Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
peekotu
Vakiokalustoa ☆
  • 63 custom-general.kudos
  • 215 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Telia kohtelee asiakkaita epätasaarvoisesti.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Lopetan asiakkuuteni telian kanssa johtuen huonosta palvelusta. Syksyllä tilasin liiga+hbo paktin hintaan 29,90 ja asia sovittiin asiakaspalvelijan kanssa chatissa. Henkilö soitti perään ja sanoi valitettavasti tuota paketti ei voida laittaa kaapelitv asiakkaalle,ihmettelin tätä koska tuota ei mainuttu missään ehdoissa ja olisi outoa,että kaapeltv kortilla tilaaja olisivat eri asemassa kuin telia tv paketin ja hänkin ihmetteli. tilausehdoissa ei mitään tälläistä mainintaa.
Joten hän laittoi minulle hbo hintaan 5 euroa joten sain saman hinnan kuin muutkin liigapaketin tilaajat,vain reilua eikö.

 

Huhtikuun lopussa otin uudestaan yhteyttä koska huomasin tuon paketin tilaajat saivat hbo vain 5 euroa KK kesän ajan joten taas samalla vivalla muiden kanssa pyysin oman hbo hintaa edlleen 5 euroa kk kun tuo aikaisempi jakso oli laitettu liigan ajaksi noin.

hetken vängättiin asiasta ja henkilö huomasi,että olen oikeassa ja saan hbo 5 euoa kesän ajaksi,oli kuulemma aikaisempi asiakaspalvelija laittanut tuon toistaiseksi joten sen pitäisi jatkua nyt minulla 5 euroa kk kesän ajan. Taas vain oikein koska missään ehdoissa edelleenkään tuota liiga+hbo paketin tarjou*******aa ei kielletä kaapeltv asiakkailta.

 

Nyt tuli lasku missä olikin hbo hinta noussut 10,95 ja pitkää vängättiin asiakspalvelija kanssa ja hän ei millää antanut minulle tuota hbo hintaan 5 euroa kk vaikka kuinka selitin ja hänkin luki ,että se minulle 30.4 chatissa annettiin,mutta ei hän ei anna eikä suostu esimiestä tähän ottamaan vaan kylmästi ei. Vaikka edelleen siellä liiga+hbo paketin tiedoissa ei ole mitään mainintaa ettei kaapelitv asiakas saa sitä tuohon hintaan. Tätä hän ei halunnut ymmärtää ja eikä eimiestä tähän asiaa hoitamaan.

 

Koska ei asiakas ketä tilaa liiga+hbo paketin voi olla eriarvoisessa asiassa onko hän telia tv asiaks tai kaapelitv asiaks ja ehdoissa ei tuota edlleenkään kielletä joten nyt jollei joku ota asiaa hoitakseer (chatti aivan turha,riippuu ketä sattuu palvelamaan niin palvelun taso voi olla mitä vaan) niin peruutan tuon hbo lisäksi puheliliittymäni ja mene muualle asikkaaksi ja jätän telian rannalle soittelemaan. Alkaa olemaan nykyään vaikea enää löytä asiakkuudelle puolustusta kun asiakaspalvelu mennyt tälle tasolle miten ihmisiä kohdellaan ja lupauksia ei pidetä ja tilausehdot ovat päin honkia. Teen vielä reklamaation ja se on viimeine keino,jos asia ei muutu lopetan asiakkuuteni täällä.


PS. kaksi asiakspalvelijaa ymmärsi tilanteen ja hoiti sen kunnialla kuten kuuuluu. kohdella asikkaita tasvertaisesti ja kunnoittaa tilausehtoja. (ja edelleen on todettava nämä tilausehdot liiga+hbo paketille on samat on sitten telia tv asiakas tai kaapelitv asiakas,mutta kirjalliset ehdot eivät telialla päde vaan yksittäinen asiakaspalvelija voi kävellä näiden yli ja muidenkin lupausten yli) Mutta nyt oli niin surkeaa palvelua ei voi tuollaista enää hyväksyä.

