Yhteisön tunnusten poistaminen


Käyttäjätaso 3
Kunniamerkki +12

haluan että suljette mun telia yhteisön tunnuksen jotta voin tehä uuden haluan tehä kokonaan uuden tunnuksen ja lisäksi sulkekaa jos löytyy niin myös mun vanhat oma telia sivut jossa voi tilata liittymä palveluita ja tarkistaa liittymien tietoja 


 




haluan että multa poistetaan telian yhteisön tunnukset ja kaikki muutkin tunnukset joissa esimerkiksi voi tilata elisan palveluita ja vaikuttaa liittymä sopimukseen eli  oma telian profiilin haluan poistettavan ja haluan että multa poistetaan myös telia yhteisö tunnus teen sitten uuden sellaisen jos sen voi tehä ilman verkkopankki tunnuksia tai mobiilivarmennetta jos telia yhteisöä ei pysty uudelleen rekisteröitymään palveluun ilman verkkopankki tunnuksia tai mobiilivarmennetta älkää silloin poistako telia yhteisön tunnustani mutta muuten jos uuden telia yhteisön tunnukseen ei tarvi verkkopankki tunnuksia tai mobiilivarmennetta niin poistakaa ehottomasti koko telia yhteisö tunnukseni niin teen sitten uuden ja poistakaa myös oma telia tai mikä se on josta näkee matkapuhelimen numeron ja voi muuttaa liittymäpakettaja jos mulla on sellainenkin sekin täytyy poistaa muistelisin että pääsen sellaiseen palveluun mun etu ja sukunimellä ja salasanalla siellä näkyy matkapuhelin numero ja voi muuttaa liittymäpaketteja samalla kun poistatte telia yhteisö tunnukseni poistakaa myös ne tunnukset jos ne ei vielä ole häipynyt




Edit SaJoonas: muokattu otsikkoa ja siirretty oikealle alueelle


Edit2 SaJoonas: yhdistetty kaksi viestiä yhdeksi


2 kommenttia

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@tero812@  kirjoitti:

haluan että suljette mun telia yhteisön tunnuksen jotta voin tehä uuden haluan tehä kokonaan uuden tunnuksen ja lisäksi sulkekaa jos löytyy niin myös mun vanhat oma telia sivut jossa voi tilata liittymä palveluita ja tarkistaa liittymien tietoja




Voit laittaa sähköpostia osoitteeseen telia-yhteiso@telia.fi, niin käsittelemme Yhteisö-tunnuksesi poistopyynnön. Kerro viestissäsi käyttämäsi Yhteisön nimimerkki ja että haluat lopettaa Yhteisön käyttämisen. Telia Yhteisöön voi rekisteröidä myös erillisellä tunnuksella, jolloin et kirjaudu palveluun Telia-tunnuksella vaan erillisellä käyttäjätunnuksella. Telia Yhteisö -tunnuksen luomiseen ei siis tarvita verkkopankkitunnuksia.


 


Sinulla ei voi olla kahta erillistä Telia-tunnusta käytössä samaan aikaan. Jos muokkaat ja muutat Telia-tunnustasi, niin vanhat tunnukset korvataan automaattisesti uusilla. Telia-tunnusta ei voida erikseen kytkeä pois tai muutoin estää sen käyttöä. Telia-tunnuksen käyttömahdollisuus päättyy, kun asiakastiedot poistetaan Telialta. Lisätietoa löydät täältä.

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +16

Kerrot, että haluaisit luoda uudet tunnukset, jos se onnistuu ilman verkkopankkitunnuksia. Se ei ole mahdollista, eli uusien tunnusten luominen vaatii verkkopankkitunnistautumisen. Jätetäänkö siis ennemminkin nykyiselleen ja ollaan poistamatta mitään?

Vastaa