Uusi etuhinta ei ole päivittynyt Minun Teliaan


Hei! Etuhintani on päättynyt 11.06.2022. Mutta eipä hätää – sinä olet meille tärkeä asiakas, ja saat uuden etuhinnan nykyiseen liittymäpakettiisi. Uusi etuhintasi:  17,90 €/kk 12 kk ajan, jonka jälkeen hinta on hinnaston mukainen 26,90 €/kk. Sinun ei tarvitse tehdä mitään, muutos päivittyy automaattisesti seuraavalle laskullesi. Huomioithan, että päivitys näkyy Minun Teliassa muutamien päivien viiveellä. Joka astuu voimaan heti edellisen etujakson päätyttyä ilman, että sinun tarvitsee tehdä mitään. Mutta liittymän saldotietoihin se päivittyy viiveellä. Jos siis käyt katsomassa liittymäsi tietoja Minun Teliassa, saatat nähdä liittymälläsi väliaikaisesti listahinnan  Odottele rauhassa, hinta korjaantuu ennen seuraavan laskun muodostumista. Näin minulle olette luvannut ja edelleen saldotiedoissani on tämä kallis listahinta. Milloin tämä uusi etuhintani:  17,90 €/kk 12 kk ajan päivittyy saldotietoihini? Olen sitä tässä jo odottanut koko tämän viikon. Pian lähtee operaattori vaihtoon ja pitkäaikainen asiakkuus kanssanne päättyy kun ei lupauksia pidetä.  Miksi näin teette että ette pidä lupauksia mitä lupaatte asiakkaille? Pettynyt tähän asiaan. 


 


----


 


Muokkaus SannaMKoo: Tarkennettu hieman otsikkoa


5 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +15

Uusi etuhinta päivittyy tosiaan viiveellä Minun Teliaan. Viive on itseasiassa melko pitkä, sillä useimmissa tapauksissa uusi etuhinta on päivittynyt vasta aivan laskutuskauden lopussa, jopa vasta päivää ennen laskutuskauden katkeamista. Tällaisessakin tilanteessa lasku tulee kuitenkin heti suoraan oikein, eli sitä sinun ei tarvitse pelätä että joutuisit missään kohtaa maksamaan listahinnan. Suosittelen siis odottamaan vielä kärsivällisesti, hinta kyllä päivittyy tuohon sinulle luvattuun etuhintaan. 😁>


 


Kiitos kuitenkin kun laitoit meille asiasta kommenttia! Otamme nämä asiakasviestit uudelleen tarkasteluun, ja tarkennamme jatkossa tuota tietoa Minun Teliaan päivittymisen viiveestä. Joskin ensisijainen pyrkimyksemme on saada tuota päivitysviivettä pienemmäksi, jolloin listahinnan näkyminen ei ehtisi aiheuttamaan hämmennystä. 

Edelleen odottelen sitä että uusi etuhinta päivittyisi saldotietoihin kun edelleen Minun Teliassa on tämä kallis listahinta. 

Toivottavasti se päivittyy ennen uuden laskun muodostumista luvattuun hintaan minulle. 


@mikadooo  kirjoitti:

Edelleen odottelen sitä että uusi etuhinta päivittyisi saldotietoihin kun edelleen Minun Teliassa on tämä kallis listahinta. 


Toivottavasti se päivittyy ennen uuden laskun muodostumista luvattuun hintaan minulle. 




Laskutuskausi on luultavasti vaihtunut tuolloin 11.6, joten @SannaMKoon kommenttiin viitaten, se voi päivittyä vasta 10.7. Mutta ei hätää, kyllä se varmasti sinne päivittyy ja hinta kuittaa koko laskutuskauden. 😁>

Kannattaa odotella rauhassa hinnan päivitystä koska tänään kun katsoin Minun Teliassa niin hinta on päivittynyt saldotietoihin. 🙂>

Kiitos kummallekkin vastauksesta minulle. 🙂>

Käyttäjätaso 1

@mikadooo  kirjoitti:

Kannattaa odotella rauhassa hinnan päivitystä koska tänään kun katsoin Minun Teliassa niin hinta on päivittynyt saldotietoihin. 🙂>


Kiitos kummallekkin vastauksesta minulle. 🙂>




Hyvä kuulla, että hinta oli nyt päivittynyt! Välitän kiitokset oikeaan osoitteeseen. 😁>

Vastaa