Tilaamani tuote toimitettiin 240 km päähän

  • 26 August 2018
  • 3 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Tilasin Telialta 4G modeemin ja valitsin toimistutavaksi nouto myymälästä. Tämän jälkeen valitsin kotikaupunkini liikkeen ja siirryin maksamaan tilausta. Telian nettisivu ei antanut mitään ilmoitusta, ettei tuote olisi noudettavissa valitsemastani liikkeestä.

 

Maksoin ostoksen ja sain tilausvahvistuksen. Olin tyrmistynyt, siinä luki, että tilaamani modeemi on noudettavissa 240 km päässä olevasta liikkeestä. Oho 120 euroa Telian tilille ja tuote hevon kuusessa.

 

Eipä hätää, yhteys asiakaspalveluun, että kävi tämmöinen tapaus. Esitin tälle Jamille, että voisiko hän muuttaa tilaustani niin, että laite toimitetaan kotikaupunkini liikkeeseen tai postin kautta. Ei kuulemma ollut mahdollista, aika iso OHO pääsi multa siinä kohtaa. No, olihan Jamilla ratkaisu; ehdotti, että tilaan uuden laitteen postin toimittamana. Eli olisin maksanut toiset 120 euroa ja ehkä saanut tällä kertaa laitteen. No, ei kelvannut minulle. Kyllä minulle riittää, että kerrain maksoin tyhjästä.

 

Nyt 120 euroani on ollut viikon Telialla ja laite minun tavoittamattomissa, vaikka se luvattiin minulle 1 - 2 päivässä. Telia ei ole vastannut mitenkään kahteen sähköpostiini, kun olen tiedustellut asiasta.

 

Aika huonoa palvelua, aika huonot nettisivut, kun ei herjaa, ettei tuotetta saatavilla valittuun liikkeeseen.

 

 


3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

@Mapahi@  kirjoitti:

Tilasin Telialta 4G modeemin ja valitsin toimistutavaksi nouto myymälästä. Tämän jälkeen valitsin kotikaupunkini liikkeen ja siirryin maksamaan tilausta. Telian nettisivu ei antanut mitään ilmoitusta, ettei tuote olisi noudettavissa valitsemastani liikkeestä.


 


Maksoin ostoksen ja sain tilausvahvistuksen. Olin tyrmistynyt, siinä luki, että tilaamani modeemi on noudettavissa 240 km päässä olevasta liikkeestä. Oho 120 euroa Telian tilille ja tuote hevon kuusessa.


 


Eipä hätää, yhteys asiakaspalveluun, että kävi tämmöinen tapaus. Esitin tälle Jamille, että voisiko hän muuttaa tilaustani niin, että laite toimitetaan kotikaupunkini liikkeeseen tai postin kautta. Ei kuulemma ollut mahdollista, aika iso OHO pääsi multa siinä kohtaa. No, olihan Jamilla ratkaisu; ehdotti, että tilaan uuden laitteen postin toimittamana. Eli olisin maksanut toiset 120 euroa ja ehkä saanut tällä kertaa laitteen. No, ei kelvannut minulle. Kyllä minulle riittää, että kerrain maksoin tyhjästä.


 


Nyt 120 euroani on ollut viikon Telialla ja laite minun tavoittamattomissa, vaikka se luvattiin minulle 1 - 2 päivässä. Telia ei ole vastannut mitenkään kahteen sähköpostiini, kun olen tiedustellut asiasta.


 


Aika huonoa palvelua, aika huonot nettisivut, kun ei herjaa, ettei tuotetta saatavilla valittuun liikkeeseen.


 


 




Ikävä kuulla, että tilaamasi paketti on lähtenyt ihan väärään paikkaan kuin tarkoitus on ollut. Varmistin kuviota vielä meidän laitetoimituksesta ja saamasi tieto pitää paikkansa, eli sieltä 240 km päästä Telia kaupasta pakettia ei valitettavasti saa edelleen lähetettyä sinulle. 


 


Tilaamasi laite palautuu meille automaattisesti eikä siitä koidu sinulle kuluja, ja voit siten tehdä uuden tilauksen. Harmi tietenkin, ettei nyt paketti millään ennätä ekasta tilauksesta laskien parissa päivässä käsiisi. 


 


Voisin vinkata sinua tilaamaan jatkossa paketin lähipostiisi, sillä mikäli vielä kävisi niin, että paketti menisi toistamiseen väärään paikkaan, niin saamme sitten postilta pyydettyä paketin edelleentoimitusta oikeaan osoitteeseen seurantakoodin perusteella. 

No, se oli vastaus, josta ei ollut ihan mitään hyötyä.

Minulla ei ole laitetta ja teillä on minun rahat.

Voisin vinkata teitä lähettämään jatkossa tilaukset sovitulla tavalla, sovittuun paikkaan.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +15

Valitettavasti täältä Yhteisön kautta ei päästä asiakastietoihin kiinni, eli en pääse tarkistamaan missä rahojen palautus etenee. Pääsisitkö meidän telia.fi chat-palveluun juttusille, niin voidaan tarkistaa asia? 


 


Tässä vielä ohjeistus, kuinka tuo chat toimii


 


Vastaa