Telian asiakaspalautusten käsittelyn hitaus ja asiakaspalvelun välinpitämättömyys

  • 5 December 2018
  • 4 kommenttia
  • 32 katselukertaa

Pakko nyt avautua. Tilasin 23.10 pelinäytön, jonka laitoin palautukseen 26.10. En siis itse edes koskenut pakettiin kun suoraan postissa sanoin että palautan tuotteen. Sitten sain viestin että Telia on vastaanottanut palutukseni 30.10. Käsittely ajaksi sanottiin 5 arkipäivää. Kun 2 viikkoa oli kulunut palautuksen vastaanottamisesta niin rupesin kyselemään rahoista. Sanottiin että laittavat uudestaan takaisinmaksu pyynnön. 

 

Viikko meni ja rahoja ei kuulunut. Taas yhteyttä aspaan, jossa taas kyseltiin tilinumeroitani, tilauspäivää, mille tilille maksettu jne....tätä rumbaa on nyt mennyt jo viidettä vkoa. Tänään kun sanoin että asia lähtee kuluttaja-asiamiehelle, niin kas kas....tuli viesti että rahat lähtenyt tulemaan. 

 

Telia ilmeisesti odottaa että jaksaako asiakas peräänkuuluttaa rahojansa, ja maksaa vain pakon edessä....sellainen tuntu jäi.....ja asiakaspalvelu chatillä voi pyyhkiä pe***ttä, niin heikkoa palvelua oli.

 

Saas nähdä tuleeko rahoja TÄLLÄKÄÄN vkolla......

 

 


4 kommenttia

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Pahoittelut @permuli1 että homma on tämän osalta tökkinyt!


 


Ihmettelen kyllä, että mitä tässä oikein on voinut tapahtua, kun kyllähän ne suoritukset meidän tililtä aina löytyy kun on selvästi tiedossa maksupäivä, mistä maksettu ja milloin. 


 


Tulet kyllä saamaan rahasi varmasti takaisin, kun laitteen palautuskin on jo kirjautunut meille.

Joo, sitä ihmettelin itsekkin, että minkä takia minun pitää näpytellä kaikki mahdolliset maksutapahtuma tiedot, kerran teillä näkyvät suoraan. Ja kuten arvasin eipä ole tilille mitään ilmestynyt....itseasiassa kun katsoin niin kuudetta vkoa mennään tän pelleilyn kanssa. No, ei enää lepää mun vaivana, lähetin asian eteenpäin.

Nythän tää menee jo niin koomiselle tasolle että

Nyt maanantaina 10.12 soitin asiakadpalveluun ja kyselin rahoista. Pyydettiin odottamaan pikkuhetki.

Sitten sanottiin että asia on vielä käsittelyssä kun ollu kaikki blackfridayt jne.... Siis what... 

 

Sanoin että olette siis suoraan valehdellut päin naamaa että rahat matkalla..  Siis viestissä minkä sain 4.12...

 

Sanoin että rupeaa selvittämään asiaa kunnolla ja lupasi ottaa yhteyttä. Yhteydenotto oli sellainen että lupasivat soittaa seuraavana päivänä eli nyt tiistaina 11.12....arvatkaa tuliko soittoa..   Siis oikeasti.. . Tästähän saa hyvän stoorin faceen chattikeskustelu kuvien kera. 

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

Onpa asian hoito ollut haastavaa. Ymmärrän kyllä tunteesi aivan täysin.

On mahdollista, että sinuun yhteydessä ollut henkilö on sattunut sairastumaan ja ollut estynyt soittamaan sinulle eilen.


Rahat palautuvat yleensä noin viikon kuluessa palautuspyynnön käsittelystä, joten kyllä niiden rahojen pitäisi pikkuhiljaa olla tililläsi, mikäli palautuspyyntö on tehty 4.12, kuten sinulle lähetetyssä viestissä sanottiin. Toisaalta, jos koko palautusta ei olla vielä käsitelty laisinkaan, voi rahoja joutua vielä hetken odottelemaan. Rahojen palautuksien käsittelyssä on ollut viime aikoina viivettä poikkeuksellisen tilanteen vuoksi.

Mikäli soittoa ei jostain syystä kuulu kuluvan päivän aikana, saat ajantasaisen tiedon asian etenemisestä asiakaspalvelun kautta. Toivottavasti asiaan saadaan nyt vihdoin selvyys ja rahat tilillesi mahdollisimman pian. Pahoittelen tilannetta.

Vastaa