en löydä laskuani

  • 2 August 2018
  • 3 kommenttia
  • 2 katselukertaa

kirjauduin teliaan sisään ja painoin nimeni kohdalta laskut. näyttää ettei uusia laskuja, mutta tiedän että yksi on maksamatta


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Oletko varma, että liittymä tai palvelu, josta lasku on muodostunut, on sinun nimissä? Kannattaa varmaankin olla yhteydessä tuosta laskusta Telian asiakaspalveluun. Se onnistuu juurikin kirjautumalla Teliaan sisälle ja sitten klikkaamalla sivuston oikean alanurkan chat-nappia. Aluksi botti kyselee jotain kysymyksiä, mutta botin ohi pääsee, kun klikkailee "ei mikään näistä" tms. valintoja.


@jonttu182@  kirjoitti:

kirjauduin teliaan sisään ja painoin nimeni kohdalta laskut. näyttää ettei uusia laskuja, mutta tiedän että yksi on maksamatta


Tuolta on joo vaikea löytää esim tv-paketin laskua,netin lasku löytyy.Noitakaan ei saa samaan laskuun ja eräpäivätkin on eri päivinä(tv-paketti 22 päivä ja netti muistaakseni 1 päivä ja viitenumerot tietenkin vaihtuu joka laskussa eli ei voi maksaa etukäteen vaan pitää odottaa että se lasku).Kannattaa pistää ne e-laskuiksi ja/tai sähköpostilaskuiksi.Nyt hitto sentään on vuosi 2018 mutta jostain syystä noiden yhdistäminen ei vaan onnistu.:smileylol:

 

/edit

onnistuukos muuten etukäteismaksu eli jos pistää esim loppuvuoden tv-paketimaksut yhteen laskuun eli jos lasku on joku 20€ niin maksaa esim 60€ niin sieltä ei sitten tule laskua kuin vasta kuin >2kk päästä?.

Käyttäjätaso 4
Kunniamerkki +14

@arapahoe@  kirjoitti:


@jonttu182@  kirjoitti:

kirjauduin teliaan sisään ja painoin nimeni kohdalta laskut. näyttää ettei uusia laskuja, mutta tiedän että yksi on maksamatta




Tuolta on joo vaikea löytää esim tv-paketin laskua,netin lasku löytyy.Noitakaan ei saa samaan laskuun ja eräpäivätkin on eri päivinä(tv-paketti 22 päivä ja netti muistaakseni 1 päivä ja viitenumerot tietenkin vaihtuu joka laskussa eli ei voi maksaa etukäteen vaan pitää odottaa että se lasku).Kannattaa pistää ne e-laskuiksi ja/tai sähköpostilaskuiksi.Nyt hitto sentään on vuosi 2018 mutta jostain syystä noiden yhdistäminen ei vaan onnistu.:smileylol:


 


/edit


onnistuukos muuten etukäteismaksu eli jos pistää esim loppuvuoden tv-paketimaksut yhteen laskuun eli jos lasku on joku 20€ niin maksaa esim 60€ niin sieltä ei sitten tule laskua kuin vasta kuin >2kk päästä?.




Laskuarkistossa näet jo maksetut laskut klikkaamalla "Arkisto" -kohtaa. Mobiililiittymien, laajakaistan ja TV -palveluiden laskut saadaan kyllä laitettua yhteen. Yhteislaskun voi tilata kirjautumalla sisään Telia.fi -sivustolle täällä. Kirjautumisen jälkeen klikkaa omaa nimeäsi ja valitse "Omat tietoni ja asetukset" -> "Laskutustiedot". Telia Rahoituksen laskut toimitetaan aina erikseen.


 


Liikasuoritus hyvitetään aina tulevassa laskussa, mutta liikasuoritusta ei voida kohdistaa esimerkiksi tiettyyn palveluun tai liittymään. Suosittelen, että otat Yhteislaskun käyttöön ja saatuasi ensimmäisen laskun, kytket verkkopankin kautta e-laskun. E-laskun kytkentäohjeet löytyvät täältä.


 


 

Vastaa