Telia Yhteisö s-postiosoitteen vaihto

  • 20 December 2019
  • 5 kommenttia
  • 6 katselukertaa

  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei,

 

Miten saan vaihdettua Telia Yhteisö tunnuksen sähköpostiosoitteen? 


5 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Lähetä yksityisviesti Yhteisömanagerille nimimerkillä TeroRe ja kerro viestissäsi nykyinen sekä uusi sähköpostiosoitteesi.


 


Eli klikkaa tuota Teron nimimerkkiä niin pääset sivulle josta löytyy kohta lähetä tälle käyttäjälle yksityisviesti ;)



 

En löydä tietokoneen selaimella Yhteisöä selattaessa tuollaista yksityisviestin lähetys -valintaa. Onko se tarjolla vain puhelinsovelluksessa?

 

Minun pitäisi myös vaihtaa Yhteisö-tunnuksen vanha sähköpostiosoite uuteen.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Yksityisviestit on poistettu käytöstä roskapostihyökkäyksen takia. Sähköpostiosoitteen muutoksista voi ilmoittaa sähköpostitse.

 

Miten vaihdan tai muokkaan sähköpostiosoitettani?


Yhteisö lähettää sähköpostiisi useita erilaisia ilmoituksia. Esimerkiksi tilanteissa, joissa aloittamaasi tai seuraamaasi keskusteluun on tullut vastaus. Jos olet tehnyt Yhteisöön erilliset tunnukset ja haluat vaihtaa salasanan, sen nollaus tehdään sähköpostiisi menevän linkin avulla.


Toistaiseksi vain Yhteisön ylläpito voi vaihtaa Yhteisössä käyttämäsi sähköpostiosoitteen.


Vaihtaaksesi Yhteisössä käyttämäsi sähköpostiosoitteen toimi näin:


Lähetä sähköpostia Yhteisön ylläpidolle osoitteeseen telia-yhteiso (at) telia.fi siitä osoitteesta jotka käytit, kun rekisteröidyit alunperin Yhteisöön. Kerro viestissäsi sekä nykyinen että uusi sähköpostiosoitteesi.



 

Ei ole mahdollista lähettää sähköpostia siitä vanhasta osoitteesta, koska se ei ole ollut minulla käytössä enää vuosiin (Soneran vanha pp.inet.fi osoite).

 

Lähetän kuitenkin meiliä tuohon yhteisön osoitteeseen uudesta osoitteestani, jospa asia selviäisi sitä kautta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

 



@r0uta@  kirjoitti:

Ei ole mahdollista lähettää sähköpostia siitä vanhasta osoitteesta, koska se ei ole ollut minulla käytössä enää vuosiin (Soneran vanha pp.inet.fi osoite).


 


Lähetän kuitenkin meiliä tuohon yhteisön osoitteeseen uudesta osoitteestani, jospa asia selviäisi sitä kautta.




Lähetä meille tosiaan sähköpostia tuohon aiemmin mainittuun osoitteeseen niin hoidetaan asia sitä kautta kuntoon. 

Vastaa