Tilauksen mukana tullut vanhentunut C Moren etukoodi


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Hei


Ostin tuossa Toukokuussa Kannettavan tietokoneen Telian verkkokaupasta. Laitteen mukana tuli G-moren kuponki koodi katselu kuukausista. Ongelman ydin on että koodin viimeinen aktivointiaika on mennyt umpeen siis kun sain paketin missä tuo oli. Onko muille sattunut samaa ja miten saitte aktivoitua kun kuului kykyeenä kauppaan. Samalla kysyn miten voisi saada 3kpl 5g puhelimien mukana tulleet katselu kuukaudet myös aktivoitua. Elikkä katselukuukausia olisi 8kk. Vai onko tuo vain humpuukia.  Pitkäaikainen Telian asiakas.


 


 


 


---


Muokkaus Se_Jesse: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


8 kommenttia

Käyttäjätaso 1

  kirjoitti:

Hei


Ostin tuossa Toukokuussa Kannettavan tietokoneen Telian verkkokaupasta. Laitteen mukana tuli G-moren kuponki koodi katselu kuukausista. Ongelman ydin on että koodin viimeinen aktivointiaika on mennyt umpeen siis kun sain paketin missä tuo oli. Onko muille sattunut samaa ja miten saitte aktivoitua kun kuului kykyeenä kauppaan. Samalla kysyn miten voisi saada 3kpl 5g puhelimien mukana tulleet katselu kuukaudet myös aktivoitua. Elikkä katselukuukausia olisi 8kk. Vai onko tuo vain humpuukia.  Pitkäaikainen Telian asiakas.




No nyt näyttää harmilliselta tilanteelta, että laitteen mukana tulleen C More -edun viimeinen aktivointipäivä on ollut huhtikuun lopussa ja näin ollen et ole päässyt hyödyntämään kyseistä etua. Pahoittelut minun puolestani tilanteeseen liittyen. Sinun kannattaa nyt olla suoraan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, josta tilanne voidaan katsoa kuntoon. Löydät asiakaspalvelumme yhteystiedot täältä. Kyseinen C More -etu on käyttäjätilikohtainen, eli edun pystyy hyödyntämään kerran per käyttäjätili.

Tervehdys

Tuohon viestiisi liittyen yritin selvittää sitä aikaisemmin Telian chatissa mutta ei osanneet muuta kuin etteivät voi siellä auttaa asiassa.

Voisitko kohdentaa asiaa tarkemmin kenen puoleen suoraan ei asia voi olla niin että pompotellaan että ota yhteys tuonne ja tuonne. Pn mennyt maku kyllä Telian palvelusta.

Kiitos ja hyvää kesää

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

  kirjoitti:

Tervehdys


Tuohon viestiisi liittyen yritin selvittää sitä aikaisemmin Telian chatissa mutta ei osanneet muuta kuin etteivät voi siellä auttaa asiassa.


Voisitko kohdentaa asiaa tarkemmin kenen puoleen suoraan ei asia voi olla niin että pompotellaan että ota yhteys tuonne ja tuonne. Pn mennyt maku kyllä Telian palvelusta.


Kiitos ja hyvää kesää




Nyt on kummallinen tilanne, sillä tämä hoituu ainoastaan meidän asiakaspalvelun kautta. Asiakaspalvelun kautta saamme asiakastietosi auki ja pystymme selvittämään asiaa tarkemmin. Pyydän sinua ottamaan uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun, josta sinulle voidaan selvittää uusi koodi. Ymmärrän, että tämä asia varmasti harmittaa sinua.

Edelliseen laittaisitko mihin chatillä vai soittamalla. Itse en soita maksullisiin numeroihin 020 ......ym 

laittaisitko vai välittäisitkä tietoni.

KIITOS

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +10

  kirjoitti:

Edelliseen laittaisitko mihin chatillä vai soittamalla. Itse en soita maksullisiin numeroihin 020 ......ym 


laittaisitko vai välittäisitkä tietoni.


KIITOS




Meidän Chat-asiakaspalveluun. Chat-palveluun pääset kirjautumalla Minun Teliaan tästä.

Oli pieni pakko vastata että kaikkimpyöritys alkoi chatista. Ehkäpä asia selviää. Kiitos ja hyvää kesää.

Tuohon edelliseen pyöritys jatkui ei onnistunut. Kiitos vain. Olin myös yhteydessä C Moreen kun ei onnistunut Telian asikaspalvelussa. Lopputuloksena luovuin C Moreen asiakkuudesta kun se on vain markkinointi kikka. Mietin vain mitähän kuluttajaasiamies tuumaisi tuosta. Nyt katson jonkun aikaa miten Telian asiakkuus pelaa. Kenties jossain vaiheessa täytyy katkaista tämä pitkäaikainen suhde Teliaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

  kirjoitti:

Tuohon edelliseen pyöritys jatkui ei onnistunut. Kiitos vain. Olin myös yhteydessä C Moreen kun ei onnistunut Telian asikaspalvelussa. Lopputuloksena luovuin C Moreen asiakkuudesta kun se on vain markkinointi kikka. Mietin vain mitähän kuluttajaasiamies tuumaisi tuosta. Nyt katson jonkun aikaa miten Telian asiakkuus pelaa. Kenties jossain vaiheessa täytyy katkaista tämä pitkäaikainen suhde Teliaan.




No jopas tämä meni nyt ikävästi. Asiakaspalvelussa ei ilmeisesti sitten ollut syystä tai toisesta tietoa kuinka tämä olisi pitänyt hoitaa. Olipa harmillinen juttu. Ymmärrän kyllä että asiakkuus ei välttämättä tällaisen operaation jälkeen enää kiinnosta. Jos olet kuitenkin muuten ollut tyytyväinen Teliaan niin ehkä annat vielä mahdollisuuden asiakassuhteen jatkumiselle. 

Vastaa