Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Haitari22
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tilauksen toimitusvaikeus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kerronpa tarinan "hyvästä" asiakaspalvelusta. Kuun alussa sain lahjaksi älykellon, joka tilattiin telia kaupasta. Myyjä sanoi kellon tulevan kolmen arkipäivän kuluessa. Ei tullut.. soitimme ja meille sanottiin kellon olevan matkalla, odottakaa vain. Odotimme, ei kuulunut..soitimme toisen kerran, sanottiin, että huomenissa on varmasti meillä.. ei ollut. Kävimme liikkeessä josta tilasimme kellon ja myyjä totesi ettei se ollut lähtenyt varastolta mihinkään, hän lupasi selvittää asiaa ja palata viikon alussa siihen. No hän sentään soitti takaisin mutta ei pystynyt selittämään miksei kello liiku, puhelun jälkeen saimme kellolle postin seurantanumeron ja onnittelut että kello on matkalla 😂 vieläkun tietäisi minne. Viikko on jo siitäkin kulunut,  ja kun soitimme "asiakaspalveluun" taas kerran luvattiin sieltä palata asiaan seuraavana päivänä puhelimitse tai viestillä..no arvaatte varmaankin palattiinko. Posti ei ole saanut kelloa teidän varastoltanne vieläkään. Kellon mukana oli diili kuulokkeista mutta se menee vanhaksi kuun vaihtuessa. Olisi kiva tietää että mikä juttu?  Onko telialla nykyään enää sellaista henkilöä töissä joka todella pystyy tekemään asioille jotain ja mielenkiinnolla jäämme odottamaan niitä mahtavia hyvityksiä joita asian tiimoilta saamme 😁.

Ps. Meitä kehotettiin kahden viikon jälkeen hakemaan kello muualta(hyvää myyntiä) mutta kun sopparit on tehty niin uskoimme että kello tulee..nyt alkaa jo pikkuhiljaa epäilyttää

 

Edit HannaSu: muokattu otsikkoa hieman

6 vastausta
SakuMik
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 22 custom-general.kudos
  • 81 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Haitari22  kirjoitti:

Kerronpa tarinan "hyvästä" asiakaspalvelusta. Kuun alussa sain lahjaksi älykellon, joka tilattiin telia kaupasta. Myyjä sanoi kellon tulevan kolmen arkipäivän kuluessa. Ei tullut.. soitimme ja meille sanottiin kellon olevan matkalla, odottakaa vain. Odotimme, ei kuulunut..soitimme toisen kerran, sanottiin, että huomenissa on varmasti meillä.. ei ollut. Kävimme liikkeessä josta tilasimme kellon ja myyjä totesi ettei se ollut lähtenyt varastolta mihinkään, hän lupasi selvittää asiaa ja palata viikon alussa siihen. No hän sentään soitti takaisin mutta ei pystynyt selittämään miksei kello liiku, puhelun jälkeen saimme kellolle postin seurantanumeron ja onnittelut että kello on matkalla 😂 vieläkun tietäisi minne. Viikko on jo siitäkin kulunut,  ja kun soitimme "asiakaspalveluun" taas kerran luvattiin sieltä palata asiaan seuraavana päivänä puhelimitse tai viestillä..no arvaatte varmaankin palattiinko. Posti ei ole saanut kelloa teidän varastoltanne vieläkään. Kellon mukana oli diili kuulokkeista mutta se menee vanhaksi kuun vaihtuessa. Olisi kiva tietää että mikä juttu?  Onko telialla nykyään enää sellaista henkilöä töissä joka todella pystyy tekemään asioille jotain ja mielenkiinnolla jäämme odottamaan niitä mahtavia hyvityksiä joita asian tiimoilta saamme 😁.

Ps. Meitä kehotettiin kahden viikon jälkeen hakemaan kello muualta(hyvää myyntiä) mutta kun sopparit on tehty niin uskoimme että kello tulee..nyt alkaa jo pikkuhiljaa epäilyttää


Tervetuloa Yhteisöön! Ikävä kuulla, että kellon toimituksessa on ollut ongelmia. ☹️ 

 

Kertoisitko tarkemmin mistä kellosta on kyse? Tarkempien mallitietojen kanssa voitaisiin selvittää mistä voisi olla kyse.

Haitari22
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

huawei watch 3

Muut tilauksen tiedot löytyvät profiilista

SakuMik
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 22 custom-general.kudos
  • 81 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Haitari22  kirjoitti:

huawei watch 3

Muut tilauksen tiedot löytyvät profiilista


Emme käsittele täällä Yhteisössä asiakastietoja, poistaisitko tilauksen tiedot profiilistasi? Tarkistan mallin avulla, mikä kellon toimitusten tilanne on ja palaamme sitten asiaan.

SakuMik
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 22 custom-general.kudos
  • 81 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Haitari22 

 

Selvittelin kyseisen kellon tilannetta, ja tällä mallilla ei pitäisi olla toimituksessa viivästyksiä. Voit tilausseurantasivulta katsoa miten tilauksesi etenee. Jos tilaus edelleen seisoo paikallaan tai jos se on eksynyt matkalla, pitäisi asiaa vielä selvittää asiakaspalvelussamme. Pahoittelen vielä, että toimitus on kestänyt näinkin pitkään. Toivottavasti nyt saataisiin kello sinulle pikimmiten!

Haitari22
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tokkopa tuo sieltä tulee ja ns. asiakaspalvelukin on kokeiltu jo niin monta kertaa ,että taitaa olla aika vaihtaa yritystä. Jännä juttu ettei noinkin isosta yrityksestä löytynyt henkilöä joka olisi voinut vaikkapa uudelleen lähettää tms kellon.

 

ElinaSo
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 11 custom-general.kudos
  • 54 custom-general.replies
  • 1 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Haitari22  kirjoitti:

Tokkopa tuo sieltä tulee ja ns. asiakaspalvelukin on kokeiltu jo niin monta kertaa ,että taitaa olla aika vaihtaa yritystä. Jännä juttu ettei noinkin isosta yrityksestä löytynyt henkilöä joka olisi voinut vaikkapa uudelleen lähettää tms kellon.

 


Ymmärrän harmituksen, varsinkin, kun olet jo useampaan otteeseen ollut meihin yhteydessä. Emme valitettavasti pysty tätä kautta tunnistamaan sinua tai käsittelemään asiakastietojasi - tämä onnistuu ainoastaan asiakaspalvelumme kautta. Pyytäisin sinua tämän vuoksi vielä kertaalleen ottamaan asiakaspalveluun yhteyttä, jotta kellon tilanne saadaan selvitettyä.