Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64394
Kirjoituksia 175117

Telian Omat Sivut ei toimi



Highlighted

Telian Omat Sivut ei toimi

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

Telian Omat Sivut ei toimi

1/7

Olen kokeillut niin mobiilivarmenteella kuin käyttäjätunnuksellakin ja kokeillut jokaisella eri selaimella mutta siltikään omat sivut eivät toimi, pääsen juuri ja juuri kirjautumaan mutta sen jälkeen mitään ei tapahdu enkä yhtäkkiä olekaan enää kirjautuneena. En myöskään pääse chattiin. Minun sähköpostiosoitteeni on vaihtunut ja haluaisin vaihtaa sen ja minun täytyisi päästä näkemään laskut, huomenna on vielä eräpäivä. Nyt en pääse omille sivuille ollenkaan.

0 tykkäystä
6 vastausta
Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 433 kpl

2/7

Hei @marsalm85 ja tervetuloa Telian yhteisöön!

Itsellä toimii kyllä Telian omat sivut, mutta jos sinulla on kyseessä puhelinliittymä niin voisit vielä yhdellä tapaa yrittää päästä katsomaan ja maksamaan laskusi.

Eli kirjoita tekstiviesti salasana ja lähetä se numeroon 15400 (ilmainen). Kirjaudu sitten Telia.fi sivulle valiten käyttäjätunnukseksi oma puhelinnumero 040.... ja salasana jonka sait tekstiviestillä. Onnistuuko?

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

3/7

Hei! Kokeilen tuotakin, pääsen siis edelleen kirjautumaan mutta sen jälkeen ei tapahdu mitään. Klikatessa esimerkiksi laskut-kohtaa se lataa hetken mutta sitten ei mitään enkä ole enää kirjautuneena sisälle.

Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 59 kpl

4/7

Onpas erikoinen ongelma, jos useammalla selaimellakin on samanlainen ongelma. Toimiiko netti muilta osin normaalisti?

 

Jos toimii, niin selaimen välimuistin tyhjentämistä kannattaa testata seuraavaksi.

 

Voi olla vähän hakuammuntaa, mutta Omien Sivujen kautta käytettävä Webmail -palvelu ainakin heittää pihalle jos tietokoneen kello on väärässä ajassa. Kannattaa sekin varmuuden vuoksi tarkistaa. 🙂

Highlighted

Lady
Lady
Viestejä 3 433 kpl

5/7

Kokeile myös käynnistää laitteet uudelleen (puhelin, tietokone, modeemi...), jos esim alueellasi on ollut häiriöitä yhteyksissä. Onhan mahdollinen mainosten esto-ohjelma kytketty pois päältä omilta sivuilta? Se estää ainakin chatin ilmestymisen, jos on päällä ja selaimet kannattaa olla päivitetty uusimpaan versioon.

0 tykkäystä
Highlighted

Uusi jäsen
Viestejä 3 kpl

6/7

Kokeilin puhelimella ja sillä omat sivut toimivat ja sain laskun ladattua pilveen ja omalle koneelle. Omituista ettei tietokoneella kuitenkaan toimi, kello on oikeassa ajassa eikä mainostenestoa ole. Ja olen sammuttanut koneen, sivut eivät toimineet eilen eikä tänään. No ainakin nyt saan laskut puhelimen kautta.

Highlighted

Moderaattori
Viestejä 936 kpl

7/7

@marsalm85 kirjoitti:

Kokeilin puhelimella ja sillä omat sivut toimivat ja sain laskun ladattua pilveen ja omalle koneelle. Omituista ettei tietokoneella kuitenkaan toimi, kello on oikeassa ajassa eikä mainostenestoa ole. Ja olen sammuttanut koneen, sivut eivät toimineet eilen eikä tänään. No ainakin nyt saan laskut puhelimen kautta.


Kuulostaa kyllä erikoiselta ongelmalta. Hyvä kuitenkin että sait puhelimen kautta laskun ladattua. Minun Telia -sovellus on myös kätevä käyttää. Itselläkin se on ladattuna puhelimeen ja sieltä löytyy laskujen pdf -tiedostot, liittymien hallinta, saldotiedot sun muut tarpelliset.

 

Toivotaan nyt että tuo sivusto ongelma korjaantuu. Kuulostaa siltä että jotain selain ongelmaa siinä täytyy olla koska yleisesti ottaen sivut toimivat normaalisti. Telia Helppi ehkä osaisi auttaa myös katsomaan noita koneen asetuksia jos tilanne ei korjaannu itsestään.

0 tykkäystä
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.