Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mika992
Vakiokalustoa
  • 84 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Telia Pay -sovellus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko muilla ongelmia asetuksien muuttamisessa? Olen yrittänyt laittaa sovelluksen asetuksista ilmoituksia päälle ja sormenjälkitunnistusta käyttöön, mutta sovellus ilmoittaa virheestä. Ongelma oli jo ennen tänään tullutta päivitystä.

Puhelimena Nokia 5 ja Android 7.1.2

 

Sovelluksessa nykyään mahdollisuus lisätä kortti tietoihin. Tämä ei varmaankaan vaikuta eräpäiviin tai erien maksujen suuruteen? Muutenkin tuntuu olevan sovelluksen ohjeet hyvin piilossa tai niitä ei ole olemassakaan?

15 vastausta
AnnikaJok
Telialainen
Telialainen
  • 24 custom-general.kudos
  • 63 custom-general.replies
  • 5 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Testailin tuota Telia Pay-sovellusta, ja itse ainakin pääsin normaalisti muokkaamaan tunnistautumista sekä ilmoitusasetuksia. Oletko koittanut ladata applikaatiota uudestaan?

 

ei vaikuta eräpäivään mitenkään 🙂

Mika992
Vakiokalustoa
  • 84 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@AnnikaJok kirjoitti:

Testailin tuota Telia Pay-sovellusta, ja itse ainakin pääsin normaalisti muokkaamaan tunnistautumista sekä ilmoitusasetuksia. Oletko koittanut ladata applikaatiota uudestaan?

 

ei vaikuta eräpäivään mitenkään 🙂


Tyhjensin sovelluksen tiedot, poistin ja asensin uudelleen. Ei anna muokata ilmoitusasetuksia päälle eikä sormejälkitunnistusta käyttöön vaikka yrittää vain toista näistä asetuksista muuttaa ja tallentaa. Tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen on näytön alareunaan ilmestyvä virheilmoitus

Pekka_Koo
Telialainen
Telialainen
  • 127 custom-general.kudos
  • 531 custom-general.replies
  • 50 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mika992 kirjoitti:

Tyhjensin sovelluksen tiedot, poistin ja asensin uudelleen. Ei anna muokata ilmoitusasetuksia päälle eikä sormejälkitunnistusta käyttöön vaikka yrittää vain toista näistä asetuksista muuttaa ja tallentaa. Tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen on näytön alareunaan ilmestyvä virheilmoitus


Okei, hyvä että nuo toimenpiteet olet tehnyt. Laitan asiaa eteenpäin selvitykseen.

Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7

Mika992
Vakiokalustoa
  • 84 custom-general.kudos
  • 112 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Myöskään kirjautumisasetus ei toimi. Vaikka olen asettanut että pysyisi kirjautuneena niin aina on sovellukseen uudelleen kuitenkin kirjauduttava.

tilasto
Kunniajäsen
  • 1084 custom-general.kudos
  • 1363 custom-general.replies
  • 101 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mika992 kirjoitti:

Myöskään kirjautumisasetus ei toimi. Vaikka olen asettanut että pysyisi kirjautuneena niin aina on sovellukseen uudelleen kuitenkin kirjauduttava.


Juuri tästä syystä käytän ihan vanhanaikaisesti omien sivujen kautta kirjautumista kun haluan katsella rahoitusta.

 

Tuo tosiaan olisi fiksattava, ei joka kerralla viitsi kirjautua pankkitunnuksilla uudelleen. Tekee sovelluksesta käyttökelvottoman mielestäni.

eth1.fi

Kaikki oikeudet pidätetään
All rights reserved

Vaeltaja82
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mika992@  kirjoitti:

Myöskään kirjautumisasetus ei toimi. Vaikka olen asettanut että pysyisi kirjautuneena niin aina on sovellukseen uudelleen kuitenkin kirjauduttava.


Jep, itsellä ollut aivan sama ongelma jo kauan. Ajattelin, että kyllä se todennäköisesti muutamassa kuukaudessa korjataan. Mutta eipä ole korjattu. Puhelin vaihtunut tässä välissä. Android vaihtunut 7->8 ja nyt 9, ja ei silti toimi. Joka kerta pitää kirjautua pankkitunnuksilla. Tosi rasittavaa.

LiAntti
Telialainen
Telialainen
  • 144 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 20 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kiitos @Vaeltaja82 viestistä ja tervetuloa yhteisöön!

Oletko koettanut ohjelmistopäivitysten jälkeen (7-8-9) poistaa ja asentaa sovellusta uudelleen laitteelle ? Jos uudelleenasennus ei auta eikä tuosta asetuksen säätämisestä ole ollut tähänkään asti apua niin voisit laittaa meille Häiriöilmoituksen aiheesta. Liitä mukaan laitteesi merkki/malli sekä nykyinen järjestelmäversio tuosta androidista.

Vaeltaja82
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@LiAntti@  kirjoitti:

Kiitos @Vaeltaja82 viestistä ja tervetuloa yhteisöön!

Oletko koettanut ohjelmistopäivitysten jälkeen (7-8-9) poistaa ja asentaa sovellusta uudelleen laitteelle ? Jos uudelleenasennus ei auta eikä tuosta asetuksen säätämisestä ole ollut tähänkään asti apua niin voisit laittaa meille Häiriöilmoituksen aiheesta. Liitä mukaan laitteesi merkki/malli sekä nykyinen järjestelmäversio tuosta androidista.


Olen. Ja kokeiltu siis myös kolmella eri puhelimella. OnePlus 3t, mate 9 pro ja P20 Pro. Kaikissa sama ongelma

Poistettu käyttäjä
 

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Täällä myös sama vaiva. Joka kerta kun sovellusta käyttää joutuu käyttöönottamaan palvelun uudelleen, eli kirjautumaan mobiilivarmenteella tai pankkitunnareilla.

 

Itse olen omenaleirissä(uusimpien päivitysten kera), joten ei ole käyttöjärjestelmäriippuvaista.