Telia kohtelee asiakkaita epätasaarvoisesti.


Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Lopetan asiakkuuteni telian kanssa johtuen huonosta palvelusta. Syksyllä tilasin liiga+hbo paktin hintaan 29,90 ja asia sovittiin asiakaspalvelijan kanssa chatissa. Henkilö soitti perään ja sanoi valitettavasti tuota paketti ei voida laittaa kaapelitv asiakkaalle,ihmettelin tätä koska tuota ei mainuttu missään ehdoissa ja olisi outoa,että kaapeltv kortilla tilaaja olisivat eri asemassa kuin telia tv paketin ja hänkin ihmetteli. tilausehdoissa ei mitään tälläistä mainintaa.
Joten hän laittoi minulle hbo hintaan 5 euroa joten sain saman hinnan kuin muutkin liigapaketin tilaajat,vain reilua eikö.

 

Huhtikuun lopussa otin uudestaan yhteyttä koska huomasin tuon paketin tilaajat saivat hbo vain 5 euroa KK kesän ajan joten taas samalla vivalla muiden kanssa pyysin oman hbo hintaa edlleen 5 euroa kk kun tuo aikaisempi jakso oli laitettu liigan ajaksi noin.

hetken vängättiin asiasta ja henkilö huomasi,että olen oikeassa ja saan hbo 5 euoa kesän ajaksi,oli kuulemma aikaisempi asiakaspalvelija laittanut tuon toistaiseksi joten sen pitäisi jatkua nyt minulla 5 euroa kk kesän ajan. Taas vain oikein koska missään ehdoissa edelleenkään tuota liiga+hbo paketin tarjou*******aa ei kielletä kaapeltv asiakkailta.

 

Nyt tuli lasku missä olikin hbo hinta noussut 10,95 ja pitkää vängättiin asiakspalvelija kanssa ja hän ei millää antanut minulle tuota hbo hintaan 5 euroa kk vaikka kuinka selitin ja hänkin luki ,että se minulle 30.4 chatissa annettiin,mutta ei hän ei anna eikä suostu esimiestä tähän ottamaan vaan kylmästi ei. Vaikka edelleen siellä liiga+hbo paketin tiedoissa ei ole mitään mainintaa ettei kaapelitv asiakas saa sitä tuohon hintaan. Tätä hän ei halunnut ymmärtää ja eikä eimiestä tähän asiaa hoitamaan.

 

Koska ei asiakas ketä tilaa liiga+hbo paketin voi olla eriarvoisessa asiassa onko hän telia tv asiaks tai kaapelitv asiaks ja ehdoissa ei tuota edlleenkään kielletä joten nyt jollei joku ota asiaa hoitakseer (chatti aivan turha,riippuu ketä sattuu palvelamaan niin palvelun taso voi olla mitä vaan) niin peruutan tuon hbo lisäksi puheliliittymäni ja mene muualle asikkaaksi ja jätän telian rannalle soittelemaan. Alkaa olemaan nykyään vaikea enää löytä asiakkuudelle puolustusta kun asiakaspalvelu mennyt tälle tasolle miten ihmisiä kohdellaan ja lupauksia ei pidetä ja tilausehdot ovat päin honkia. Teen vielä reklamaation ja se on viimeine keino,jos asia ei muutu lopetan asiakkuuteni täällä.


PS. kaksi asiakspalvelijaa ymmärsi tilanteen ja hoiti sen kunnialla kuten kuuuluu. kohdella asikkaita tasvertaisesti ja kunnoittaa tilausehtoja. (ja edelleen on todettava nämä tilausehdot liiga+hbo paketille on samat on sitten telia tv asiakas tai kaapelitv asiakas,mutta kirjalliset ehdot eivät telialla päde vaan yksittäinen asiakaspalvelija voi kävellä näiden yli ja muidenkin lupausten yli) Mutta nyt oli niin surkeaa palvelua ei voi tuollaista enää hyväksyä.


2 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +10

Tämä olikin sitten nopea tapaus. Käsitteli reklamaation nopeasti. Tulos,ei voi mitään,he eivät suostu mihinkään joustoihin. Joten kun syksyllä tein tuon niin sopi mainiosti ja onnistui heidän systeemeihin tehdä tuollainen tarjous millä olin samalla viivalla muiden kanssa.

 

Huhtikuun lopussa kun asiaa hoidin niin asia kunnossa saan saman tarjouksen näin luvattiin. Mutta nyt kun ollaan kesäkuussa niin telian rahat ovat lopussa niin ei voida tehdä mitään. Täällä on aika paljon ollut valitusta tuosta telian toiminnasta ja aivan oikeassa moni niin nykyään on vaikea saada hyvää palvelua enää tuolta.

 

Joten jäti juuri irtisanomis ilmoituksen hbo tietenkin, mutta samalla irtisanoin myös puhelinliittymäni ja myös liiga paketin. joten se, ettei voida ehdä jotain oiken minkä ovat aikaisemmin tehneet tuli kalliiksi telialle,monivuotinen asiaks lähti ja vie liittymän muualle ja menettää liiga paketin hinnan myös tuossa samalla.

 

Jos nyt kesän alussa rahat loppu niin tätä rataa kun jatkuu asiakspalvelu niin ei tämä helpota kun puhutaan kuitenkin hyvällä palvelulla voisi pitää vuosia ja ottaa monesta eripalvelusta asiakkaalta rahaa ja jos muut alkaa ottaa aiakaspalvelua humioon enemmän tulevaisuudessa niin vaikeata tulee. Huvikseni pidän tänne vielä tunnukset jos tulee hyville ihmisille avuntarvetta ja kiinnostavaa keskustelua,muuten näkemiin Telia.

Keskustelu jaettu kahtia, ja siirretty tähän ketjuun tulleet viestit uudeksi aloitukseksi.

Vastaa