Yhteisö

Lueskele, kysy neuvoa, keskustele, opi uutta ja liity mukaan!
Jäseniä 64872
Kirjoituksia 176428

e-laskun tilaaminen ei onnistu



Highlighted

e-laskun tilaaminen ei onnistu

Uusi keskustelija
Viestejä 8 kpl

e-laskun tilaaminen ei onnistu

1/21

Olen yrittänyt about 20 kertaa tilata verkkopankissa e-laskun Telialta, mutta ei onnistu. Vaikka syötän vaaditut laskun yksilöimistiedot ym. niin ei onnistu. Olen chatissa kysynyt neuvoa, mutta siellä ei osata auttaa, sanottiin vaan että ota yhteys pankkiin. Kysyin sitten pankista, mutta sieltä vastattiin, että ota yhteys laksuttajaan. Mitä siis tehdä kun kumpikaan ei kykene ratkaisemaan ongelmaa?

Vastaa
0 tykkäystä
20 vastausta
Highlighted

Ex-telialainen
Viestejä 955 kpl

21/21

Moi @Routtu! Irtisanottiinko liittymä kokonaan tuon katkoksen aikana vai vaihdettiinko ainoastaan pakettia? Jos liittymä ehdittiin irtisanoa ja avattiin kokonaan uudestaan, niin ensimmäinen lasku tulee postiin/sähköpostiin, jonka jälkeen e-laskun aktivointi onnistuu laskulta löytyvillä tiedoilla. Ensimmäisen laskun pitäisi kyllä olla maksuton, vaikka se tulisikin postitse.

Tätä kautta emme pääse asiakas- tai liittymätietoihin käsiksi, joten menee hieman arvailuksi mistä tuo 2,90e toimitusmaksu johtuu. Voitko ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta, joka löytyy kun kirjaudut telia.fi:hin täällä? Sitä kautta homma varmasti selviää 🙂

Vastaa
Haluatko lisätä keskusteluun jotain, tai kysyä lisää? Kirjaudu sisään tai liity jäseneksi osallistuaksesi keskusteluun. Löydät linkit myös sivun yläreunasta.