Ylimääräinen varaus omilla sivuilla


  • Anonymous
  • 0 kommenttia

Tilasin pari päivää sitten laitteen Telia Rahoituksella. Tilausta tehdessä selain jumitti ja jouduin aloittamaan tilauksen uudelleen. Toisella yrityksellä tilaus meni läpi kuten pitikin. Sähköpostiin tuli tilausvahvistus ja laite on jo postissa matkalla.

 

Nyt kuitenkin omilla sivuilla näkyy, että olisin muka tilannut kaksi laitetta erillisinä tilauksina, vaikka näin ei siis ole. Myös luottoa on varattu kahden laitteen verran. Toinen laite on toimitettu kuten kuuluukin, mutta toisen edessä lukee listalla "Varaus". Oletan, että varaus jäi siitä keskeytyneestä tilauksesta? Poistuuko varaus automaattisesti tietyn ajan kuluessa, vai jääkö se sinne kummittelemaan? Tarvitseeko minun välittää siitä mitään?

 

Yhden laitteen siis tilasin, ja yksi minulle on toimitettukin, aivan kuten kuuluikin. Pisti vaan mietityttämään tuo ylimääräinen varaus. Pahoittelut jos viesti on sekava.


4 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei  ja tervetuloa Telian yhteisöön!


 


Kannattaa ottaa yhteyttä Telian asiakaspalveluun, jotta ylimääräinen varaus/tilaus voidaan mitätöidä.


Pahimmassa tapauksessa sinulle tulee toinen samanlainen laite, jos ei varausta peruuteta.


https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer-asiakaspalvelun-yhteystiedot

Kuten tuossa yllä jo sanottiin, niin suosittelen ottamaan yhteyttä meihin vaikka omien sivujen chatin kautta, niin asiaa voidaan katsoa tarkemmin. 

Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja nyt asia on kunnossa. Ylimääräinen varaus lähti ja nyt siellä näkyy vain yksi laite. Mulle olisi varmaan tullut toinenkin samanlainen laite jos en olisi tätä heti huomannut.


@  kirjoitti:

Otin yhteyttä asiakaspalveluun ja nyt asia on kunnossa. Ylimääräinen varaus lähti ja nyt siellä näkyy vain yksi laite. Mulle olisi varmaan tullut toinenkin samanlainen laite jos en olisi tätä heti huomannut.




Hyvä, että asia on nyt kunnossa. :smileyhappy:

Vastaa