Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
shanahan
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilaamiani palveluita ei enää löydy Omilta sivuilta

Miksi Omilla sivuilla ei enää näy tilattuja palveluita. Eli näen siellä vain laajakaistaliittymäni ja ei esim. tilattuja palveluita (Spotify Premium, Sonera kaapelikortti, Sonera Viihde netti- ja mobiilipalvelut yms). Ja kyllä nuo Spotifyt yms on ennen siellä näkyneet. Tosin en kyllä muista tuota kaapelikorttia muista siellä näkeneeni. Mutta missä mättää vai onko ongelma täällä minun päässäni!?

ps. Haluaisin siis lopettaa Spotify Premiumin 6kk ilmaisjakson jälkeen ja mutta nyt se on siis kokonaan hävyksissä tuolta Omilta sivuilta. Enkä voi tarkastaa milloin 6kk jakso päättyy ja perua sitä. Hmm...

2 vastausta
RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 483 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Moikka @shanahan ja tervetuloa mukaan Klaaniin! 🙂

 

Ootkohan kirjautunut millasilla tunnuksilla Omille Sivuille? Verkkopankkitunnusten avulla luoduilla Sonera Tunnuksilla pitäisi nähdä kaikki liittymät sekä palvelut, lukuunottamatta kaapelikorttijuttuja. Sonera Tunnuksen voi tarvittaessa luoda kirjautumissivulla kohdassa "Luo Tunnus".

 

Mikäli tunnistautumisesta huolimatta ei onnistu, Omilta Sivuilta löytyy Chat-yhteys, josta saat apua Spotifyn irtisanomiseen. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!

shanahan
Uusi keskustelija
  • 2 custom-general.kudos
  • 7 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Kiitos, nyt toimii eli uuden Sonera Tunnuksen luonti auttoi ja pystyn nyt Omilta Sivuita irtisanomaan tuon Spotifyn 🙂

ps. Huoh, taas tuli yks tunnari sitten lisää..