Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Isoanzka73
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Tuotteiden tilaus

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi! Tein uutena asiakkaana tilauksen Telian verkkokaupasta viime torstaina(15.11). Edelleen tilaussivullani lukee:"Tilaus on käsittelyssä".Kauanko siis joudun odottamaan että saan tavarat kotiini?

1 vastaus
SaJoonas
Moderaattori
Moderaattori
  • 293 custom-general.kudos
  • 636 custom-general.replies
  • 69 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi @Isoanzka73 ja tervetuloa Yhteisöön! 🙂

 

Käsittelyvaiheessa tavarat eivät vielä ole lähteneet ja voi olla, että tilauksessa oleva tuote on päässyt loppumaan varastolta tai tilauksen käsittely on viivästynyt ja sen vuoksi tilaus ei ole edennyt toimitusvaiheeseen. Lähetämme sinulle seurantakoodin, kun tilaus lähtee varastolta.

 

Tätä kautta en näe tilauksesi tilannetta tarkemmin, koska Yhteisössä emme voi käsitellä asiakastietoja. Asiaa voidaan selvittää tarkemmin asiakaspalvelun avustuksella. Yhteydenottokanavamme löydät täältä 🙂