävinnyt se yksi maksu yhtäkkiä?"

 

Tähän vastaus oli "Sovellukseen ei ole vain vielä päivittynyt viimeisin maksusuoritus. Pitäisi kyllä päivittyä mutta viivettä varmasti on. Laskin itsekin luottosi että 83,1e pitäis olla."

 

Tämän jälkeen laskin nyt että yhteensä 6 kertaa olin asiakaspalveluun yhteydessä asian tiimoilta. Lopullista vastausta en kuitenkaan saanut mistä se tuli että maksoin laskuja 558,39e vaikka luotolla tekemäni ostot olivat 516,8e. Viimeisessä viestissä mainitsin jo että taidan luovuttaa vain asian tiimoilta, en tiedä miten se olisi muuttunut jos nyt olen asiakaspalveluun yhteydessä? Odotin että asialle olisi joku looginen selitys mutta en saanut ni se varmaan tässä enemmän vielä harmittaa kuin itse rahan menetys. 


Todella ikävä kuulla, että asian selvittäminen on ollut näinkin hankalaa ja vaatinut sinulta jo useamman yhteydenoton. Jätit asiakaspalveluumme ilmeisesti vielä yhteydenottopyynnön? Toivottavasti sen perusteella nyt asia loppu viimein ratkeaa. Pahoittelut puolestani tilanteesta.


Joo 7.1 jätin asiakaspalvelupyynnön eli mahdollisesti alkuviikosta minuun oltaisiin yhteydessä?

 

Edit MinnaLN: korjattu lainausta.

 

MinnaLN
Moderaattori
Moderaattori
  • 133 custom-general.kudos
  • 491 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Oantikainen@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Oantikainen@  kirjoitti:

@MinnaLN@  kirjoitti:

@Oantikainen@  kirjoitti:

Joo korjauspyynnön lähettämisen jälkeen. Sovittiin silloin että ollaan sähköpostitse yhteydessä ja sitten tuli viesti että asia tarkastettu ja on siten niinkuin pitääkin. Sitten olin vähän ihmeissäni. Useampaan kertaan oltiin asiakaspalvelijoiden kanssa ensin samaa mieltä mutta sitten tulikin tieto että ei kun rahoituksen puoli onkin oikeassa. Yhteydenotto pyynnöt jätin vielä erikseen 16.12.2020 ja nyt tänään 7.1. 

 

Sain sitten vielä jonkun excel taulukon itselleni asiaan liittyen mutta eipä se hirveästi avannut. Ainut edelleen kun Telia Payn kautta katson tekemäni maksusuoritukset niin liikaahan sinne on maksettu. Sitten yhdessä laskuerittelyssä lukee hyvitys mutta selasin kyseisen hyvityksen kohdalla tilitiedot kuukauden eteen ja taakse mutta eipä siellä mitään palautusta ainakaan näkynyt. 

 

Edit MinnaLN: poisteltu allekirjoitus. Halutessasi voit lisätä käyttäjäasetuksistasi esittelyn itsestäsi.


Telia Rahoitus toimii periaatteessa samalla idealla kuin luottokortti. Kaikki suoritukset kohdistuvat loppuvelkaan ja jos ylisuoritusta tulee, on luotonsaldo ilmoittettu sen mukaisesti. Epäselvyyksien setvimiseksi suosittelen kuitenkin, että olet vielä meidän asiakaspalveluun yhteydessä. Esimerkiksi Minun Teliasta löytyvän chatin kautta on aika näppärä jutella asiakaspalvelumme kanssa.


No kyllä sen ymmärrän. Tämä kuitenkin hauska kun seurasin Telia Pay:n kautta aika tiivisti tekemiäni maksuja ja ensimmäisen kerran nimenomaan olin yhteydessä jo 1.10.2020 tälläisella viestillä: 

 

"Kysymykseni liittyy Telia Payn kautta tapahtuviin maksuihin. Miksi sovellus nyt ilmoittaa että olen käyttänyt luottoa 124,69e vaikka aikaisemmin edellisen laskuni maksun jälkeen se näytti 83,1e en ole tehnyt luoton kautta mitään ostoja. Mietin että minne tuosta on hävinnyt se yksi maksu yhtäkkiä?"

 

Tähän vastaus oli "Sovellukseen ei ole vain vielä päivittynyt viimeisin maksusuoritus. Pitäisi kyllä päivittyä mutta viivettä varmasti on. Laskin itsekin luottosi että 83,1e pitäis olla."

 

Tämän jälkeen laskin nyt että yhteensä 6 kertaa olin asiakaspalveluun yhteydessä asian tiimoilta. Lopullista vastausta en kuitenkaan saanut mistä se tuli että maksoin laskuja 558,39e vaikka luotolla tekemäni ostot olivat 516,8e. Viimeisessä viestissä mainitsin jo että taidan luovuttaa vain asian tiimoilta, en tiedä miten se olisi muuttunut jos nyt olen asiakaspalveluun yhteydessä? Odotin että asialle olisi joku looginen selitys mutta en saanut ni se varmaan tässä enemmän vielä harmittaa kuin itse rahan menetys. 


Todella ikävä kuulla, että asian selvittäminen on ollut näinkin hankalaa ja vaatinut sinulta jo useamman yhteydenoton. Jätit asiakaspalveluumme ilmeisesti vielä yhteydenottopyynnön? Toivottavasti sen perusteella nyt asia loppu viimein ratkeaa. Pahoittelut puolestani tilanteesta.


Joo 7.1 jätin asiakaspalvelupyynnön eli mahdollisesti alkuviikosta minuun oltaisiin yhteydessä?

 

Edit MinnaLN: korjattu lainausta.


Yhteydenottopyyntöjen suhteen on pyhien jäljiltä hieman ruuhkaa ja vastausaika on tällä hetkellä noin viikko. Tosin niitä puretaan nyt urakalla niin ehkä jo aikaisemmin, toivotaan näin.

Telia Yhteisön moderaattori | iOS | PC | Nintendo | ( ͡° ͜ʖ ͡°)