Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Jennikopponen
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Uuden liittymän käyttöönotto

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Onko tavallista että Telia-liikkeessä, myyjä aktivoi  uuden liittymän asiakkaan omalla puhelimella ja tämän kilpailevan yrityksen mobiiliverkkoyhteyttä käyttäen?

Onko Telia:lla  sim-kortin aktivointiin liikkeessä liittyen yhteinen käytäntö/sääntö? 

Miten myyjät opastetaan/perehdytetään toimimaan tilanteessa jossa uusi liittymäkortti aktivoidaan asiakkaalle?

 

 

 

Edit HannaSu: muokattu hieman otsikkoa

 

1 vastaus
HannaSu
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 128 custom-general.kudos
  • 561 custom-general.replies
  • 19 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Jennikopponen!

 

Tarkoitatko tällä, että myyjä on opastanut sinua ja näyttänyt puhelimestasi miten tuo SIM-kortti aktivoidaan itsepalvelussa Minun Teliassa tai tekstiviestillä? 🙂 

| Telia Yhteisön moderaattori |