6 vastausta
peekotu
Vakiokalustoa ☆
  • 63 custom-general.kudos
  • 215 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tämä olikin sitten nopea tapaus. Käsitteli reklamaation nopeasti. Tulos,ei voi mitään,he eivät suostu mihinkään joustoihin. Joten kun syksyllä tein tuon niin sopi mainiosti ja onnistui heidän systeemeihin tehdä tuollainen tarjous millä olin samalla viivalla muiden kanssa.

 

Huhtikuun lopussa kun asiaa hoidin niin asia kunnossa saan saman tarjouksen näin luvattiin. Mutta nyt kun ollaan kesäkuussa niin telian rahat ovat lopussa niin ei voida tehdä mitään. Täällä on aika paljon ollut valitusta tuosta telian toiminnasta ja aivan oikeassa moni niin nykyään on vaikea saada hyvää palvelua enää tuolta.

 

Joten jäti juuri irtisanomis ilmoituksen hbo tietenkin, mutta samalla irtisanoin myös puhelinliittymäni ja myös liiga paketin. joten se, ettei voida ehdä jotain oiken minkä ovat aikaisemmin tehneet tuli kalliiksi telialle,monivuotinen asiaks lähti ja vie liittymän muualle ja menettää liiga paketin hinnan myös tuossa samalla.

 

Jos nyt kesän alussa rahat loppu niin tätä rataa kun jatkuu asiakspalvelu niin ei tämä helpota kun puhutaan kuitenkin hyvällä palvelulla voisi pitää vuosia ja ottaa monesta eripalvelusta asiakkaalta rahaa ja jos muut alkaa ottaa aiakaspalvelua humioon enemmän tulevaisuudessa niin vaikeata tulee. Huvikseni pidän tänne vielä tunnukset jos tulee hyville ihmisille avuntarvetta ja kiinnostavaa keskustelua,muuten näkemiin Telia.

Kari2015
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Olen ollut melko tyytyväinen Telian asiakas jo n.15 vuotta, mutta nyt asiakkuus on koetuksella. Maksan lähes 200 euroa kuukaudessa kaikista Telian palveluista, ja nyt kesäkuussa-21 laskuuni oli lisätty ylimäärinen 219 euron maksu joka oli virhe Telialta ja aiheeton. Kun soitin asiaksapalveluun niin sieltä todettiin se myös ja pyydettiin vain vähentää tuo summa laskusta ja niin myös tein. Noin viikon perästä tuli sitten postitse kotiin karhulasku tästä ja taas jonottamaan puhelimeen pääsyä asiakaspalveluun ja taas tyttö sanoi että kaikki on ok ja lasku aiheeton hän vahvistaa sen. Meni taas viikon päivät ja sitten kilahti puhelimeen Telialta tekstiviesti että teillä on avoin maksamaton lasku joka on HETI maksettava tai kaikki Telia yhteydet katkaistaan..... ja taas puhelimeen selvittää asiaa eikä enää niin kohteliaasti, mutta nyt vastasi mies joka oli ymmällään asiasta lupasi soittaa takaisin hetken perästä ja niin soittikin. Hän sanoi että tuon suuruinen "lasku" täytyy heidän hyväksyttää paperilla pomolla (digiaikaan) ja hän tekee sen ja vie sitten hänelle. Sovittiin että hän soittaa ja varmistaa minulle kun pomo on sen allekirjoittanut. Kolmen päivän kuluttua hän lähetti tekstiviestin että paperi on edelleen pomon pöydällä ilman allekirjoitusta. Missähän se pomo seikkailee kun ei ole kolmeen päivään käynyt työpöytänsä ääressä? Kiusanteoltahan tämä Telialta tuntuu, ei tätä muuksi voi kutsua, ja nyt odotankin jännittyneenä kumpi ehtii ensin, pomo työpöytänsä ääreen vai katkeeko yhteydet. Jos katkee niin niitä ei tarvitse Telian enää avatakkaan....käännyn sitten muiden palveluntarjoajien puoleen. Halusin tämän vain kirjoittaa sen vuoksi nyt kun vielä yhteydet Teliaan on, jatkosta kun en tiedä.

