Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
MakeM88
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia Tunnuksella kirjautuminen ja näkymien käyttöoikeudet

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian tunnuksilla kirjautumisen jälkeen sivu vaan ilmoittaa; 

"Yritit avata näkymää, johon sinulla ei ole käyttöoikeutta. Omien Sivujen näkymien käyttöoikeudet on rajattu sen perusteella, oletko kirjautunut Omille Sivuille Telia Tunnuksella vai esim. matkapuhelinnumerolla."

 

telia.jpg

 

 

EDIT katjane: upotettu kuva ja muokattu otsikkoa

10 vastausta
Katjane
Moderaattori
Moderaattori
  • 195 custom-general.kudos
  • 426 custom-general.replies
  • 30 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @MakeM88 ja terveuloa mukaan Yhteisöön! 🙂 

Telia-tunnuksella kirjautuessasi näet kaikki omistuksessasi olevat Telian matkapuhelin- ja laajakaistaliittymät sekä Telia TV -palvelut yhdessä näkymässä. Oletko testannut kirjautumista myös verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella? 

 

Onhan liittymät kuitenkin sinun omalla nimelläsi, vai oletko liittymän käyttäjä? Käyttäjä pääsee liittymätietoihin, hallinnoimaan Vastaaja-palvelua sekä lukemaan MMS-viestejä kirjautumalla matkapuhelinnumerollaan ja salasanalla. Tarvittaessa uuden salasanan saat lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 (0 €).

Minun Telian kirjautumisesta on tarkemmat tiedot asiakastuki-sivustollamme

Telia Yhteisön moderaattori
MakeM88
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen ollut liittymän käyttäjä ja maksaja viimeiset 8 vuotta. Olisi ihan hyvä päästä myös jatkossa käsiksi liittymän laskuihin, mutta Telia-tunnuksella tulee vain tuo virhe-ilmoitus.

HannaMarikaL
Moderaattori
Moderaattori
  • 104 custom-general.kudos
  • 420 custom-general.replies
  • 23 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MakeM88  kirjoitti:

Olen ollut liittymän käyttäjä ja maksaja viimeiset 8 vuotta. Olisi ihan hyvä päästä myös jatkossa käsiksi liittymän laskuihin, mutta Telia-tunnuksella tulee vain tuo virhe-ilmoitus.


Pääsetkö kirjautumaan kuitenkin esimerkiksi pankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella Minun Teliaan? Liittymän omistajana tulisi tosiaan päästä kirjautumaan ja näkemään kaikki omat liittymät/palvelut. 

| Telia Yhteisön moderaattori | iPhone 12 | Sarjat | Musiikki | Kaikkea maan ja taivaan väliltä |

MakeM88
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En pääse, sillä en ole liittymän omistaja. Olen kuitenkin liittymän käyttäjä ja maksaja ja liittymän omistaja on luonut Telia-tunnukset juurikin laskujen maksua ja liittymän hallintaa varten. Tunnukset toimivat 8 vuotta, mutta tiistaina 9.11.2021 en päässyt kirjautumaan. 

Onko asia nyt niin että joudun 8 vuoden asiakkuuden jälkeen vaihtamaan laajakaistaoperaattoria ja liittymän omistaja saa maksumuistutuksen vain, koska

Telia EI ANNA minun maksaa laskujani?

 

irritus
Konkari ☆
  • 604 custom-general.kudos
  • 1121 custom-general.replies
  • 90 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hmm, eihän tässä nyt ole kyse siitä, että liittymän omistaja on antanut oman tunnuksensa käyttöösi, jotta voit hallita liittymää? Tällöin sinun täytyy keskustella tunnusongelmasta liittymän omistajan kanssa.

 

Oli kuinka tahansa, tietääkseni Telia ei anna kuin liittymän omistajan katsoa laskuja. Omistajan tulisi siis hakea laskut ja lähettää ne edelleen sinulle. Koska omistaja on vastuussa liittymän maksuista, parempi tapa toimia tällaisessa tilanteessa on, että omistaja myös maksaa laskut Telialle ja käyttäjä vastaavasti maksaa liittymän omistajalle.

 

Ajaessaan sähköpostilaskutusta alas Telia on unohtanut tämänkin omistaja/käyttäjä laskutusjärjestelyn. Pankin e-laskukaan ei taida toimia tässä tilanteessa, jos myös omistajalla itsellään on Telian palveluita käytössään.

 

Mikäli saat omistajalta vahvistuksen, että hänellä itsellään ei ole Telian palveluita käytössään, tilaa liittymästä e-lasku pankkiisi.

 

Terveisenä Telialle, nyt kun olette ajattelemattomasti lakkauttaneet sähköpostilaskun, niin lisätkää kiireesti omistajien omille sivuille ruksi, jolla voi sallia laskujen katselun liittymien käyttäjille. Hopi hopi, toimintaa!

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 411 custom-general.kudos
  • 717 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MakeM88  kirjoitti:

En pääse, sillä en ole liittymän omistaja. Olen kuitenkin liittymän käyttäjä ja maksaja ja liittymän omistaja on luonut Telia-tunnukset juurikin laskujen maksua ja liittymän hallintaa varten. Tunnukset toimivat 8 vuotta, mutta tiistaina 9.11.2021 en päässyt kirjautumaan. 

Onko asia nyt niin että joudun 8 vuoden asiakkuuden jälkeen vaihtamaan laajakaistaoperaattoria ja liittymän omistaja saa maksumuistutuksen vain, koska

Telia EI ANNA minun maksaa laskujani?

 


Onpa erikoista että tunnukset ovat yhtäkkiä lakanneet toimimasta! Mitään muutoksia tähän ei ole meidän suunnalta tullut, eli kaiken periaatteessa pitäisi sujua kuten ennenkin. Jos ymmärsin oikein, sinulla on siis käytössäsi nimenomaan laajakaistayhteys ja sen omistajana on nyt joku toinen? Suosittelisin sinua (jos sinulle on annettu täydet  valtuudet) tai liittymän omistajaa nyt olemaan suoraan yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pystymme tarkistamaan että myös meidän tiedoissamme sinä näyt virallisesti palvelun maksajana. Tällöin pystyisimme suoraan sinulle jatkossa lähettämään laskut eikä tällaista ongelmaa pitäisi tulla enää eteen. Ja jos sinä näyt siellä jo maksajana, niin sitten meidän on tarpeen selvittää miksi laskut eivät sinulla näy.

 

Asia saadaan kyllä varmasti ratkaistua! 

 

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

MakeM88
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Otan yhteyttä suoraan asiakaspalveluun. Kiitos vastauksesta. 😊

MakeM88
Uusi keskustelija
  • 4 custom-general.kudos
  • 15 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Telian asiakaspalvelusta ei ole mitään apua. Sieltä ilmoitettiin vain että "Palvelumme on ruuhkautunut." 

En siis saa maksettua laskujani ajoissa mitenkään! 

Merja_J
Moderaattori
Moderaattori
  • 854 custom-general.kudos
  • 1233 custom-general.replies
  • 80 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@MakeM88 Chat asiakaspalvelumme palvelee onneksi vuorokauden ympäri vuoden jokaisena päivänä, joten kannattaa yrittää myöhemmin uudelleen. Näin maanantaisin asiakkaita on yleensä liikkeellä reippaasti, mutta myöhemmin illalla tilanne yleensä helpottaa. 

| Telia Yhteisön moderaattori | Apple iPhone 12 | Apple Watch SE | C More
Tämän osion uusimmat keskustelut