Kirjoitettu
17-03-2022
13:39
Muokattu
17-03-2022
13:53
SannaMKoo
Olen yrittänyt jo pari viikkoa löytää vastausta Samsung S22 laitteen tilaukseen mutta ei ole onnistunut ei viestien kautta eikä chatilla. Miksi en saa vastausta esittämiini kysymyksiin?
Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu
17-03-2022 13:55
@passy kirjoitti:
Olen yrittänyt jo pari viikkoa löytää vastausta Samsung S22 laitteen tilaukseen mutta ei ole onnistunut ei viestien kautta eikä chatilla. Miksi en saa vastausta esittämiini kysymyksiin?
Edit SannaMKoo: Otsikkoa hieman tarkennettu
Heippa @passy ja lämpimästi tervetuloa tänne Yhteisöön keskustelemaan!
Minkälainen ongelma sinulla on tullut eteen tuon kyseisen puhelinmallin tilauksessa? Jos voisimme sen täällä Yhteisössä ratkaista!
Pystymme auttamaan monissa yleisissä kysymyksissä menemättä kuitenkaan asiakastietoihin, eli sinne meillä ei ole pääsyä. Mutta kerro toki tarkemmin, niin pyritään täältä käsin auttamaan mahdollisimman hyvin. 😊
Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat
17-03-2022 14:29
Tekemäni ennakkotilaus on peruutettu enkä ole saanut vastausta kuka ja miksi se on peruutettu.
17-03-2022 14:53
@passy kirjoitti:
Tekemäni ennakkotilaus on peruutettu enkä ole saanut vastausta kuka ja miksi se on peruutettu.
Kuulostaa tosiaan kyllä erikoiselta! Kun teit ennakkotilauksen, saitko kuitenkin sähköpostiin heti tilausvahvistuksen? Tai kun olit yhteydessä asiakaspalveluun, löysivätkö he tilauksesi ja näkivät nimenomaan että se olisi peruutettu?
Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat
18-03-2022 10:02
Kyllä se on peruutettu. Päällimmäinen turhautumiseni on siinä että minulle on pari kertaa luvattu selvittää asia ja ottaa yhteyttä ja viimeistään seuraavana päivänä. Mitään yhteydenottoja en ole saanut ja viimeisin vastaus viesteiheni oli että joku toinen hoitaa jo asiaani. Kun ei tunnu hoitavan. En taida olla kovin tärkeä asiakas Telialle, kun voidaan jättää huomiotta.
18-03-2022 16:02
@passy kirjoitti:
Kyllä se on peruutettu. Päällimmäinen turhautumiseni on siinä että minulle on pari kertaa luvattu selvittää asia ja ottaa yhteyttä ja viimeistään seuraavana päivänä. Mitään yhteydenottoja en ole saanut ja viimeisin vastaus viesteiheni oli että joku toinen hoitaa jo asiaani. Kun ei tunnu hoitavan. En taida olla kovin tärkeä asiakas Telialle, kun voidaan jättää huomiotta.
Harmillista kuulla, että sinuun ei ole otettu yhteyttä lupauksen mukaisesti. Kaikki asiakkaat ovat ehdottomasti meille tärkeitä ja luvatut toimenpiteet tulisi ehdottomasti hoitaa. Pahoittelen, ettemme pysty täällä sinua auttamaan tämän enempää. Eiköhän se yhteydenotto vielä tule, voihan olla että asian selvitys on kesken esim. sairastapauksen vuoksi. Sinulla on toki mahdollisuus ottaa uudelleen yhteyttä asiakaspalveluun ja kysyä missä vaiheessa asian käsittely on.