edellisessä tilauksessa oli väärä s-posti ja numero,vaihdoin mutta miten muutan edellisissä?

  • 5 December 2017
  • 2 kommenttia
  • 1 katselukerta

hei osaako kukaa jeesaa edellises tilaukses eksän sposti ja puh-nro miten saan tiedot tilauksista (en ole väleissä eksänkaa) tietääkö kukaan?


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei @Repola187 ja tervetuloa Telian yhteisöön!


Onnistuisikohan tällä tavoin yhteystietojen muutos : https://www.telia.fi/asiakastuki/laskutus-ja-asiakkuus/asiakkuus/asiakkuuden-hallinta


Kirjaudu siis telia.fi -sivustolle ja tarkista ja määritä tilausoikeudet omille tiedoille.


Jos ei onnistu, niin sinun pitää olla yhteydessä asiakaspalveluun : https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot?intcmp=footer

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +19

Moi @Repola187 ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani! Jo tehtyihin tilauksiin ei tietoja pääse muuttamaan. Tuossa ylempänä neuvottiinkin tarkistamaan tiedot telia.fi -sivujen kautta. Siellä olevat yhteystiedot ovat siis käytössä jatkossa. Onko tässä millainen tilaus taustalla? Oletko antanut tilauksen yhteydessä oman puhelinnumerosi vai ovatko kaikki tiedot tämän toisen henkilön tietoja? Tarvittaessa voit olla yhteydessä joko chatin kautta asiakaspalveluumme telia.fi -sivuilta tai sitten soittaa niin saat sitä kautta tietoa tilauksen etenemisestä.

Vastaa