Telia tunnukset ei toimi

  • 26 October 2019
  • 2 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Kunniamerkki +4

Minulla ilmeisesti on jotkut Telia tunnukset, mutta mikään minulla ylhäällä oleva tunnus ei toimi, tämän uuden sain tehtyä kun laitoin työsähköpostini osoitteen. Mutta kun haluaisin oman siviilisähköpostiosoitteeni, mutta siinä kohtaa sanoo että osoite on jo käytössä, no mutta kun mikään minulla oleva kirjautumistunnus ei toimi. Mistä *******istä saan ne tunnukset mitä olen ilmeisesti joskus laittanut johon tuo siviilisähköpostini on liitetty. Aina laitan ylös tiettyyn vihkoon tunnukseni. Vihkossa olevat ei toimi. Piti luoda uusi työsähköpostilla, en halua sillä vaan yksityissähköpostillani. 

 

Teidän kanssa on joutunut kaikkia takkuamaan, olen lopen kyllästynyt. Adsl yhteytenikin on suoraan kehitysmaista nopeudeltaan. Haluaisin rahoilleni vastinetta, ei huvittaisi maksaa *******asta.


2 kommenttia

Kunniamerkki +4

Siis että tähän yhteisöön en päässyt millään. Ne Telia tunnukset mitkä minulla oli, pääsin muualle mutten tänne. Muuttuikohan ne nyt muuallekin.

Alan olla kurkkua myöten täynnä ainaista takkuamista teidän kanssa yhdestä sun toisesta. En koe että olisitte lähettämienne laskujen arvoisia. Lähinnä huijaus tulee mieleen.

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@Delenn70@  kirjoitti:

Siis että tähän yhteisöön en päässyt millään. Ne Telia tunnukset mitkä minulla oli, pääsin muualle mutten tänne. Muuttuikohan ne nyt muuallekin.

Alan olla kurkkua myöten täynnä ainaista takkuamista teidän kanssa yhdestä sun toisesta. En koe että olisitte lähettämienne laskujen arvoisia. Lähinnä huijaus tulee mieleen.


Sinulla ilmeisesti on siis nyt eri tunnukset Telia Yhteisöön kuin Telia.fi / Omat Sivut-osioon? Jos näin on, niin voit laittaa meille viestiä: laitetaan sama tunnus toimimaan

Vastaa