Telian Omat Sivut ei toimi

  • 13 September 2017
  • 6 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Olen kokeillut niin mobiilivarmenteella kuin käyttäjätunnuksellakin ja kokeillut jokaisella eri selaimella mutta siltikään omat sivut eivät toimi, pääsen juuri ja juuri kirjautumaan mutta sen jälkeen mitään ei tapahdu enkä yhtäkkiä olekaan enää kirjautuneena. En myöskään pääse chattiin. Minun sähköpostiosoitteeni on vaihtunut ja haluaisin vaihtaa sen ja minun täytyisi päästä näkemään laskut, huomenna on vielä eräpäivä. Nyt en pääse omille sivuille ollenkaan.


6 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @marsalm85 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Itsellä toimii kyllä Telian omat sivut, mutta jos sinulla on kyseessä puhelinliittymä niin voisit vielä yhdellä tapaa yrittää päästä katsomaan ja maksamaan laskusi.


Eli kirjoita tekstiviesti salasana ja lähetä se numeroon 15400 (ilmainen). Kirjaudu sitten Telia.fi sivulle valiten käyttäjätunnukseksi oma puhelinnumero 040.... ja salasana jonka sait tekstiviestillä. Onnistuuko?

Hei! Kokeilen tuotakin, pääsen siis edelleen kirjautumaan mutta sen jälkeen ei tapahdu mitään. Klikatessa esimerkiksi laskut-kohtaa se lataa hetken mutta sitten ei mitään enkä ole enää kirjautuneena sisälle.

Onpas erikoinen ongelma, jos useammalla selaimellakin on samanlainen ongelma. Toimiiko netti muilta osin normaalisti?

 

Jos toimii, niin selaimen välimuistin tyhjentämistä kannattaa testata seuraavaksi.

 

Voi olla vähän hakuammuntaa, mutta Omien Sivujen kautta käytettävä Webmail -palvelu ainakin heittää pihalle jos tietokoneen kello on väärässä ajassa. Kannattaa sekin varmuuden vuoksi tarkistaa. :)

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Kokeile myös käynnistää laitteet uudelleen (puhelin, tietokone, modeemi...), jos esim alueellasi on ollut häiriöitä yhteyksissä. Onhan mahdollinen mainosten esto-ohjelma kytketty pois päältä omilta sivuilta? Se estää ainakin chatin ilmestymisen, jos on päällä ja selaimet kannattaa olla päivitetty uusimpaan versioon.

Kokeilin puhelimella ja sillä omat sivut toimivat ja sain laskun ladattua pilveen ja omalle koneelle. Omituista ettei tietokoneella kuitenkaan toimi, kello on oikeassa ajassa eikä mainostenestoa ole. Ja olen sammuttanut koneen, sivut eivät toimineet eilen eikä tänään. No ainakin nyt saan laskut puhelimen kautta.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@marsalm85 kirjoitti:

Kokeilin puhelimella ja sillä omat sivut toimivat ja sain laskun ladattua pilveen ja omalle koneelle. Omituista ettei tietokoneella kuitenkaan toimi, kello on oikeassa ajassa eikä mainostenestoa ole. Ja olen sammuttanut koneen, sivut eivät toimineet eilen eikä tänään. No ainakin nyt saan laskut puhelimen kautta.




Kuulostaa kyllä erikoiselta ongelmalta. Hyvä kuitenkin että sait puhelimen kautta laskun ladattua. Minun Telia -sovellus on myös kätevä käyttää. Itselläkin se on ladattuna puhelimeen ja sieltä löytyy laskujen pdf -tiedostot, liittymien hallinta, saldotiedot sun muut tarpelliset.


 


Toivotaan nyt että tuo sivusto ongelma korjaantuu. Kuulostaa siltä että jotain selain ongelmaa siinä täytyy olla koska yleisesti ottaen sivut toimivat normaalisti. Telia Helppi ehkä osaisi auttaa myös katsomaan noita koneen asetuksia jos tilanne ei korjaannu itsestään.

Vastaa