Välinpitämättömyys tai huijaus

  • 24 September 2016
  • 3 kommenttia
  • 1 katselukerta

Hei!

Tilattiin Kotin Netti L ja Sonera Viihde, kampamjaa taloyhtiön ansiosta, niin ymmärsin, laitteet ilmaiseksi, HPO Nordica 3 kk ilmaiseksi, asennus ilmaiseksi, sanoin, että pystyn itsekin asentamaan, mutta jos nyt ilmaiseksi, sitten tarvitaan pitempää johtoa, sanottin, että asentaja ottaa mukaan.

 Silloin kun saapui asentaja Soneralta, oli telkkari jo käytössä ja johto oli asentajalla mukana, maksoi 15€, katsoin, että sekin oli liian lyhyt ,5m, mutta sanoin, että laitetaan se myöhemmin itse, pitää kuitenkin siirtä esineitä.....

 Nyt sitten katsoin, että Soneralla samat johdot 5m maksaa 5€, kaytin kysymässä, selvis, että asentaja oli Helpson... laskun maksoin kyllä Soneralle.

 Ei nuorimies sanonut meille ,että hän ei ole Sonera vaan Helpson ja että hänellä ovat johtot kullasta, koska Soneralta tä Helpson lähetettiin

Hide content

:catsad:

 


3 kommenttia

Varmasti ei tässä huijauksesta ole kyse. 🙂 Olet siis ottanut paketin, jossa mukaan kuului maksuton asennus. Asennusapua tarjoaa Helpson toki, vaikka laskut maksatkin meille. 
Meiltä saa piuhoja myös tilattua tietenkin, eroavaisuuksia voi Helpsonin kanssa noissa toki olla, mutta ilmanen asennus kuuluu pakettiin toki, jos näin on sovittu. 


Kiitos vastauksesta, olisin ollut kiitollinen, jos olisin saannut sittten Soneralta, sen piuhan, koska sinne tieto meni, että tarvitaan pitempi johto. varmasti sonera kaupoissa tietetään, että Helpsonila on 3x kalliimpi, olisin kiitollinen, jos toisille asiakkaille se sanotaan.... muuten henkilökunta on ollut asiallinen ja ystävällinen

 

ystävällisin terveisin Kaia Pihlak

Kunniamerkki +14

@vasja kirjoitti:

varmasti sonera kaupoissa tietetään, että Helpsonila on 3x kalliimpi

Luulenpa muuten, että ei kyllä tiedetä.


Helpson on niin "oma juttunsa" Soneran sisällä, että en usko Soneran myyjien esim. tietävän heidän kautta hankittujen tarvikkeiden hintoja tai niiden suhdetta omasta myymälästä ostettuihin...

Vastaa