irc.inet.fi ei toimi

  • 9 March 2021
  • 7 kommenttia
  • 26 katselukertaa

Olen aikaisemmin irkkaillut onnistuneesti irc.inet.fi-palvelimen kautta, mutta nyt sovellukseni sanoo "too many host connections (local)". Voitteko tehdä asialle jotain?


7 kommenttia

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@smaien@  kirjoitti:

Olen aikaisemmin irkkaillut onnistuneesti irc.inet.fi-palvelimen kautta, mutta nyt sovellukseni sanoo "too many host connections (local)". Voitteko tehdä asialle jotain?




Moikka @smaien ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!


Ihan varma tuosta palvelimen olemassaolosta tai toimivuudesta en ole, mutta pyrin selvittämään asiaa. Toimiiko sinulla samalla sovelluksella muut palvelimet ja kanavat?


@HenriLie@  kirjoitti:

@smaien@  kirjoitti:

Olen aikaisemmin irkkaillut onnistuneesti irc.inet.fi-palvelimen kautta, mutta nyt sovellukseni sanoo "too many host connections (local)". Voitteko tehdä asialle jotain?


Moikka @smaien ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Ihan varma tuosta palvelimen olemassaolosta tai toimivuudesta en ole, mutta pyrin selvittämään asiaa. Toimiiko sinulla samalla sovelluksella muut palvelimet ja kanavat?


Samalla sovelluksella olen irkkaillut elisan palvelimen kautta myös (joka ei toimi meillä kotona mutta kylläkin isäni luona, jossa irc.inet.fi ei jostain syystä toimi). 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@smaien@  kirjoitti:




Samalla sovelluksella olen irkkaillut elisan palvelimen kautta myös (joka ei toimi meillä kotona mutta kylläkin isäni luona, jossa irc.inet.fi ei jostain syystä toimi). 




Kävin asiaa läpi ja tästä on nyt kirjattu ilmoitus eteenpäin ja palvelimen toiminta tarkistetaan.

Miten on asian laita? Minulla on kiire irkkaamaan.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +14

Ei ole vielä kuittausta tullut, että irc.inet.fi olisi käytettävissä. Laitoin muistutusta eteenpäin, että asialla olisi kiire. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +13

@smaien@  kirjoitti:

Miten on asian laita? Minulla on kiire irkkaamaan.




Tänään n. klo 12 on tehty korjauksia tähän ja nyt tulisi yhteydet toimia. Kokeilisitko ja kuittaisitko toimivuudesta.

Juu, nyt toimii. Kiitos.

Vastaa