ElinaSo
Moderaattori
Moderaattori
  • 9 custom-general.kudos
  • 46 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kari2015  kirjoitti:

Olen ollut melko tyytyväinen Telian asiakas jo n.15 vuotta, mutta nyt asiakkuus on koetuksella. Maksan lähes 200 euroa kuukaudessa kaikista Telian palveluista, ja nyt kesäkuussa-21 laskuuni oli lisätty ylimäärinen 219 euron maksu joka oli virhe Telialta ja aiheeton. Kun soitin asiaksapalveluun niin sieltä todettiin se myös ja pyydettiin vain vähentää tuo summa laskusta ja niin myös tein. Noin viikon perästä tuli sitten postitse kotiin karhulasku tästä ja taas jonottamaan puhelimeen pääsyä asiakaspalveluun ja taas tyttö sanoi että kaikki on ok ja lasku aiheeton hän vahvistaa sen. Meni taas viikon päivät ja sitten kilahti puhelimeen Telialta tekstiviesti että teillä on avoin maksamaton lasku joka on HETI maksettava tai kaikki Telia yhteydet katkaistaan..... ja taas puhelimeen selvittää asiaa eikä enää niin kohteliaasti, mutta nyt vastasi mies joka oli ymmällään asiasta lupasi soittaa takaisin hetken perästä ja niin soittikin. Hän sanoi että tuon suuruinen "lasku" täytyy heidän hyväksyttää paperilla pomolla (digiaikaan) ja hän tekee sen ja vie sitten hänelle. Sovittiin että hän soittaa ja varmistaa minulle kun pomo on sen allekirjoittanut. Kolmen päivän kuluttua hän lähetti tekstiviestin että paperi on edelleen pomon pöydällä ilman allekirjoitusta. Missähän se pomo seikkailee kun ei ole kolmeen päivään käynyt työpöytänsä ääressä? Kiusanteoltahan tämä Telialta tuntuu, ei tätä muuksi voi kutsua, ja nyt odotankin jännittyneenä kumpi ehtii ensin, pomo työpöytänsä ääreen vai katkeeko yhteydet. Jos katkee niin niitä ei tarvitse Telian enää avatakkaan....käännyn sitten muiden palveluntarjoajien puoleen. Halusin tämän vain kirjoittaa sen vuoksi nyt kun vielä yhteydet Teliaan on, jatkosta kun en tiedä.


Ikävä kuulla, että olet joutunut selvitellä asiaa useampaan otteeseen. Pahoittelut omasta puolestani tästä. Asiakaspalvelun kautta tietyn summan ylittäviin hyvityksiin tarvitaan hyväksyntä ylempää. Korjaan kuitenkin sen verran, että paperisena tuo ei kylläkään tapahdu. Hyvityksen läpi menemisessä saattaa kyllä mennä muutama päivä. Sinun tilanteessasi palveluiden ei pitäisi mennä kiinni, kun tämä johtuu selvittelyiden venähtämisestä. Uskon, että yhteyden ottaminen alkaa turhauttaa, mutta suosittelisin sinua vielä varmistamaan asiakaspalvelustamme kertaalleen, että palvelusi pysyvät auki. Chat-asiakaspalvelumme on auki 24/7 ja se löytyy Telia.fi sivulta, kun kirjaudut Minun Teliaan.

Kari2015
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Paperisena asiakaspalvelun henkilö sanoi tuon pyynnön tehneensä, vaikka asiani olisi hyvin yksinkertainen korjata, niin jokaisella asiakaspalvelussa on teillä eri näkemys miten se hoidetaan ja kukaan ei ole osannut hoitaa sitä oikein. Enkä ala enää soittelee asiasta johon te olette syyllinen, jos katkaisette yhteydet niin minulla on selvä Plan B. saatte silloin pitää tunkkinne.

