Telian kommellukset

  • 2 October 2020
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

Olen päätynyt Teliaan entisenä soneralaisena. Soneralainen tunne häipyi kyllä nopeasti. Osaamattomuus ja tietämättömyys seurannut Teliaa ja ilmeisesti erityisesti sen johdon osaamatttomuutta. Rehvastelleesta on lähdetty matkaan ”täältä pesee” eller ”härifron tvättas”, rahkeet eivät vaan ole riittäneet. 

 

Yritin tulla mukaan vanhaan tyyliin a la Sonera, mutta vierasta oli. Pian astui esiin perintäfirma SERGEL, uhkauksineen tämä oli löytänyt kotiosoitteeseen, joka Telialle oli ilmeinen mahdottomuus.

 

Uhkaukset oikeudella, luottotietojen menetyksellä sekä viimeisten tuhkahiventen viemiseen hellanpesästä, kerrottiin. Ihmettelin ja maksoin kiiruusti sekä kerroin karvasmielisistä ajatuksistani.

 

Nyt tuo ******* lähetti taas uhkauslaskun tutuin sanakääntein. Maksoin laskun 235,07 heti, mutta rikosilmoituksen tekemistä mietin. ******* on Financen asialla, mutta ei tiedä osoitettani, niin kuin Telia, joka taas ei mitään. Voi anteeksi! Taas lipsahti kirosana kun SERGEI piti.

 

Telia on vahvasti jääkiekko asialla ja omistaa Turkulaisen Lääkärikeskuksenkin, ent. Pulssi. Kun rahaa näyttää riittävän myös MTV:n ostoon, luulisi parempiakin kykyjä olevan toimia


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

 



@ruune@  kirjoitti:

Olen päätynyt Teliaan entisenä soneralaisena. Soneralainen tunne häipyi kyllä nopeasti. Osaamattomuus ja tietämättömyys seurannut Teliaa ja ilmeisesti erityisesti sen johdon osaamatttomuutta. Rehvastelleesta on lähdetty matkaan ”täältä pesee” eller ”härifron tvättas”, rahkeet eivät vaan ole riittäneet. 


 


Yritin tulla mukaan vanhaan tyyliin a la Sonera, mutta vierasta oli. Pian astui esiin perintäfirma SERGEL, uhkauksineen tämä oli löytänyt kotiosoitteeseen, joka Telialle oli ilmeinen mahdottomuus.


 


Uhkaukset oikeudella, luottotietojen menetyksellä sekä viimeisten tuhkahiventen viemiseen hellanpesästä, kerrottiin. Ihmettelin ja maksoin kiiruusti sekä kerroin karvasmielisistä ajatuksistani.


 


Nyt tuo ******* lähetti taas uhkauslaskun tutuin sanakääntein. Maksoin laskun 235,07 heti, mutta rikosilmoituksen tekemistä mietin. ******* on Financen asialla, mutta ei tiedä osoitettani, niin kuin Telia, joka taas ei mitään. Voi anteeksi! Taas lipsahti kirosana kun SERGEI piti.


 


Telia on vahvasti jääkiekko asialla ja omistaa Turkulaisen Lääkärikeskuksenkin, ent. Pulssi. Kun rahaa näyttää riittävän myös MTV:n ostoon, luulisi parempiakin kykyjä olevan toimia




Hei, 


onpas outo kommellus sattunut. Onko siis nyt niin, että laskut eivät ole löytäneet sinua vaan ne ovat menneet perintätoimistolle? Postin kulkuun ei tänä päivänä voi ehkä luottaa yhtä paljoa kuin ennen, mutta jos aktivoit e-laskut verkkopankista (mikäli sellainen sinulla on), siirtyvät laskut sinne eikä lasku voi vain kadota. Olisiko tuosta apua, ettei ongelmia pääsisi lisää syntymään?

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@ruune@  kirjoitti:

Olen päätynyt Teliaan entisenä soneralaisena. Soneralainen tunne häipyi kyllä nopeasti. Osaamattomuus ja tietämättömyys seurannut Teliaa ja ilmeisesti erityisesti sen johdon osaamatttomuutta. Rehvastelleesta on lähdetty matkaan ”täältä pesee” eller ”härifron tvättas”, rahkeet eivät vaan ole riittäneet. 


 


Yritin tulla mukaan vanhaan tyyliin a la Sonera, mutta vierasta oli. Pian astui esiin perintäfirma SERGEL, uhkauksineen tämä oli löytänyt kotiosoitteeseen, joka Telialle oli ilmeinen mahdottomuus.


 


Uhkaukset oikeudella, luottotietojen menetyksellä sekä viimeisten tuhkahiventen viemiseen hellanpesästä, kerrottiin. Ihmettelin ja maksoin kiiruusti sekä kerroin karvasmielisistä ajatuksistani.


 


Nyt tuo ******* lähetti taas uhkauslaskun tutuin sanakääntein. Maksoin laskun 235,07 heti, mutta rikosilmoituksen tekemistä mietin. ******* on Financen asialla, mutta ei tiedä osoitettani, niin kuin Telia, joka taas ei mitään. Voi anteeksi! Taas lipsahti kirosana kun SERGEI piti.


 


Telia on vahvasti jääkiekko asialla ja omistaa Turkulaisen Lääkärikeskuksenkin, ent. Pulssi. Kun rahaa näyttää riittävän myös MTV:n ostoon, luulisi parempiakin kykyjä olevan toimia




@ruune onpa ikävä tilanne. Toivon, että saat asian selvitettyä asiakaspalvelumme kanssa myöskin ja siten selityksen siihen, miksi laskut ylipäänsä olivat ennättäneet perintään ja missä alkuperäiset laskut mahdollisesti ovat. Mikä laskutustapa sinulla on? 


 


 

Vastaa