Telia Pay -sovellus


Kunniamerkki +6

Onko muilla ongelmia asetuksien muuttamisessa? Olen yrittänyt laittaa sovelluksen asetuksista ilmoituksia päälle ja sormenjälkitunnistusta käyttöön, mutta sovellus ilmoittaa virheestä. Ongelma oli jo ennen tänään tullutta päivitystä.

Puhelimena Nokia 5 ja Android 7.1.2

 

Sovelluksessa nykyään mahdollisuus lisätä kortti tietoihin. Tämä ei varmaankaan vaikuta eräpäiviin tai erien maksujen suuruteen? Muutenkin tuntuu olevan sovelluksen ohjeet hyvin piilossa tai niitä ei ole olemassakaan?


15 kommenttia

Testailin tuota Telia Pay-sovellusta, ja itse ainakin pääsin normaalisti muokkaamaan tunnistautumista sekä ilmoitusasetuksia. Oletko koittanut ladata applikaatiota uudestaan?

 

ei vaikuta eräpäivään mitenkään :)

Kunniamerkki +6

@AnnikaJok kirjoitti:

Testailin tuota Telia Pay-sovellusta, ja itse ainakin pääsin normaalisti muokkaamaan tunnistautumista sekä ilmoitusasetuksia. Oletko koittanut ladata applikaatiota uudestaan?

 

ei vaikuta eräpäivään mitenkään :)


Tyhjensin sovelluksen tiedot, poistin ja asensin uudelleen. Ei anna muokata ilmoitusasetuksia päälle eikä sormejälkitunnistusta käyttöön vaikka yrittää vain toista näistä asetuksista muuttaa ja tallentaa. Tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen on näytön alareunaan ilmestyvä virheilmoitus


@Mika992 kirjoitti:

Tyhjensin sovelluksen tiedot, poistin ja asensin uudelleen. Ei anna muokata ilmoitusasetuksia päälle eikä sormejälkitunnistusta käyttöön vaikka yrittää vain toista näistä asetuksista muuttaa ja tallentaa. Tapahtui virhe, yritä myöhemmin uudelleen on näytön alareunaan ilmestyvä virheilmoitus


Okei, hyvä että nuo toimenpiteet olet tehnyt. Laitan asiaa eteenpäin selvitykseen.

Kunniamerkki +6

Myöskään kirjautumisasetus ei toimi. Vaikka olen asettanut että pysyisi kirjautuneena niin aina on sovellukseen uudelleen kuitenkin kirjauduttava.

Kunniamerkki +14

@Mika992 kirjoitti:

Myöskään kirjautumisasetus ei toimi. Vaikka olen asettanut että pysyisi kirjautuneena niin aina on sovellukseen uudelleen kuitenkin kirjauduttava.




Juuri tästä syystä käytän ihan vanhanaikaisesti omien sivujen kautta kirjautumista kun haluan katsella rahoitusta.


 


Tuo tosiaan olisi fiksattava, ei joka kerralla viitsi kirjautua pankkitunnuksilla uudelleen. Tekee sovelluksesta käyttökelvottoman mielestäni.


@Mika992@  kirjoitti:

Myöskään kirjautumisasetus ei toimi. Vaikka olen asettanut että pysyisi kirjautuneena niin aina on sovellukseen uudelleen kuitenkin kirjauduttava.


Jep, itsellä ollut aivan sama ongelma jo kauan. Ajattelin, että kyllä se todennäköisesti muutamassa kuukaudessa korjataan. Mutta eipä ole korjattu. Puhelin vaihtunut tässä välissä. Android vaihtunut 7->8 ja nyt 9, ja ei silti toimi. Joka kerta pitää kirjautua pankkitunnuksilla. Tosi rasittavaa.

Kiitos @Vaeltaja82 viestistä ja tervetuloa yhteisöön!

Oletko koettanut ohjelmistopäivitysten jälkeen (7-8-9) poistaa ja asentaa sovellusta uudelleen laitteelle ? Jos uudelleenasennus ei auta eikä tuosta asetuksen säätämisestä ole ollut tähänkään asti apua niin voisit laittaa meille Häiriöilmoituksen aiheesta. Liitä mukaan laitteesi merkki/malli sekä nykyinen järjestelmäversio tuosta androidista.


