Kirjoitettu
05-04-2019
18:32
Muokattu
06-04-2019
14:06
ReOlivia
Olen tilannut Telia Liigan jo tunti sitten, en ole vieläkään saanut linkkiä Telia tv:een. Tämä vaikuttaa joltakin huijaukselta. Miten tehdään reklamaatio? ottelu on jo alkanut. Haluan perua välittömästi tilauksen.
05-04-2019 18:42
Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*
05-04-2019 19:04
Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen
05-04-2019 19:04
@JoonasLam@ kirjoitti:Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.
Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen
05-04-2019 19:15
@Fani1986@ kirjoitti:
@JoonasLam@ kirjoitti:
Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!
Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.
Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen
Tilauksessa on ilmeisesti jokin harmillinen ongelma, jonka selvitys menee seuraavalle arkipäivälle. Tosi ikävä tilanne! Tilin irtisanominen onnistuu tarvittaessa asiakaspalvelumme kautta.
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*