Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Mattijs
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylimääräinen varaus omilla sivuilla

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Tilasin pari päivää sitten laitteen Telia Rahoituksella. Tilausta tehdessä selain jumitti ja jouduin aloittamaan tilauksen uudelleen. Toisella yrityksellä tilaus meni läpi kuten pitikin. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja laite on jo postissa matkalla.

 

Nyt kuitenkin omilla sivuilla näkyy, että olisin muka tilannut kaksi laitetta erillisinä tilauksina, vaikka näin ei siis ole. Myös luottoa on varattu kahden laitteen verran. Toinen laite on toimitettu kuten kuuluukin, mutta toisen edessä lukee listalla "Varaus". Oletan, että varaus jäi siitä keskeytyneestä tilauksesta? Poistuuko varaus automaattisesti tietyn ajan kuluessa, vai jääkö se sinne kummittelemaan? Tarvitseeko minun välittää siitä mitään?

 

Yhden laitteen siis tilasin, ja yksi minulle on toimitettukin, aivan kuten kuuluikin. Pisti vaan mietityttämään tuo ylimääräinen varaus. Pahoittelut jos viesti on sekava.

4 vastausta
kiisseli67
Telia 5G lähettiläs 2021
  • 2417 custom-general.kudos
  • 3735 custom-general.replies
  • 333 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Hei @Mattijs ja tervetuloa Telian yhteisöön!

 

Kannattaa ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun, jotta ylimääräinen varaus/tilaus voidaan mitätöidä.

Pahimmassa tapauksessa sinulle tulee toinen samanlainen laite, jos ei varausta peruuteta.

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot

#koskamävoin
Stupid is as stupid does - Forrest Gump
HannaSu
Moderaattori
Moderaattori
  • 125 custom-general.kudos
  • 457 custom-general.replies
  • 15 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Kuten tuossa yllä jo sanottiin, niin suosittelen ottamaan yhteyttä meihin vaikka omien sivujen chatin kautta, niin asiaa voidaan katsoa tarkemmin. 

| Telia Yhteisön moderaattori |
Mattijs
Uusi jäsen
  • 1 custom-general.kudos
  • 2 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja nyt asia on kunnossa. Ylimääräinen varaus lähti ja nyt siellä näkyy vain yksi laite. Mulle olisi varmaan tullut toinenkin samanlainen laite jos en olisi tätä heti huomannut.

LauraWn
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 35 custom-general.kudos
  • 69 custom-general.replies
  • 2 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@Mattijs  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja nyt asia on kunnossa. Ylimääräinen varaus lähti ja nyt siellä näkyy vain yksi laite. Mulle olisi varmaan tullut toinenkin samanlainen laite jos en olisi tätä heti huomannut.


Hyvä, että asia on nyt kunnossa. Hymiö Onnellinen