Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
petriaks
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Telia.fi sivujen toimivuudesta

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei. Onnittelut hienoista Black friday tarjouksista.

Löysin juuri sen pelinäytön alennuksesta mitä olen himoinnut pitkään. Tein päätöksen ja lähdin tilaamaan.

Vaan enpä lähdekkään...

 

Server Error in '/' Application.


The resource cannot be found.

Description: HTTP 404. The resource you are looking for (or one of its dependencies) could have been removed, had its name changed, or is temporarily unavailable.  Please review the following URL and make sure that it is spelled correctly.

Requested URL: /yksityisille/tuotteet/tarvike.aspx

11 vastausta
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @petriaks! Siellä on nähtävästi yöllä ollut vikaa tai ruuhkaa verkkokaupan puolella, pahoittelut! Nyt näyttäisi toimivan normaalisti. Onnistuuko tilaus, jos kokeilet vielä uudestaan?

Sekunti
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1776 custom-general.kudos
  • 2258 custom-general.replies
  • 179 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Toisaalta Telian verkkosivut eivät ole ainoat jotka kaatuivat tai kävivät hitaaksi jonkin aikaa reippaasta käyttäjämäärästä, mutta tänä vuonna ei niin köpelösti mennyt Black  Friday -kampanja. Tekniikka ei ole aina pettämätön. Lisäksi esimerkiksi Gigantin sivuilla jaettiin vuoronumeroita niin jonottaminen kesti jopa 15 minuuttia eivätkä kaikki edes saaneet ostettua tuotteita kun menivät kuumille kiville Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Fo0Li
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

No Giganttiin pääsin 20 minuutin jonotuksen jälkeen minkä jälkeen toimi moitteetta ja kaikki muutkin palvelut ovat toimineen kohtuullisesti ensimmäisen ryysiksen jälkeen. Nyt olen 8h parinkymmenen minuutin välein yrittänyt Telian kauppaa, mutta ei koskaan pääse ostoksen loppuun asti kun tulee network error. En tiedä mahtaako tuo nettiyhteys olla sitten yhtä laadukas. 😞 

Purnipsi
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 1894 custom-general.kudos
  • 2896 custom-general.replies
  • 129 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kurja hommahan tuo tosiaan oli. Tällä hetkellä sivut vaikuttavat toimivan ainakin minulla.

hazaal
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Joo, sivut toimii, mitään ei tosin tilaamaan pysty vaan tulee ilmoitus että

TILAUSTA KÄSITELLÄÄN

Palvelussa on ruuhkaa. Pääset jatkamaan tilausta hetken kuluttua.

 

Tätä se on nyt ollut viimesen tunnin, sitä edeltävä aika tuolta puoli seitsemästä asti meni että ylipäätää pääsi halutun tuotteen sivuille ja sai sen lisättyä ostoskoriin. Ja sitten pari h että sai ostoskorin auki. Saas nähdä kauanko menee että saa tavaran oikeasti ostettua. Aloin tosin jo epäillä tämän tarjouksen mielekkyyttä, ehkä olisi järkevämpää maksaa se satku lisää ja tilata sieltä mistä se oikeasti on mahdollista eikä tuhlata aikaansa tässä piinassa.

hazaal
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Ainii, kertokaa nyt hyvät ihmiset mistä saa ostoskorin auki muuta kuin sitä kautta että lisää jonkun tuotteen sinne? Ei kai se nyt muuten ole niin ongelma olisi, mutta kun tänään tuo tuotteiden sivujen aukeaminen oli vähintäänkin arveluttavaa, ja ostoskoriin lisääminen kyseenalaista, puhumattakaan siitä että se ostoskorin avautuminen olikin sitten jo ala-arvoista.

AaTanja
Moderaattori
Moderaattori
  • 173 custom-general.kudos
  • 393 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@hazaal, ostoskoriin tosiaan pääsee siten, että valitsee sinne tuotteen. Tämän jälkeen klikkaa kohtaa "Kassalle" ja kunkin tuotteen (jos useampi) rivillä on oikealla ruksi, jota klikkaamalla tuote poistuu korista. 

Yhteisön moderaattori | TV & dekkarit | Samsung |
hazaal
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 10 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jep jep, kuten sanottu, tuon siis ymmärsin itsekkin. Vielä kun korjaatte tuon...

 

TILAUSTA KÄSITELLÄÄN

Palvelussa on ruuhkaa. Pääset jatkamaan tilausta hetken kuluttua.

 

...niin voitaisiin tehdä kauppoja. 

NikoNo
Moderaattori
Moderaattori
  • 665 custom-general.kudos
  • 1503 custom-general.replies
  • 95 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Saitko @hazaal tilauksen onnistumaan? 

Siellä on ollut huipputarjousten vuoksi aika paljon ruuhkaa, mutta ainakin tällä hetkellä näyttäisi sivut pelaavan ihan ok.