Telia pay maksuongelma

  • 18 August 2018
  • 9 kommenttia
  • 23 katselukertaa

Onko muilla samaa ongelmaa,ei pysty telia pay sovelluksen kautta maksamaan laskua?


9 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Nyt en löytänyt lähdettä sille, mistä muistaakseni kuulin, että jokin häiriötilanne tuossa olisi päällänsä. Kannattaa käydä varmistamassa asia vaikkapa Telian chatissa, kirjautumalla telia.fi -sivustolle ja kysymällä asiaa chatin kautta. Nyt lauantaina Telian puheliaspakin palvelee klo.16.30 asti numerossa 020 690 400 (mpm/pvm)

@Peetu03, Telia Pay -sovelluksella ei tosiaan tällä hetkellä pysty maksamaan. Asia on selvityksessä.


@Pekka_Koo@  kirjoitti:

@Peetu03, Telia Pay -sovelluksella ei tosiaan tällä hetkellä pysty maksamaan. Asia on selvityksessä.


Mikä tässä oikein kestää? Maksukorttia ei pysty lisäämään sovellukseen?

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Hei @PullaPate ja tervetuloa Yhteisöön! 

Laitoin tästä kyselyä eteenpäin palvelusta vastaavalle taholle. Josko saataisiin tarkempaa tietoa mikä tuossa on tilanne tällä hetkellä. Palailen sinulle heti kun saan vastausta.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Pahoittelut, että jäi tänne ketjuun kuittaamatta lopullinen tilanne. Tähän siis saatiin korjauspäivitys vietyä tuotantoon 4.10. eli siitä lähtien kortin lisääminen ja muut toiminnut on ollut kunnossa.

Maksoin suorituksen ja vähän ylimääräistäkin. Pari päivää näytti, että maksua tarkastetaan. Nyt lasku oli palautunut takaisin alkuperäisenä maksettavaksi. Katevaraus näkyy kyllä kortilla.

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

@pasilaakkonen10@  kirjoitti:

Maksoin suorituksen ja vähän ylimääräistäkin. Pari päivää näytti, että maksua tarkastetaan. Nyt lasku oli palautunut takaisin alkuperäisenä maksettavaksi. Katevaraus näkyy kyllä kortilla.




Tällä hetkellä ei ole tiedossa yleistä ongelmaa Telia Payn maksujen kanssa. Maksujen tilanteeseen tai ongelmaan ei päästä valitettavasti täällä Yhteisön puolella tässä tapauksessa tarkemmin kiinni, joten suosittelen olemaan tästä asiakaspalveluumme yhteydessä niin katsotaan homma kuntoon. 

no eipä Telia pay sovelluksella pysty maksamaan tällä hetkellä ollenkaan.  Jo vanha juttu on se että Telia pay ei enää vuoden vaihteen jälkeen kelpuuta ulkomaista debit korttia.  Tosin sovellus vain kertoo että maksu epäonnistui kun yritti maksaa, kun poistin kortin ja yritin lisätä uudestaan niin ei enää voinut lisätä.

Virhelimoitus taas omaa luokkaansa ( Tapauhtui virhe! ). Tätä selvitettiin asiakaspalvelun kanssa ja lopputulos oli se että ulkomaisia kortteja ei enää kelpuuteta, tosin sitä ei  missään kerrota.

 

No olen sitten taas palannut maksamaan laskun pankissa. 

 

Maaliskuun laskun kohdalla ajattelin että jospa sitten lisäisin S-pankin kortin ja maksaisin sillä.

Kortin lisääminen toki onnistuu, mutta maksun kohdalla taas epäonnistuu.

virheilmoitus:    Maksu epäonnistui!

kokeiltu S-pankin Visan  debit ja credit

sitten vielä Nordean Mastercard debit ja credit puolet.

 

Eli on aika poistaa tämä turhake sovellus puhelimesta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Hei @Androios pitää paikkaansa että sovellus tukee vain kotimaisilla korteilla maksamista. Mutta mutta sovelluksessa on pitkään jatkunut vika ettei maksu onnistu millään kortilla. Sovelluksella voi siis vain avointa saldoa toistaiseksi kunnes vika saadaan korjattua.

Vastaa