15-12-2015 12:49
Moikka,
nyt tulee laskut sähköpostilaskuna, mutta mielelläni ottaisin ne nyt tuonne netpostiin - onko tämä muutos mahdollinen ja miten? Omilta sivuilta ei löydy tähän infoa.
Ratkaistu! Siirry kohtaan Ratkaisu.
15-12-2015 17:06
Netpostiin meidän laskuja ei saa, mutta E-laskun kytkentä onnistuu kyllä. 🙂 Ohje löytyypi täältä.
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
02-05-2016 11:58
yksilöinti tieto ei kelpaa!!!!!!!!!! taaskaan!!!!!!!!!!!!!!
02-05-2016 14:47
Hei hateju ja tervetuloa Klaaniin!
Olisiko näistä ohjeista apua e-laskun käyttöönotossa : https://www.sonera.fi/asiakastuki/ohjeet/E-laskun-tilaus-ja-kayttoonotto?id=1112
02-05-2016 19:30
ei ole apua. kaikki löytyy ja toimii muuten mutta yksilöintitieto ei kelpaa eikä yksilöintitiedoksi eka puh numero laskulta esim 0400 654****
kahdet laskut jo yrittänyt tehdä e-laskuksi. joitain vuosia sitten laitoin e-laskuksi nämä ja silloin toimi????
03-05-2016 08:01
@hateju yrität siis kytkeä E-laskuksi joko Laajakaista(kiinteä)-, kotipuhelin- tai yhteislaskua? Näihin vaaditaan toi yksilöintitieto, joka löytyy laskulta yksilöintitieto -nimikkeellä.
Tämä ei siis ole puhelinnumero tai muu, vaan juurikin toi yksilöintitieto. Kannattaa varmistaa ettei yksilöintitietoa syöttäessä siinä ole ylimääräisiä välilyöntejä.
Mikäli kyse on matkapuhelin tai Liikkuva Netti -laskusta, ei yksilöintitietoa vaadita.
Matkapuhelin/Nettitikku valitaan laskutusaiheeksi aina silloin, kun lasku koskee jotain matkapuhelintuotetta, näitä ovat siis myös reitittimien/mokkulan kautta toimivat netit, sekä matkapuhelinliittymät.
Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!
10-05-2016 00:16
Molempia puhelin ja laajakaista. Kummatkin vaatii yksilöinti tiedon danskebank. Puh laskulla haluaa ekan nro laskulta. Ei kelpaa. Sanoo tarkasta yksilöintitieto.
Laajakaistalasku yksilöintitieto ruudusta yksilöintitieto. Ei kelpaa. Kummatkin laskut vain sanoo tarkista yksilöintitieto. Ruutu punasena.
Menestyksellä hoitanut kymmeniä ja taas kymmeniä elaskusopimuksia itselle ja muille.
No seuraavaksi alan käymään armotonta viestikeskustelua pankin kanssa.
Valtavasti vaivaa ja harmia pikkujutusta.
12-06-2016 15:13
Yritimpä taas molemmilla laskuilla.
Yksilöintitieto ei kelpaa.
No nyt sitten pankin vuoro koittaa saada E-lasku toimimaan.
Kenelle laitan laskun tunneista jotka olen viettänyt asiaa korjatessa?
No vasta yksi viivstyskorko asian takia.
12-06-2016
15:32
Muokattu
12-06-2016
15:56
@hateju kirjoitti:Yritimpä taas molemmilla laskuilla.
Yksilöintitieto ei kelpaa.
No nyt sitten pankin vuoro koittaa saada E-lasku toimimaan.
Kenelle laitan laskun tunneista jotka olen viettänyt asiaa korjatessa?
No vasta yksi viivstyskorko asian takia.
Moi @hateju 🙂
Sepä ikävää!
Miksi et soittaisi Danske Bankin asiakaspalveluun tai piipahtaisi käymään konttorilla? Ongelmasi ratkeaisi alta aikayksikön.
OP:ssa on ainakin ?-osio, josta saa lisätietoa (napsauttamalla kuvaketta) mitä kenttään kuuluu syöttää. Eikö Danske Bankin e-laskutuksen palvelussa ole näitä kohtia kentissä?
OP:lla "Laajakaista-, lanka- ja yhteislasku"-osiossa tarvitsee kaksi tietoa:
Päinvastoin "Sonera matkapuhelin/netti"-osio tarvitsee kaksi tietoa:
11-07-2016 00:50
Osuuspankki yleensä kysyy tilataanko ko. e-lasku ja siten ei tarvitse täyttää mitään muuta, kuin hyväksyä tilaus.