Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 63845
Kirjoituksia 173859

Telia TV:n aktivointilinkki ei ole saapunut



Highlighted

Telia TV:n aktivointilinkki ei ole saapunut

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Telia TV:n aktivointilinkki ei ole saapunut

1/5

Olen tilannut Telia Liigan jo tunti sitten, en ole vieläkään saanut linkkiä Telia tv:een. Tämä vaikuttaa joltakin huijaukselta. Miten tehdään reklamaatio? ottelu on jo alkanut. Haluan perua välittömästi tilauksen.

0 tykkäystä
4 vastausta
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 378 kpl

2/5

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/5

Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

4/5

@JoonasLam  kirjoitti:

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.



Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen

0 tykkäystä
Highlighted

Moderaattori
Viestejä 378 kpl

5/5

@Fani1986  kirjoitti:

@JoonasLam  kirjoitti:

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.



Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen


Tilauksessa on ilmeisesti jokin harmillinen ongelma, jonka selvitys menee seuraavalle arkipäivälle. Tosi ikävä tilanne! Tilin irtisanominen onnistuu tarvittaessa asiakaspalvelumme kautta.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.