Tilauksen seurannassa eri tuote kuin tilausvahvistuksessa

  • 5 December 2020
  • 3 kommenttia
  • 4 katselukertaa

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11
  • Meilaaja
  • 366 kommenttia

Tilasin pe iltana joulukalenteritarjousalennuksella puhelimeeni suojakuoren ym. tarviketta. Tilausvahvistuksessa on oikeat tavarat. Tilauksen seurannassa on otsikossa oikeat tavarat mutta kohdassa tilaus vastaanotettu ja tilaus käsitelty on väärän puhelimen suojakuori.


 


Telian Chat-palvelija la aamuna kertoi että ei voi tietää mitä oikeasti tullaan lähettämään, pitää odottaa paketti ja katsoa onko siinä väärä vai oikea tuote. Vaihtaa sitten oikeaksi jos on väärin.


 


Ei oikein herätä luottamusta systeemeihin, vaikka varastohenkilöstö olisi kuinka ylityöllistettyjä.


 


Tuote:

, APPLE IPHONE 12 / 12 PRO CLEAR CASE -MAGSAFE-SUOJAKUORI, APPLE SMART FOLIO FOR 12,9" IPAD PRO -SUOJAKUORI, PANZERGLASS IPHONE 12 / 12 PRO PRIVACY -SUOJALASI





























4.12.2020 klo 21:43 Tilaus on käsittelyssäPanzerGlass Edge-to-Edge Privacy iPhone 12 / 12 Pro.
4.12.2020 klo 21:43 Tilaus on käsittelyssäApple Smart Folio iPad Pro 12,9" 4th Gen.
4.12.2020 klo 21:43 Tilaus on käsittelyssäApple iPhone 12 mini Clear Magsafe Trans.
4.12.2020 klo 21:41 Tilaus on vastaanotettuPanzerGlass Edge-to-Edge Privacy iPhone 12 / 12 Pro.
4.12.2020 klo 21:41 Tilaus on vastaanotettuApple Smart Folio iPad Pro 12,9" 4th Gen.
4.12.2020 klo 21:41 Tilaus on vastaanotettuApple iPhone 12 mini Clear Magsafe Trans.

 


Edit HannaMarikaL: Muokattu otsikkoa kuvaavammaksi.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

Nyt kyllä vaikuttaa todella erikoiselta, että tuolla toi yksi tuote on vaihtunut toiseen. Tämä pitäisi selvittää asiakaspalvelumme kautta, mistä tuo mahdollisesti johtuu. Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä vielä asiakaspalveluumme, niin saadaan sitä kautta tutkittua tuota tarkemmin. Tästä en osaa nyt yhtään sanoa, mitä tuossa on voinut käydä. 

Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +11

@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Nyt kyllä vaikuttaa todella erikoiselta, että tuolla toi yksi tuote on vaihtunut toiseen. Tämä pitäisi selvittää asiakaspalvelumme kautta, mistä tuo mahdollisesti johtuu. Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä vielä asiakaspalveluumme, niin saadaan sitä kautta tutkittua tuota tarkemmin. Tästä en osaa nyt yhtään sanoa, mitä tuossa on voinut käydä. 


Eipä sitä toinenkaan asiakaspalvelu selvää saanut, tuumasi vain että odotetaan ja katsotaan.

 

Tänään tuli paketti, iPad kuori oikein, iPhone suojalasi oikein ja iPhone kuori oikein vaikka lähetteessäkin oli väärin.

 

Ja sitten tosi paksu pinkka paperia. 7kpl Moikka-lappua ja 7 kpl tuotepalautuslappua. ??

 

Selvitin logiikan: Lähetteellä oli kolme tuotetta ja jokaiselle joulukalenterialennuskoodi ja yksi postimaksu on yhteensä 7 riviä. Mitähän tulisi jos tekisin palautuksen postimaksusta kun sillekin oli peruutuslappu? Alennuskoodia ei kannata palauttaa, joutuu maksamaan lisää tuotteesta:-)

 

Varokaa Telia, Amazon tulee joskus Suomeen ja tällainen systeemi ei pärjää...

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +15

@VMJ@  kirjoitti:


@HannaMarikaL@  kirjoitti:

Nyt kyllä vaikuttaa todella erikoiselta, että tuolla toi yksi tuote on vaihtunut toiseen. Tämä pitäisi selvittää asiakaspalvelumme kautta, mistä tuo mahdollisesti johtuu. Pyytäisinkin sinua olemaan yhteydessä vielä asiakaspalveluumme, niin saadaan sitä kautta tutkittua tuota tarkemmin. Tästä en osaa nyt yhtään sanoa, mitä tuossa on voinut käydä. 




Eipä sitä toinenkaan asiakaspalvelu selvää saanut, tuumasi vain että odotetaan ja katsotaan.


 


Tänään tuli paketti, iPad kuori oikein, iPhone suojalasi oikein ja iPhone kuori oikein vaikka lähetteessäkin oli väärin.


 


Ja sitten tosi paksu pinkka paperia. 7kpl Moikka-lappua ja 7 kpl tuotepalautuslappua. ??


 


Selvitin logiikan: Lähetteellä oli kolme tuotetta ja jokaiselle joulukalenterialennuskoodi ja yksi postimaksu on yhteensä 7 riviä. Mitähän tulisi jos tekisin palautuksen postimaksusta kun sillekin oli peruutuslappu? Alennuskoodia ei kannata palauttaa, joutuu maksamaan lisää tuotteesta:-)


 


Varokaa Telia, Amazon tulee joskus Suomeen ja tällainen systeemi ei pärjää...




Kiva kuulla, että sait oikeat tuotteet kaikesta huolimatta. Kiitos palautteestasi ja huomiosta noiden papereiden osalta, vien tästä tiedon meillä eteenpäin.

Vastaa