Tuotteiden ja palveluiden palautus

  • 22 September 2017
  • 2 kommenttia
  • 63 katselukertaa

Kunniamerkki +5
  • Savumerkittäjä
  • 33 kommenttia

Moi!


 


www.telia.fi/palautus sivulla on virheelliset ohjeet.


 


"


 




Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita





Täytä palautuslomake ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Täytä postissa Asiakaspalautus 14 -kortti ja säästä kuitti. Maksuton asiakaspalautusosoite on:"


 


Posteissa ei ole ollut Asiakaspalautus 14 kortteja enää vuosiin 🙂 Nykyään asiakaspalautuskortit tulostuvat automaattisesti kassajärjestelmästä :)






2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

@antt0 kirjoitti:

Moi!


 


www.telia.fi/palautus sivulla on virheelliset ohjeet.


 


"


 




Verkkokaupan ja itsepalveluiden kautta tilatuilla käyttämättömillä tuotteilla ja palveluilla on yleensä 14 päivän peruutusoikeus, jollei toisin mainita





Täytä palautuslomake ja pakkaa se laitteen kanssa huolellisesti alkuperäispakkaukseen. Täytä postissa Asiakaspalautus 14 -kortti ja säästä kuitti. Maksuton asiakaspalautusosoite on:"


 


Posteissa ei ole ollut Asiakaspalautus 14 kortteja enää vuosiin 🙂 Nykyään asiakaspalautuskortit tulostuvat automaattisesti kassajärjestelmästä :)








Kiitos @antt0 huomiosta. Näinhän se tosiaan on, varsinaisia asiakaspalautuskortteja ei enää postista löydy. Laitoin korjauspyynnön tästä eteenpäin.

Kunniamerkki +5

Kiitos nopeasta reagoinnista :) 

Vastaa