Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
Routtu
Uusi keskustelija
  • 1 custom-general.kudos
  • 8 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

e-laskun tilaaminen ei onnistu

Olen yrittänyt about 20 kertaa tilata verkkopankissa e-laskun Telialta, mutta ei onnistu. Vaikka syötän vaaditut laskun yksilöimistiedot ym. niin ei onnistu. Olen chatissa kysynyt neuvoa, mutta siellä ei osata auttaa, sanottiin vaan että ota yhteys pankkiin. Kysyin sitten pankista, mutta sieltä vastattiin, että ota yhteys laksuttajaan. Mitä siis tehdä kun kumpikaan ei kykene ratkaisemaan ongelmaa?

20 vastausta
IlariJR
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 485 custom-general.kudos
  • 955 custom-general.replies
  • 126 custom-general.solutions

Moi @Routtu! Irtisanottiinko liittymä kokonaan tuon katkoksen aikana vai vaihdettiinko ainoastaan pakettia? Jos liittymä ehdittiin irtisanoa ja avattiin kokonaan uudestaan, niin ensimmäinen lasku tulee postiin/sähköpostiin, jonka jälkeen e-laskun aktivointi onnistuu laskulta löytyvillä tiedoilla. Ensimmäisen laskun pitäisi kyllä olla maksuton, vaikka se tulisikin postitse.

Tätä kautta emme pääse asiakas- tai liittymätietoihin käsiksi, joten menee hieman arvailuksi mistä tuo 2,90e toimitusmaksu johtuu. Voitko ottaa yhteyttä esimerkiksi chatin kautta, joka löytyy kun kirjaudut telia.fi:hin täällä? Sitä kautta homma varmasti selviää 🙂