Julkinen alue
Telia Yhteisö
peruuta
Näytä tulokset kohteelle 
Hae sen sijaan kohdetta 
Tarkoititko: 
lehamala
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

iPad 64GB talvitarjous

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moi,

 

Asiani on osittain jo käsitelty asiakaspalvelun kanssa, mutta halusin vielä pistää tätä kautta viestiä eteenpäin.

 

Tilasin Soneran verkkokaupasta talvitarjouksena olleen 64 GB:n iPadin. Yleiskuvauksessa ja teknisissä tiedoissa puhutaan selkeästi neljännen sukupolven iPadistä (lightning-liitäntä ja A6X-prosessori). Eilen sain laitteen itselleni ja paketissa olikin kolmannen sukupolven laite. Soitin asiakaspalveluun tänään ja sieltä selviteltiin asiaa. Ilmeisesti tarkoituksena olikin myydä iPad kolmosta, mutta jostain syystä nettisivujen tiedot sanovat muuta.

 

Voisitteko siis muuttaa nettisivujen tiedot vastaamaan oikeasti myymäänne laitetta. Itse vielä hieman harkitsen, palautanko laitteen vai en. Kyseessä on kuitenkin eri laite kuin minulle on myyty.

6 vastausta
Windstapper
Vakiokalustoa ☆☆
  • 101 custom-general.kudos
  • 349 custom-general.replies
  • 12 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Oikeassa olet, sivulla myydään juuri kyseistä 4. sukupolven iPad laitetta talvitarjouksena.

 

https://kauppa.sonera.fi/yksityisille/tarjooma/laite.aspx?DeviceName=iPad+64GB+Wi-Fi+%2B+Cellular&Pa...

 

Untitled.png

 

Jos olisin sinä, palauttaisin väärän laitteen, ja odottaisin jos 4. sukupolven laita tulisi sitten myöhemmin oikeasti tarjoukseen. Pahoittelen tästä aiheutunutta vaivaa.

MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@lehamala Pahoittelut tästä! Tuotekortilla on ollut virheelliset tiedot ja tämän vuoksi tuote poikkeaa  tilatusta. Eli meidän moka selkeästi! Kerroit että olet ollut asiakaspalveluun yhteydessä, oliko sovittu niin että sinulle soitellaan vielä asiasta?

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


lehamala
Uusi keskustelija
  • 0 custom-general.kudos
  • 9 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa
Asia on jo käsitelty asiakaspalvelun kanssa. Jäin vaan vähän miettimään, että kuinkakohan moni kyseiseen tarjoukseen tarttuneista huomaa saaneensa väärän laitteen.
MiaSL
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 113 custom-general.kudos
  • 734 custom-general.replies
  • 49 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

@lehamala Uskoisin että huomaavat. Ihmiset on nykyään laitteista niin valveutuneita, että ovat kyllä tarkkoja näiden kanssa. Harmittaa että tämmöinen virhe meillä kävi, todellakin toivon että kaikki, kenelle väärä laite on tullut, ottavat yhteyttä!

Pongasitko hyvän viestin --> klikkaa "Tykkää"
Saitko avun probleemaasi --> klikkaa "Hyväksy ratkaisuksi"
Omilla Sivuilla hallinnoit liittymiäsi ja palveluitasi milloin tahansa. Chat-yhteys asiakaspalveluumme 24/7


 


ninnonnunna
Uusi jäsen
  • 0 custom-general.kudos
  • 1 custom-general.replies
  • 0 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Jos tarkkoja tämän asian kanssa ollaan, niin asiakkaan niin halutessaan Soneran tulisi toimittaa sellainen laite, jota ilmoituksessa kaupataan, eli 4. sukupolven iPad. Siis jos vastassa olisi ns.oikeuksistaan kiinni pitävä asiakas. Kyseessä kuitenkin on nettikauppa, jonka koko ilmoitus hehkuttaa tarjouksen koskevan nimenomaan tuota uudemman sukupolven laitetta. Myyjä ei siis voi vedota virheeseen ilmoituksessa. En nyt tässä yritä lietsoa minkäänmoista sotaa asiakkaan/asiakkaiden ja Sonera -kaupan välille, mutta halusin tuoda asian esille, koska tällaiset virheet helposti a) käyvät kaupalle kalliiksi ja b) aiheuttavat välillä aivan jumalattoman kalabaliikin. Olkaapa siis tarkkoina kun ensi kerralla leikkaa/liimailette niitä tarjousilmoituksianne ;D

RaMaria
Ex-telialainen
Ex-telialainen
  • 463 custom-general.kudos
  • 1346 custom-general.replies
  • 100 custom-general.solutions

Ylläpito on lukinnut tämän ketjun. Uusia kommentteja ei voi kirjoittaa

Moikka @ninnonnunna ja tervetuloa Klaaniin! 🙂

 

Tottahan tästä opimme ja jatkossa olemme tarkkaavaisempia. 🙂

 

Syy tähän häsellykseen on tosiaan tuo virheellinen tieto tuotekortissa, siitä huolimatta me kyllä käsittelemme nämä asiakkaidemme kanssa, kyllä näihin ratkaisut aina löytyy. 🙂

Paina peukkua jos tykkäsit vastauksesta!