Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Vaihtodiilihyvitys Land Rover -puhelimesta ei onnistunut

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Vaihtodiili sivulla lukee, että saisi jopa 58 € hyvitystä Land Rover Explore-puhelimesta. Kävin kyseisen puhelimen kanssa Telian myymälässä, mutta hyvityksen saaminen ei onnistunut. Mikäköhän on syynä? 

 

edit Merja_J: otsikkoa muokattu kuvaavammaksi

27 vastausta
mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Muistui  mieleen, että olen jo ottanut yhteyttä asiakaspalveluun tämän asian tiimoilta. Sanoivat, että he eivät tiedä mitään vaihtodiileistä ja että pitää ottaa yhteyttä myymälään.

SannaMKoo
Moderaattori
Moderaattori
  • 405 custom-general.kudos
  • 685 custom-general.replies
  • 79 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mjbock  kirjoitti:

Muistui  mieleen, että olen jo ottanut yhteyttä asiakaspalveluun tämän asian tiimoilta. Sanoivat, että he eivät tiedä mitään vaihtodiileistä ja että pitää ottaa yhteyttä myymälään.


Pääsääntöisesti asiakaspalvelu ei vaihtodiilin osalta oikein voi ottaa kantaa sillä vaihdot tapahtuvat aina myymälän kautta.

Jotta saamme tietosi kuitenkin vielä välitettyä myymälään, niin tätä varten ohjaan sinut nyt vielä asiakaspalveluun. Pystymme näin varmistamaan että myymälässäkin varmasti osataan sinua odottaa, ja sinulle on tässä tapauksessa luvattu myös pidennetty vaihtoaika.

Telia Yhteisö moderaattori | Samsung Galaxy S21 | Garmin Venu 2S | Lukutoukka | TV-sarjat

mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Sain asiakaspalvelulta saman vastauksen kuin aiemmin, että asia hoituisi myymälässä. Eivät kuitenkaan kyselleet sen enempää.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 276 custom-general.kudos
  • 661 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mjbock  kirjoitti:

Sain asiakaspalvelulta saman vastauksen kuin aiemmin, että asia hoituisi myymälässä. Eivät kuitenkaan kyselleet sen enempää.


Linkkasitko tämän keskustelun asiakaspalvelulle? Myymälässä hoidetaan vaihtodiilit kyllä, mutta asiakaspalvelu saa asiakastietoihisi laitettua tästä tapauksesta lisätietoja. Tämä on valitettavasti ainoa keino, sillä emme voi Yhteisön kautta tätä tehdä. Toivottavasti saat laitettua vielä uudemman kerran viestiä esimerkiksi chatin kautta.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*

mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

En koko keskustelua, mutta kopioin @SannaMKoo vastauksen. Ostin todellakin tuon uuden laitteen juuri Telialta huomattuani, että saisin Land Rover puhelimesta tuon 58 € ostohyvitystä. En tiedä haluanko ostaa Telialta enää uudelleen, kun tuo viimeisinkin ostos alkoi kaduttaa. Olisinhan voinut ostaa laitteen jostain muualta ja hieman halvemmallakin.


Edit JoonasLam: korjattu tägäys

mjbock
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 12 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Otin asiakaspalveluun uudelleen yhteyttä, ilmoitin linkin tähän keskusteluun ja tässä heidän vastauksensa: "Emme voi tehdä vaihtodiilejä etänä, sillä en voi vastaanottaa laitetta. Suosittelen käymään telia kaupassa, jotta saatte ongelman ratkaistua."

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 112 custom-general.kudos
  • 453 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Juuri tuli kokeiltu miten Dna:lla vaihtodiili toimii. Menin vanhan iPad:n kanssa lähimpään myymälään, esitin myyjälle asian ja henkilöllisyyden tarkistamisen jälkeen laitteen toiminnan kokeilu ja hyvitysarvon määrittely ja hyvityksen teko. Ei se sen vaikeampaa ole, eikä tarvitse ollan mihinkään yhteydessä. En ymmärrä tätä Telian toimintamallia, jossa asiakasta pallotellaan luukusta toiseen. Ei ole ihme, että Telian tulos ei kehity. Toivottavasti isot omistajat pian alkavat vaatimaan toimenpiteitä tuloksen parantamiseksi.

JoonasLam
Moderaattori
Moderaattori
  • 276 custom-general.kudos
  • 661 custom-general.replies
  • 35 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@mjbock  kirjoitti:

Otin asiakaspalveluun uudelleen yhteyttä, ilmoitin linkin tähän keskusteluun ja tässä heidän vastauksensa: "Emme voi tehdä vaihtodiilejä etänä, sillä en voi vastaanottaa laitetta. Suosittelen käymään telia kaupassa, jotta saatte ongelman ratkaistua."


Asiakaspalvelusta ei toki tehdä vaihtodiilejä käytännön syistä ja Telia Kaupassa tämä tulisi lopulta hoitaakin. Ohjasimme asiakaspalveluun sinua siitä syystä, jotta asiakkuutesi voidaan siellä tunnistaa ja sitä kautta päästäisiin välittämään tietoja myymälään joustosta vaihtodiilin kanssa asiakastietojen kera. Kerrassaan harmillista, että tähän tilanteeseen on juututtu alkuperäisen järjestelmäjumin tai vastaavan takia, kun alunperin asioit tästä Telia Kaupassa. Tilannetta ei helpota se, että joudun sinua pompottamaan toiseen asiontikanavaamme, koska tilanteen ratkaisu Yhteisössä ei ole mahdollista. Valitettavasti muuta vaihtoehtoa minulla ei ole tässä tilanteessa tarjota, kun asiointia asiakaspalvelumme kanssa, jota kautta pyytää välittämään tietoa valittuun Telia Kauppaan, jotta siellä osattaisiin odottaa sinua ja joustettaisiin erikseen vaihtodiilin kanssa.

Telia Yhteisön moderaattori | *insert quote here*