18-08-2018 12:53
Onko muilla samaa ongelmaa,ei pysty telia pay sovelluksen kautta maksamaan laskua?
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
18-08-2018 15:56
Nyt en löytänyt lähdettä sille, mistä muistaakseni kuulin, että jokin häiriötilanne tuossa olisi päällänsä. Kannattaa käydä varmistamassa asia vaikkapa Telian chatissa, kirjautumalla telia.fi -sivustolle ja kysymällä asiaa chatin kautta. Nyt lauantaina Telian puheliaspakin palvelee klo.16.30 asti numerossa 020 690 400 (mpm/pvm)
20-08-2018 17:06
@Peetu03, Telia Pay -sovelluksella ei tosiaan tällä hetkellä pysty maksamaan. Asia on selvityksessä.
Viestistä saa tykätä, jos se on hyvä, ja merkata ratkaisuksi, jos auttoi ongelmassasi. 🙂 Telia.fi -sivulla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7
30-09-2018 14:56
@Pekka_Koo@ kirjoitti:@Peetu03, Telia Pay -sovelluksella ei tosiaan tällä hetkellä pysty maksamaan. Asia on selvityksessä.
Mikä tässä oikein kestää? Maksukorttia ei pysty lisäämään sovellukseen?
30-09-2018 18:26
Hei @PullaPate ja tervetuloa Yhteisöön!
Laitoin tästä kyselyä eteenpäin palvelusta vastaavalle taholle. Josko saataisiin tarkempaa tietoa mikä tuossa on tilanne tällä hetkellä. Palailen sinulle heti kun saan vastausta.
25-10-2018 12:18
18-03-2020 14:25
Maksoin suorituksen ja vähän ylimääräistäkin. Pari päivää näytti, että maksua tarkastetaan. Nyt lasku oli palautunut takaisin alkuperäisenä maksettavaksi. Katevaraus näkyy kyllä kortilla.
18-03-2020 17:06
@pasilaakkonen10 kirjoitti:
Maksoin suorituksen ja vähän ylimääräistäkin. Pari päivää näytti, että maksua tarkastetaan. Nyt lasku oli palautunut takaisin alkuperäisenä maksettavaksi. Katevaraus näkyy kyllä kortilla.
Tällä hetkellä ei ole tiedossa yleistä ongelmaa Telia Payn maksujen kanssa. Maksujen tilanteeseen tai ongelmaan ei päästä valitettavasti täällä Yhteisön puolella tässä tapauksessa tarkemmin kiinni, joten suosittelen olemaan tästä asiakaspalveluumme yhteydessä niin katsotaan homma kuntoon.
Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*
26-03-2020 12:41
no eipä Telia pay sovelluksella pysty maksamaan tällä hetkellä ollenkaan. Jo vanha juttu on se että Telia pay ei enää vuoden vaihteen jälkeen kelpuuta ulkomaista debit korttia. Tosin sovellus vain kertoo että maksu epäonnistui kun yritti maksaa, kun poistin kortin ja yritin lisätä uudestaan niin ei enää voinut lisätä.
Virhelimoitus taas omaa luokkaansa ( Tapauhtui virhe! ). Tätä selvitettiin asiakaspalvelun kanssa ja lopputulos oli se että ulkomaisia kortteja ei enää kelpuuteta, tosin sitä ei missään kerrota.
No olen sitten taas palannut maksamaan laskun pankissa.
Maaliskuun laskun kohdalla ajattelin että jospa sitten lisäisin S-pankin kortin ja maksaisin sillä.
Kortin lisääminen toki onnistuu, mutta maksun kohdalla taas epäonnistuu.
virheilmoitus: Maksu epäonnistui!
kokeiltu S-pankin Visan debit ja credit
sitten vielä Nordean Mastercard debit ja credit puolet.
Eli on aika poistaa tämä turhake sovellus puhelimesta.
26-03-2020 13:15
Hei @Androios pitää paikkaansa että sovellus tukee vain kotimaisilla korteilla maksamista. Mutta mutta sovelluksessa on pitkään jatkunut vika ettei maksu onnistu millään kortilla. Sovelluksella voi siis vain avointa saldoa toistaiseksi kunnes vika saadaan korjattua.