Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 177 custom-general.kudos
  • 538 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Viallisen laitteen palauttaminen ja palvelun lopettaminen

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Elikkäs tilasin Soneran 4G-liittymän ja siihen Huawein mokkulan. Liittymä sinänsä kyllä toimii nettiselailussa hyvin, mutta tietyt pilvipalvelut eivät toimi ko. liittymällä (eikä toimi muuten Soneran normi kännykkäliittymällä, muilla liittymillä toimii). Eli liittymä on vähän käyttökelvoton minulle. Alunperin ajattelin perua liittymän ja pitää mokkulan ja käyttää sitä toisen liittymän kanssa. No nyt kävi kuitenkin niin, että mokkula kesti käyttöä noin 20 tuntia ja meni mykäksi. Eli nyt minulla on rikkinäinen mokkula ja käyttööni sopimaton liittymä. Voinko tehdä ihan normaalin 14 vrk mukaisen palvelun päättämisen ja lähettää mokkulan takaisin rikkinäisenä?

11 vastausta
Purnipsi
Kunniajäsen
  • 2014 custom-general.kudos
  • 3336 custom-general.replies
  • 135 custom-general.solutions

@AsiakasY kirjoitti:

Olen ollut Chatin kautta yhteydessä asian tiimoilta ja vastaus oli lähinnä voivottelua rikkinäisen laitteen vuoksi ja toiveajattelua että laite saapuisi ennen palautusoikeuden umpeutumista. Muistihan asiakasneuvoja kuitenkin tiedustella onko tarvetta uusille palveluille. Eli nyt on seuraavat 24 kk pahimmassa tapauksessa täysin käyttökelvottomat romut käsissä ja maksut juoksee. No saahan sitä bisnestä näinkin tietysti kasvatettua.

Tästä asiasta Sinun kannattaa tehdä reklamaatio. Tässä kejussa on NikoNo neuvonut, miten se ainakin onnistuu: http://klaani.sonera.fi/t5/Asiakkuus-Omat-Sivut-Sonera/Miten-tehdaan-reklamaatio/td-p/99906

Tai sitten tässä: https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=

Kuvaile siis selkeästi mitä on tapahtunut ja mikä on vaatimuksesi asiassa. Näin varmasti saadaan selvitettyä kumpaatakin osapuolta miellyttävä lopputulos.

AsiakasY
Vakiokalustoa ☆☆
  • 177 custom-general.kudos
  • 538 custom-general.replies
  • 3 custom-general.solutions

Eipä ole mokkulaa vieläkään kuulunut huollosta. Hidasta on...