Uusi asiakkuus ja omat sivut

  • 29 October 2016
  • 1 kommentti
  • 8 katselukertaa

En ole ennen ollut Soneran asiakas.

Tilasin verkkokaupasta liittymän ja kävin läpi kaikki.

 

Ongelma 1; tupas-tunnistautumispalvelu antoi vanhan osoitteen. En antanut tämän haitata koska ajattelin että kuitenkin saan heti sen vaihdettua omilla sivuilla.

 

Tilausvahvistus tuli spostiin jne mutta en saa millään luotua tunnusta.

Jos yritän luoda uutta tunnusta, tunnistaudun pankin kautta, tulee valitus "Sonera-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille: "

 

Jos yritän palauttaa tunnusta, tulee sama virhe.

 

Homma on nyt ihan loopissa. Miksei tilausvaiheessa luotu tunnusta automaattisesti vaan tästä tuli tällainen ihme ongelma.

 

Kiva nyt sitten jos sim-kortti lähtee vanhaan osoitteeseen.

 


1 kommentti

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

@voivideo kirjoitti:

En ole ennen ollut Soneran asiakas.


Tilasin verkkokaupasta liittymän ja kävin läpi kaikki.


 


Ongelma 1; tupas-tunnistautumispalvelu antoi vanhan osoitteen. En antanut tämän haitata koska ajattelin että kuitenkin saan heti sen vaihdettua omilla sivuilla.


 


Tilausvahvistus tuli spostiin jne mutta en saa millään luotua tunnusta.


Jos yritän luoda uutta tunnusta, tunnistaudun pankin kautta, tulee valitus "Sonera-tunnuksen voi luoda ainoastaan liittymän omistaja eli henkilö, jonka nimissä liittymäsopimus on. Lue ohjeista, kuinka liittymän käyttäjä voi kirjautua Omille Sivuille: "


 


Jos yritän palauttaa tunnusta, tulee sama virhe.


 


Homma on nyt ihan loopissa. Miksei tilausvaiheessa luotu tunnusta automaattisesti vaan tästä tuli tällainen ihme ongelma.


 


Kiva nyt sitten jos sim-kortti lähtee vanhaan osoitteeseen.


 




Tervehdys @voivideo ja tervetuloa Sonera Klaaniin!


 


---


 


Valitettavasti Sonera Klaanin jäsenet auttavat toinen toisiaan, kertomiesi tietojen ja oman osaamisensa sekä netistä löytyvien yleisten ohjeiden pohjalta. Jos kuitenkin asian ratkaisemiseksi tarvitaan henkilökohtaisia asiakas- tai tunnistetietojasi (esim. reklamaatiot, sopimukset ja laskutusvirheet) ota yhteyttä 24/7 avoinna olevaan chat-asiakaspalveluun jonka löydät Omien Sivujen kautta. Tai vaihtoehtoisesti ota yhteyttä asiakaspalveluun muiden kanavien kautta tai esimerkiksi puhelimitse.


 


---


 


Ei hätiä mitiä! Postin seurantajärjestelmä tunnistaa paketin, jolloin se ohjaantuu automaattisesti Postin tiedossa olevaan kotiosoitteeseesi eli käytännössä se ei mene vanhaan osoitteeseen :)

Vastaa