Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Fani1986
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia TV:n aktivointilinkki ei ole saapunut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen tilannut Telia Liigan jo tunti sitten, en ole vieläkään saanut linkkiä Telia tv:een. Tämä vaikuttaa joltakin huijaukselta. Miten tehdään reklamaatio? ottelu on jo alkanut. Haluan perua välittömästi tilauksen.

4 vastausta
JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 279 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

Fani1986
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen

Fani1986
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@JoonasLam@  kirjoitti:

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.



Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 279 custom-general.kudos
  • 665 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Fani1986@  kirjoitti:

@JoonasLam@  kirjoitti:

Hei @Fani1986 ja tervetuloa Telia Yhteisöön!

 

Mikäli sähköpostin roskaposti- tai muista kansioistakaan tuota aktivointilinkin sisältävää viestiä ei löydy, kannattaa kirjautua Omille sivuille, jota kautta pääset myös aktivoimaan tunnukset Telia TV-sovelluksen tiedoista. Omilta sivuilta löytyy myös chat-palvelu, joka avustaa tarvittaessa ja sitä kautta voidaan katsoa myös uutta aktivointilinkkiä.



Kuulemma tämä tilaus menee maanantaille, miten voin sulkea tämän tilin, en tarvitse tätä enää. Peruin tilauksen


Tilauksessa on ilmeisesti jokin harmillinen ongelma, jonka selvitys menee seuraavalle arkipäivälle. Tosi ikävä tilanne! Tilin irtisanominen onnistuu tarvittaessa asiakaspalvelumme kautta.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*