Hei, kävin kaksi viikkoa sitten liikkeessä kysymässä vaihtodiiliä. Vastaus oli, että wifi tablettiin ei ole mahdollista vaihtaa. Ihmettelivät miksi netistä vaihtohinta löytyy. Lupasivat selvittää asian ja ottaa minuun yhteyttä. Paria päivää myöhemmin tuli viesti josta kävi ilmi, että vaihtodiili onnistuu. Seuraavana viikonloppuna ajoin taas 30kilometriä lähimpään myymälään, eikä vaihto taaskaan onnistunut. Lähettivät kotiin ja minun olisi vielä pitänyt ajaa takaisin ja selvittää Applelta laitteelle imei koodi. Lopputuloksena menin viereiseen DNA kauppaan, jossa sain hyvityksen heti hoidettua ja uuden laitteen tilalle. Tätä minun asiaa hoiti 3 miestä eikä kukaan heistä osannut tehdä mitään. Wifi tablettien vaihdosta voisi laittaa kaikkiin liikkeisiin ohjeistusta.. yleensä olen telialta saanut hyvää asiakaspalvelua, mutta nyt kärsivällisyyteni loppui. Telian työntekijät tarvitsisivat kunnon koulutuksen ennen töihin pääsyä.
--
Muokattu SaJoonas: otsikko