Kari2015
Kommentaattori
  • 6 custom-general.kudos
  • 26 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Tuote ja vastapuoli
Tuote tai asia: Maksu-tv Kanavapaketti
Tuotemerkki: V sport + C More Sport
Tuotteen malli: Maksukanava
Vastapuoli: Telia Finland Oyj
Ostopaikka: Helsinki
Perusteeton lasku
Laskussa on virhe
Tietoja perusteettomasta laskusta
Laskun summa: 219,88
Laskun perusteettoman osan summa: 219,88
Laskun numero: 143048959
Virhe havaittu: 10.06.2021
Vaatimus perusteettomasta laskutuksesta
Kuvaus
Tapauksen kuvaus: Sain 10.6.2021 219,88 euron laskun Telialta josta soitin Telian asiakaspalveluun jossa yhdessä todettiin lasku aihettomaksi, mutta 28.6.2021 tuli postitse asiasta Maksukehoitus josta soitin taas Telian asiakaspalveluun ja sieltä luvattiin taas hoitaa asia kuntoon. 13.7.2021 sain Telialta tekstiviestin jossa uhatiin internetliittymän sulkemisella jos ko. summaa ei makseta....ja taas soittamaan Telialle asiasta jossa nyt kerrottiin että summa on sen verran iso että sen perumiseen täytyy saada esimiehen hyväksyntä ja hän hyväksyttää sen ja kaikki on ok. 29.7.2021 Tuli Sergel perinnästä sitten Maksuvaatimus 245,82€. Soitin Telialle josta taas kerran luvattiin asia hoitaa, mutta enää en usko noihin lupauksiin vaan reklamaatio ja asian riittauttaminen on ainoa joka voi auttaa. Tämä on kiitos 15 vuoden asiakkuudesta Telialla.
Yhteystiedot
Nimi: xxxx
Osoite: xxxx
Postinumero: xxxx
Postitoimipaikka: xxxx
Sähköposti: xxxx
Puhelinnumero: xxxx

Odotan vastaustanne kahden viikon kuluessa. Sen jälkeen minulla on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan.

 

 

Edit HannaSu: poistettu yhteystiedot

HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 130 custom-general.kudos
  • 497 custom-general.replies
  • 16 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Kari2015  kirjoitti:
Tuote ja vastapuoli
Tuote tai asia: Maksu-tv Kanavapaketti
Tuotemerkki: V sport + C More Sport
Tuotteen malli: Maksukanava
Vastapuoli: Telia Finland Oyj
Ostopaikka: Helsinki
Perusteeton lasku
Laskussa on virhe
Tietoja perusteettomasta laskusta
Laskun summa: 219,88
Laskun perusteettoman osan summa: 219,88
Laskun numero: 143048959
Virhe havaittu: 10.06.2021
Vaatimus perusteettomasta laskutuksesta
Kuvaus
Tapauksen kuvaus: Sain 10.6.2021 219,88 euron laskun Telialta josta soitin Telian asiakaspalveluun jossa yhdessä todettiin lasku aihettomaksi, mutta 28.6.2021 tuli postitse asiasta Maksukehoitus josta soitin taas Telian asiakaspalveluun ja sieltä luvattiin taas hoitaa asia kuntoon. 13.7.2021 sain Telialta tekstiviestin jossa uhatiin internetliittymän sulkemisella jos ko. summaa ei makseta....ja taas soittamaan Telialle asiasta jossa nyt kerrottiin että summa on sen verran iso että sen perumiseen täytyy saada esimiehen hyväksyntä ja hän hyväksyttää sen ja kaikki on ok. 29.7.2021 Tuli Sergel perinnästä sitten Maksuvaatimus 245,82€. Soitin Telialle josta taas kerran luvattiin asia hoitaa, mutta enää en usko noihin lupauksiin vaan reklamaatio ja asian riittauttaminen on ainoa joka voi auttaa. Tämä on kiitos 15 vuoden asiakkuudesta Telialla.
Yhteystiedot
Nimi: xxxx
Osoite: xxxx
Postinumero: xxxx
Postitoimipaikka: xxxx
Sähköposti: xxxx
Puhelinnumero: xxxx

Odotan vastaustanne kahden viikon kuluessa. Sen jälkeen minulla on mahdollisuus ottaa yhteyttä kuluttajaneuvontaan.

 

 

Edit HannaSu: poistettu yhteystiedot


Selkeästi asian hoito ei ole sujunut mallikkaasti – näin ei missään nimessä pitäisi olla. Vilpittömät pahoittelut myös minunkin puolestani, että tämän selvittäminen on vaatinut sinulta useamman yhteydenoton. Asiakas- ja liittymätietojen tarkastelu tässä tilanteessa olisi nyt välttämätöntä, jotta sinulle saadaan selvyys tähän laskuasiaan. Täällä Yhteisössä emme käsittele asiakastietoja, mutta voit reklamoida meille asiasta mitä tahansa asiakaspalvelukanavaamme pitkin.

| Telia Yhteisön moderaattori |