Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
DrJouko
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Väärän henkilön tilausvahvistus.

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei asiakaspalvelu,

 

en ole Telian asiakas, joten tämän asian selvittäminen on tuottanut minulle varsin paljon ylimääräistä vaivaa. Varsinkin tilin luominen yhteydenottoa varten on ollut työlästä.

 

Minulle tuli toissa yönä sähköpostiin toiselle henkilölle tarkoitettu Ruutu+ Viihde + Urheilu -kanavapaketin tilausvahvistus.

Henkilö on ilmeisesti saman niminen kuin minä, ja hänelle tarkoitettuja viestejä tulee minulle ajoittain, sillä sähköpostiosoitteitamme ilmeisesti kirjoitaan väärin.

Voisitteko ottaa asiakaspalvelusta minuun yhteyttä, jotta paketin lasku ja aktivointikoodi menisi oikealle henkilölle? Minulle tuli sähköpostissa myös hänen asiakasnumeronsa, joten oikea henkilö on jäljitettävissä.

 

ystävällisin terveisin,

Jouko Nieminen.

 

5 vastausta
Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @DrJouko,

 

Valitettavasti asiasi vaatii asiakastietojasi, joten suosittelen sinua olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun muiden kanavien kautta esimerkiksi Omien Sivujen 24/7 chat-palvelu tai yhteydenottopyyntö-lomakkeella. Lisätietoa chat-palvelun käytöstä täällä.

Telian asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

 

 

Näillä tiedoilla pitäisi homman ratketa alta aikayksikön! 🙂

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
DrJouko
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juu, mutta probleema on, että minulla ei ole asiakastietoja, sillä en ole Telian asiakas. Yritin luoda tunnusta pankkitunnusten avulla, mutta tämähän ei onnistu. Toimiiko yhteydenottolomake, jos en ole asiakas?

--Jouko

 

 


@Sekunti kirjoitti:

Moikka @DrJouko,

 

Valitettavasti asiasi vaatii asiakastietojasi, joten suosittelen sinua olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun muiden kanavien kautta esimerkiksi Omien Sivujen 24/7 chat-palvelu tai yhteydenottopyyntö-lomakkeella. Lisätietoa chat-palvelun käytöstä täällä.

Telian asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

 

 

Näillä tiedoilla pitäisi homman ratketa alta aikayksikön! 🙂


 

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DrJouko kirjoitti:

Juu, mutta probleema on, että minulla ei ole asiakastietoja, sillä en ole Telian asiakas. Yritin luoda tunnusta pankkitunnusten avulla, mutta tämähän ei onnistu. Toimiiko yhteydenottolomake, jos en ole asiakas?

--Jouko

 

 


@Sekunti kirjoitti:

Moikka @DrJouko,

 

Valitettavasti asiasi vaatii asiakastietojasi, joten suosittelen sinua olemaan yhteydessä Telian asiakaspalveluun muiden kanavien kautta esimerkiksi Omien Sivujen 24/7 chat-palvelu tai yhteydenottopyyntö-lomakkeella. Lisätietoa chat-palvelun käytöstä täällä.

Telian asiakaspalvelunumero on 020 690 400 (mpm/pvm) ja se on avoinna ma-pe 8-18 sekä la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20 ja la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.

 

 

Näillä tiedoilla pitäisi homman ratketa alta aikayksikön! 🙂


 


@DrJouko, kyllä vain. Käytä tässä tapauksessa tosiaan yhteydenottopyyntö-lomaketta. Valitse valintalistalta "Muita asioita" > Viesti lyhyesti > Täytä pakolliset *-kentät > Lähetä Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
DrJouko
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 3 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

OK, kiitokset! --Jouko

Sekunti
Kunniajäsen
  • 1781 custom-general.kudos
  • 2333 custom-general.replies
  • 180 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@DrJouko kirjoitti:

OK, kiitokset! --Jouko


Eipä kestä! Hymiö Onnellinen

¸¸.•*¨*•♫Telia 5G lähettiläs 2021¸¸.•*¨*•♫
"Erehtyminen on inhimillistä, mutta asioiden perinpohjaiseen sotkemiseen tarvitaan tietokone." -Paul Ehrlich
Tämän osion uusimmat keskustelut