Miksi Telia kauppoihin ei voi soittaa ja saada henkilökohtaista palvelua? On vain numero vaihteeseen josta lähetetään soittopyyntö kyseiseen liikkeeseen. Ongelmatapauksissa asiakaspalvelu ei palvele vaan pyytää käymään liikkeessä tai katsomaan Googlesta. Liike pyytää soittamaan asiakaspalveluun jne. Puolisoni Nokia 7 puhelimesta oli mennyt latausportti epäkuntoon takuuaikana. Emme tienneet että vika oli puhelimessa, ostimme uuden laturin ja latausogelma jatkui silloin tällöin. Telia liikkeessä kävimme jokunen päivä takuun umpeutumisen jälkeen jossa sanottiin että ei kuulu heille kun takuu on jo päättynyt ja pyysivät ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta pyydettiin katsomaan Googlesta miten toimitaan tai käymään liikkeessä. Menimme jälleen liikkeeseen jonka piti olla yhteydessä puhelimen valmistajaan jotta selviäisi miten toimitaan. Liikkeestä ei kuulunut mitään, joten soitimme asiakaspalveluun. Asiakaspalvelu laittoi soittopyynnön liikkeeseen mutta sieltä ei kuulunut mitään. Menimme taas liikkeeseen jossa selvisi että soittopyyntö ei ollut tavoittanut myyjää jonka asiaa piti hoitaa. Nyt liikkeessä ollut myyjä lähetti puhelimen huoltoon ja sanoi korjauksen menevän liikkeen piikkiin. Puhelin oli huollossa 3 viikkoa mutta latausvika ei ole korjaantunut. Ei kovin vakuuttavaa asiakaspalvelua...
Edit ReOlivia: Siirretty Asiakkuusosioon