@LiAntti@  kirjoitti:

Kiitos @Vaeltaja82 viestistä ja tervetuloa yhteisöön!

Oletko koettanut ohjelmistopäivitysten jälkeen (7-8-9) poistaa ja asentaa sovellusta uudelleen laitteelle ? Jos uudelleenasennus ei auta eikä tuosta asetuksen säätämisestä ole ollut tähänkään asti apua niin voisit laittaa meille Häiriöilmoituksen aiheesta. Liitä mukaan laitteesi merkki/malli sekä nykyinen järjestelmäversio tuosta androidista.


Olen. Ja kokeiltu siis myös kolmella eri puhelimella. OnePlus 3t, mate 9 pro ja P20 Pro. Kaikissa sama ongelma

Täällä myös sama vaiva. Joka kerta kun sovellusta käyttää joutuu käyttöönottamaan palvelun uudelleen, eli kirjautumaan mobiilivarmenteella tai pankkitunnareilla.

 

Itse olen omenaleirissä(uusimpien päivitysten kera), joten ei ole käyttöjärjestelmäriippuvaista.

Kunniamerkki +14

@  kirjoitti:

Täällä myös sama vaiva. Joka kerta kun sovellusta käyttää joutuu käyttöönottamaan palvelun uudelleen, eli kirjautumaan mobiilivarmenteella tai pankkitunnareilla.


 


Itse olen omenaleirissä(uusimpien päivitysten kera), joten ei ole käyttöjärjestelmäriippuvaista.




Juu, myös iPhone X:lla ja ios versiolla 11.4.1 sama ongelma kuin aiemmin Androidillakin. Uusin versio Telia Paysta asennettu ja kokeiltu uudelleen asennustakin.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Tämä kirjautumisasia on otettu meidän päässä selvityksen alle ja vastaillaan tänne heti kun sen suunnalta saadaan varmistuksia asiaan!

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

Telia Pay -sovellus vaatii tällä hetkellä sisäänkirjautumisen 30min jälkeen aina. Arvelen, että tiukempien kirjautumisvaatimusten taustalla voi olla myös rahoitussopimusten näkyminen ja tällä pyritty ehkäisemään väärinkäytöksiä. Kommentoidaan tänne lisää, mikäli kirjautumisen osalta tulee muutoksia jatkossa.

No voisiko tuolle sovellukselle sitten tehdä jotain? Nyt kun sen avaa se puhuu avattaessa aina 'asentamisesta' ja asetuksissa on mahdollisuus valita "pysy sisäänkirjautuneena". 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@  kirjoitti:

No voisiko tuolle sovellukselle sitten tehdä jotain? Nyt kun sen avaa se puhuu avattaessa aina 'asentamisesta' ja asetuksissa on mahdollisuus valita "pysy sisäänkirjautuneena". 




Palautteesi on viety eteenpäin :smileyhappy: Telia Pay -sovellusta kehitetään kyllä jatkuvasti ja otamme palautteet ilolla vastaan. En uskalla luvata palautteesi kohteina olevien asioiden muuttuvan heti, mutta ainakin nämä ovat nyt tiedossa ja voimme katsoa eri ratkaisuja näiden osalta.


@SaJoonas@  kirjoitti:

@  kirjoitti:

No voisiko tuolle sovellukselle sitten tehdä jotain? Nyt kun sen avaa se puhuu avattaessa aina 'asentamisesta' ja asetuksissa on mahdollisuus valita "pysy sisäänkirjautuneena". 


Palautteesi on viety eteenpäin :smileyhappy: Telia Pay -sovellusta kehitetään kyllä jatkuvasti ja otamme palautteet ilolla vastaan. En uskalla luvata palautteesi kohteina olevien asioiden muuttuvan heti, mutta ainakin nämä ovat nyt tiedossa ja voimme katsoa eri ratkaisuja näiden osalta.


Hienoa. Jotain epäselväähän tuossa on kun moni luuli että sovellus bugittaa vaikka kyseessä ominaisuus.. :smileyhappy:

Vastaa